۷۷۸۳۷۴
۹ نظر
۵۰۰۹
۹ نظر
۵۰۰۹
پ

ارجاع استیضاح وزرای صنعت، نیرو، راه و و کشاورزی

سخنگوی هیأت رئیسه درباره نگرانی مردم برای تهیه مایحتاج اولیه گفت: قوای سه‌گانه برای تامین کالاهای اساسی دغدغه‌ای ندارند قرار است دولت چندین بسته در این زمینه ارائه کنند.

ایلنا نوشت: سخنگوی هیأت رئیسه درباره نگرانی مردم برای تهیه مایحتاج اولیه گفت: قوای سه‌گانه برای تامین کالاهای اساسی دغدغه‌ای ندارند قرار است دولت چندین بسته در این زمینه ارائه کنند.

بهروز نعمتی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی که یک ساعت به طول انجامید، گفت: جلسه امروز بدون مهمان برگزار شد و کسی از دولت حضور پیدا نکرد.

وی ادامه داد: جلسه امروز هماهنگی برای انجام اقداماتی در خصوص شرایط فعلی است. قرار شد کمیسیون‌های تخصصی به همراه کمیسیون‌ها فعال‌تر شوند. تاکید شد همه کمیسیون‌ها در مسائلی مانند ارز، بازار و موضوعات مترادف که موجب نگرانی مردم شده است، فعال‌تر شوند و امیدوارم کارها به صورت فورس‌ماژور انجام شود.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جاهایی که نیاز است کارها با اولویت انجام شود در جلسه سران قوه مطرح خواهد شد تا سریع‌تر انجام شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا مجلس از اقدامات دولت حمایتی می‌کند و یا خودش ضمیمه‌ای دارد، گفت: این موضوعات هم مطرح شد؛ تفکری در مجلس حضور دارد که معتقد است دولت باید لوایح تقدیم کند و مجلس روی لوایح دولت اقدام انجام دهد. عده‌ای از دوستان هم می‌گویند با توجه به گرفتاری‌های دولت مجلس طرحی ارائه کند اما معتقدیم پیشانی کار دولت است و همه با تفاهم و وفاق باید کار را پیش ببریم.

نعمتی درباره استیضاح وزرا در مجلس گفت: هیأت رئیسه‌ مجلس باید از خواسته نمایندگان تمکین کند و همیشه هم اینطور بوده است و هیچ‌گاه جلوی این کار را نگرفته است. امروز بحث استیضاح وزرای صنعت، کشاورزی، نیرو و راه و شهرسازی مطرح است که این استیضاح‌ها از هیأت رئیسه به کمیسیون تخصصی ارجاع داده شده است.

وی درباره نارضایتی مردم از شرایط فعلی گفت: این گلایه‌مندی وجود داد و مجلس از طریق کمیسیون‌های تخصصی در حال کار کردن است. دولت، نمایندگان و مردم باید با آرامش بیشتری موضاعات را پیگیری کنند.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: به عقیده بنده خریدهایی که سریع در دستور کار مردم قرار می‌گیرد به التهاب بازار افزوده است؛ اما آنچه که مسلم است قوه قضائیه و سازمان تعزیرات حکومتی مصمم هستند با متخلفان برخورد کنند.

وی در تشریح برنامه‌های اقتصادی دولت برای عبور از وضعیت اقتصادی جاری گفت: چندین طرح در مجلس و دولت وجود دارد؛ البته این را تاکید می‌کنم برای تامین کالاهای اساسی هیچ کمبودی وجود ندارد و قوای سه‌گانه هم در این خصوص تایید می‌کنند که هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد و به میزان کافی ذخیره‌سازی انجام شده است.

نعمتی گفت: دولت چندین بسته در این زمینه قرار است ارائه کنند، هم اکنون محمد باقر نوبخت رییس سازمان بودجه به دنبال پیگری این موضوع است و مجلس در این زمینه باید مجوزهای لازم را بدهد.

وی ادامه داد: قرار است موضوع شارژ کارت‌های الکترونیکی هر چه سریعتر مورد بررسی قرار گیرد. ما پیشنهادمان این است که دولت بسته‌های پیشنهادی خود را به مجلس ارائه دهد و ما جمع‌بندی لازم را در مجلس انجام دهیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در مورد اقدام مجلس برای افزایش حقوق کارمندان گفت: در سنوات مختلف این موضوع در بودجه بررسی می‌شد، البته برخی از نمایندگان به دنبال این موضوع هستند ولی هنوز اقدامی انجام نشده است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردمی که بخاطر کنسرت و به ورزشگاه رفتن خانمها به لیستی خاص رای بدن هرچه سرشون بیاد حقشونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت 24 میلیون نفر رای دادن حالا همونها از همه صداشون بلندتره و به دولت میتازن وقتی چشم و گوش بسته رای به شیخ دادید و حرفهای دیگران را نشینیدید این شرایط را هم باید بپذیرید خود کرده را تدبیر نیست

    • بدون نام

      همان سوالی که از رئیس جمهور پرسیدید و از جوابش قانع نشدید نتیجه اش چه شد ؟
      هیچی سر کاری مردم بود.؟

    • بدون نام

      دولت نباید ه م دغدغه داشته باشد چون خبر از خرید بازار ندارد

    • بدون نام

      ر وسای قوا هم نباید دغدغه ما محتاج ملت را داشته باشند چون نفس شان از جای گرمی بلند میشه

    • بدون نام

      بسته ها تا به مجلس برسه آب رفته!

    • بدون نام

      خدایا تورا به حرمت خون شهدایی چون خججی ها شر دولت و مجلس وآنانکه مایه ننگ جامعه شده اندازسر ملت کوتاه بگردان و رهبری عزیز را به درد دل مردم کوشاتر فرما ..آمین یارب العالمین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشاالله

    • سعید

      از همه بی عرضه تر وزیر جهاد کشاورزی هست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج