۷۷۸۳۸۰
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

دستگیری ۱۴ مزاحم جاده‌ای در نیشابور

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۱۴ عامل مزاحمت برای خودروهای عبوری در مسیرهای جاده ای شهرستان نیشابور دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا: جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۱۴ عامل مزاحمت برای خودروهای عبوری در مسیرهای جاده ای شهرستان نیشابور دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم قربانزاده افزود: در پی گزارش چند فقره مزاحمت، سنگپرانی و ایجاد خسارت به خودروهای عبوری در جاده کاشمر - نیشابور گروههای عملیات ویژه پلیس وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: در مرحله نخست این عملیات هفت تن از عاملان مزاحمت دستگیر و یک دستگاه خودرو پراید متهمان توقیف شد. در مرحله دوم نیز گروههای گشت و کنترل نامحسوس پلیس به یک دستگاه خودرو سواری پژو در جاده سبزوار- نیشابور مشکوک شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پنج سرنشین این خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس قصد فرار داشتند اما با شلیک هوایی متوقف و بازداشت شدند. همچنین دو نفر موتورسوار متهم به همدستی با سرنشینان این خودرو توسط پلیس دستگیر شده اند.

وی افزود: تحقیق از این متهمان با دستور صریح مقام قضایی ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      بابا دو نفرشون را بگذارید وسط جاده تاکامیونها از روشون رد بشند ، تا دیگه کسی از این غلطها نکنه ، گرانی را تحمل کردیم ،نا امنی را نمیتونیم ،امنیت که شوخی بردارنیست.

      پاسخ ها

      • ابراهیم وحیدی

        عزیزم دو نفر گذاشتن وسط جاده تا ماشین از روی شان رد شه راه حل مسئله نیست در آن صورت باید از اینطرف هم نگاه کنید چه کسانی بودند که به وظایف خود عمل نکردند تا کا به اینجا کشید .این اعتصاب یک شبه حاصل نشد چند ماه است که راجع به آن صحبت می شود در مقابل هیچ چاره ای اندیشه نشده است مسئولان باید نگذارند مشکلات بزرگ شوند که حل کردنش به راحتی ممکن نیست برخی ها می گویند خدا را شکر که امنیت داریم کجا امنیت داریم هر روز پس انداز ما نصف می شود این را شما بی امنیتی نمی گویید .امنیت قطعالطریق را از بین می برد متاسفانه ما شب می خوابیم صبح که بیدار می شیم می بینیم دار و ندار ما نصف شده است. مال ما را برده اند متاسفانه این قطع کنندگان راه نامریی هستندتنها کاری که دولت می کند ایناست که شکر کنیم امنیت داریم .شما تعریف تان از امنیت چیست.ما حتی در مراکز علمی نیز امنیت نداریم آقازاده ها بی کنکور وارد دانشگاه می شوند برخی آقایان بی آنکه کلاسی رفته باشند درسی خوانده باشند یکراست می روند برای پایان نامه ملاحضه می فرمایید در مراکز علمی نیز امنیت نیست.مراکز مالی را خودتان بهتر می دانید.

      • بدون نام

        مطالب آقای ابراهیم وحیدی را تائید می کنم ضمن اینکه دخالت کشورهای بیگانه کاملا محسوس بوده و قصد دارند دولت را سرگرم این مسائل کنند . هوشیار باشیم.

    • بدون نام

      ببریدشون آگاهی ایقد بزنیدشون که بار دیگه همچین غلطی نکنن اینا را باید نقص عضو کرد که تا ابد بمونه و جلو چشمشان باشه خدا لعنتشون کنه بیشرفای پست. تف به اون ذات کثیفتون بیاد

    • بدون نام

      با این همه نیروی نظامی نمیتونن این بی پدر مادر ها را که به رانندگان تعرض میکنند ... چهار پنج تاشون حلق اویز کنند تا کسی جرات بر هم زدن نظم جاده ها را نداشته باشد پدر سوخته های دزد راه زن

      پاسخ ها

      • مهدی

        دزد و راهزن واقعی اون مسئولی هست ک پول بیت المال و چپاول می کنه بچه اش و کانادا بدنیا میاره. این از زور بدبختی دست ب همچین کاری می زنه . جرم این کجا و آن کجد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج