۷۷۸۳۸۵
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

استارت دوباره واگذاری سرخابی‌ها

به تازگی وزیر ورزش نامه‌ای به دولت زده و خواهان خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شده؛ رئیس سازمان خصوصی‌سازی نیز گفته که واگذاری این دو باشگاه را با جدیت دنبال می‌کند.

ایسنا: در سال‌های گذشته با توجه به مصوبه هیئت دولت مبنی بر اینکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، بنگاه‌های فرهنگی محسوب می‌شوند در نهایت سرخابی‌ها از لیست واگذاری سازمان خصوصی‌سازی خارج شد، اما بسیاری معتقدند که این دو باشگاه جنبه ورزشی دارد نه فرهنگی.

در نتیجه در طی این سال‌ها با این استدلال که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از سوی هیئت دولت به عنوان بنگاه فرهنگی شناخته شدند واگذاری آنها امکان پذیر نبود، مگر اینکه هیئت دولت بر مصوبه خود، بازنگری کند و آن را تغییر دهد در آن صورت این دو باشگاه می‌توانند به چرخه واگذاری برگردند.

برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دو راه وجود داشت، راه اول این است که مصوبه دولت اصلاح شود و دوم این که هیئت تطبیق، قوانین مجلس مصوبه دولت را رد کند البته با توجه به اینکه از آن مصوبه زمان زیادی می‌گذرد راه حل دوم چندان عملی به نظر نمی‌رسد.

اما ظاهرا به تازگی وزیر ورزش نامه‌ای به دولت زده و خواهان خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شده در این راستا علی اشرف عبد الله پوری حسینی-رئیس سازمان خصوصی سازی- درباره آخرین اخبار مربوط به خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفته که " خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان به‌ جد پیگیر خصوصی‌سازی این دو باشگاه است و با نامه‌ای که به‌ درخواست وزیر ورزش و جوانان برای شروع مجدد روند خصوصی‌سازی این دو تیم از سوی سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی به دولت رفته، منتظر مصوبه هیئت وزیران برای شروع روند واگذاری استقلال و پرسپولیس هستیم. "

پوری حسینی تاکید کرده که "فکر می‌کنم ظرف دو هفته آینده، هیئت وزیران با شروع روند خصوصی‌سازی دو باشگاه موافقت کند و بلافاصله در آن زمان شرایط و نحوه کار را خواهیم گفت. "

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاردوک

      خب دیگه بهترین چیز واسه پرت کردن مردم از گرانی و بدبختی و مسائل اصلی کشوره یه چند ماهم با این سر میکنه دولت،تا چند وقت دیگه خدا کریمه و مسأله دیگه پیدا میکنند که مردم سرگرم شن.

    • بی نام

      فقط باید گفت خخخخخخخ

    • بدون نام

      دوباره شروع کردن بازم یه عده غیر فوتبالی بیارید حسب شود

      بازم شروع شد این دفعه نوبت کیه که جیبشو به این بهونه پر کنه دفعه قبل کشتی بود این دفعه فکر کنم تکواندو یا بکس.بوجه کم داره مثل تمام.دنیا فوتبال را.اداره کنیدبگذاریدتیمها درآمد زایی داشته باشن و اگه این دفعه واقعا میخواید این دو باشگاه خصوصی بشن یک فرد فوتبالی کار بلد بگذارید نه کشتی گیرخخخخخ

      پاسخ ها

      • داش عباس

        اینا که حالیشون نمیشه ی احمق مثل خودشون و بازنشسته‌ میاد سر کار...
        داستان های تکراری ایران
        سانسور چی یا همش رو بذار یا به کل دلیت کن خسته شدم از سانسور های سیستماتیک...

    • بی نام

      این پوری حسینی هم با جریان خصوصی سازی این دو تیم خوب مشهور شد!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج