۷۷۸۴۸۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

«آشغال های دوست داشتنی» در صف اکران

«آشغال‌های دوست‌داشتنی» از همان لحظه پایان کار در آخرین سال فعالیت دولت دهم پروانه نمایش نگرفت. مدیران فرهنگی دولت یازدهم هم بنا به مصلحت اجازه حضور این فیلم در جشنواره سی‌و‌دوم فیلم فجر را ندادند تا راه دشوار یک بام و دو هوا برای این فیلم و کارگردانش، بی‌مقصد به‌نظر برسد.

فیلم نیوز: «آشغال‌های دوست‌داشتنی» از همان لحظه پایان کار در آخرین سال فعالیت دولت دهم پروانه نمایش نگرفت. مدیران فرهنگی دولت یازدهم هم بنا به مصلحت اجازه حضور این فیلم در جشنواره سی‌و‌دوم فیلم فجر را ندادند تا راه دشوار یک بام و دو هوا برای این فیلم و کارگردانش، بی‌مقصد به‌نظر برسد.

«آشغال های دوست داشتنی» در صف اکران

در این سال‌ها امیریوسفی بارها لب به گلایه گشود و در جشن‌ها و مراسم مختلف از مدیران فرهنگی و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد درخواست کرد تا فیلمش را ببینند و به رهایی‌اش از گنجه توقیفی‌ها رأی دهند.

فاطمه ذوالقدر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره آخرین وضعیت فیلم به همشهری گفت: راستش آقای امیریوسفی دیر با ما صحبت کرد وگرنه ما زودتر تلاش برای رفع مشکلات این فیلم را آغاز می‌کردیم و خیلی زودتر رایزنی‌ها با وزارت ارشاد و دیگر مراجع را در دستور کار قرار می‌دادیم.

ذوالقدر همچنین درباره اینکه با همه این پیگیری‌ها قرار است چه زمانی فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» اکران شود هم گفت: «به گمان ما تا پایان امسال پرونده این فیلم و دیگر فیلم‌های توقیفی ازجمله خانه پدری بسته خواهد شد و ان‌شاءالله پیگیری‌ها نتیجه مطلوب خواهد داشت. همانطور که اکران عصبانی نیستم هم بالاخره محقق شد و ماجرا فیصله یافت.

قصه فیلم محسن امیریوسفی در روزهای پرحادثه سال ۸۸ رخ می‌دهد. تعقیب و گریز معترضان با نیروهای امنیتی موجب می‌شود عده‌ای به خانه یک پیرزن پناه ببرند و همین موضوع آغازگر روایت زندگی زنی است که همسری طرفدار دکتر مصدق و پسری عضو سازمان‌های چپگرای اول انقلاب دارد و فرزند دیگری را در جبهه‌های جنگ از دست داده‌ است.

فیلم بازیگران مطرحی دارد و با تیتراژی که نام شهاب حسینی، هدیه تهرانی، اکبر‌ عبدی، حبیب رضایی، نگار جواهریان و صابر ابر را در سینه دارد می‌ تواند از همین حالا در فهرست محبوب‌های تماشاگران سینما جایی برای خود دست و پا کند.

محسن امیریوسفی که از خرداد‌ماه به‌عنوان رئیس شورای صنفی نمایش هم انتخاب شده درباره آخرین وضعیت «آشغال‌های دوست‌داشتنی» به همشهری می‌گوید: فیلم پروانه نمایش دارد و ما منتظر نهایی شدن مراحل اداری برای عقد قرار‌داد اکران هستیم.

شاید پیگیری نمایندگان مجلس و قول مساعد وزیر ارشاد بالاخره پای «آشغال‌های دوست‌داشتنی» را به سینماها باز کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هموطن

      اسم قحطی بود .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج