جاباما
۷۷۸۴۸۸
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

زورگیری از زنان با خودرو داماد مرحوم

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق مسافرکش نمایی که با خودروی داماد مرحومشان اقدام به زورگیری از مسافرین خانم کرده است، خبر داد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق مسافرکش نمایی که با خودروی داماد مرحومشان اقدام به زورگیری از مسافرین خانم کرده است، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری با اشاره به اینکه درمردادماه با شکایت خانمی ۲۶ ساله پرونده‌ای تحت عنوان زورگیری در پوشش مسافرکش تشکیل شد و رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران قرار گرفت، گفت: این خانم در اظهارات خود عنوان کرد که ساعت ۸:۳۰ صبح برای رفتن به سرکار سوار یک دستگاه خودرو ۲۰۶ شدم که راننده پس از طی مسافتی از مسیر اصلی منحرف شد و در کوچه خلوتی با تهدید چاقو تمامی اموال شامل گوشی تلفن همراه ، کارتهای عابر بانک ، کارت شناسایی و پول نقد همراهم را سرقت کرد و پس از پیاده کردن من از محل متواری شد.

وی افزود: در ادامه روند تحقیقات با توجه به شیوه و شگرد سرقت، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی با راهنمایی مالباخته به محل وقوع سرقت مراجعه کردند و با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته محلی، خودرو ۲۰۶ سارق را شناسایی کردند و با بررسی مشخصات خوردوی شناسایی شده کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مالک خودرو مدت یکسال پیش فوت کرده و در حال حاضر نیز هیچ اطلاعی از محل سکونت دیگر اعضای خانواده اش وجود ندارد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه همزمان با شناسایی خودرو ۲۰۶ مورد استفاده در زورگیری ، سرقت مشابهی در خیابان فرجام به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد گفت: طی این شکایت نیز راننده یک خودرو ۲۰۶ اقدام به زورگیری از یک خانم کرده بود که در ادامه دستور توقیف خودرو ۲۰۶ به همراه دستگیری سرنشین آن در سیستم جامع پلیس ثبت و همزمان اجرای طرح مهار در مناطق شرق تهران در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ادامه روند تحقیقات، مأموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس در حین گشت زنی موفق به شناسایی خودرو ۲۰۶ مذکور با راننده‌ای خانم شدند که در ادامه راننده خانم برای انجام بررسی‌های بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی انتقال یافت و عنوان داشت که پس از فوت همسرش ، خودرو را جهت مسافرکشی در اختیار برادرش قرار می‌داده و هیچ اطلاعی از موضوع سرقت و زورگیری در پوشش مسافرکشی ندارد.

نثاری اظهار کرد: با شناسایی متهم بنام سعید .ک ( ۳۳ ساله ) و شناسایی تصویر وی توسط شاکیان پرونده، متهم در مخفیگاهش در شهر جدید پردیس دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد؛ در حال حاضر نیز متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیتر جالب زدید داماد مرحومشان .زورگیری با خودرویی که مالک ان فوت کرده بود بهتر هست؛ در توضیحات پلیس اشاره کرده ...

    • بدون نام

      ‌ای خداچی برسرایران وایرانی بزرگ اومده

    • بی نام

      تا زمانی که مملکت درست نشود چه توقعی از دوستان سارق داریم؟

    • 124

      ای خدایا این هم جوانان نسل انقلاب وسانسور.همه اش ازبیکاری وبدبختی است

    • بدون نام

      خب حق دارن .از کجا خرج زندگیشونو در بیارن .وقتی کار نیس با اینهمه گرونی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج