۷۷۸۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خبر خوش برای طرفداراان دنیرو - اسکورسیزی

رابرت دنیرو اعلام کرد که قرار است در یک فیلم گنگستری با مارتین اسکورسیزی همکاری کند. به گزارش کافه سینما... و به نقل از روزنامه گاردین رابرت دنیرو این خبر را تایید کرد که در آینده ی نزدیک با مارتین اسکورسیزی همکاری خواهد کرد.

کافه سینما: رابرت دنیرو اعلام کرد که قرار است در یک فیلم گنگستری با مارتین اسکورسیزی همکاری کند. به گزارش کافه سینما... و به نقل از روزنامه گاردین رابرت دنیرو این خبر را تایید کرد که در آینده ی نزدیک با مارتین اسکورسیزی همکاری خواهد کرد.

او که برای نمایش فیلم کمدی گنگستری خانواده به کارگردانی لوک بسون در شهر لندن به سر می برد گفت: «من یک فیلم گنگستری دیگر هم دارم که قرار است با مارتین اسکورسیزی همکاری کنم و این یکی خیلی جذاب است.... ما داریم آماده اش می کنیم. فیلمنامه ر ا داریم. مارتی قرار است پیشتر یک فیلم دیگر را بسازد. بنابراین این فیلم در آینده نزدیک نیست.»

خبر خوش برای طرفداراان دنیرو - اسکورسیزی

البته رابرت دنیرو و مارتین اسکورسیزی در مجموعه فیلم های خاطره انگیز و جنایی و گنگستری با هم همکاری داشته اند از جمله رفقای خوب، خیابان های پایین شهر و تنگه وحشت. همکاری این دو به شدت هیجان انگیز خواهد بود چراکه آخرین بار این دو در کازینو(۱۹۹۵) با هم کار کردند.

از این نکته ذکری به میان نیامد که ایا این پروژه «مرد ایرلندی» است است یا نه، پروژه زندگی نامه و پشت دست مانده مارتین اسکورسیزی درباره قاتل مافیایی فرانک شیرن که اقتباسی است از کتاب چارلز براندت با عنوان شنیدم خانه ها را نقاشی کردی.

قرار بود آل پاچینو همراه رابرت دنیرو، جو پشی وهاروی کایتل در این فیلم نقش آفرینی کند. چندی پیش(اوایل امسال) مارتین اسکورسیزی روخوانی از فیلمنامه مرد ایرلندی را با حضور رابرت دنیرو،آل پاچینو و جو پشی انجام داد. اما او تصمیم گرفته پس از گرگ وال استریت از یک رمان ژاپنی سکوت را بسازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج