جاباما
۷۷۸۵۳۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

۲ درخواست مهم کارگردانان از داروغه زاده

کانون کارگردانان سینمای ایران در نامه‌ای به دبیر جشنواره فیلم فجر، خواستار بازگشت جایزه اهدایی به بهترین فیلم اول و ادغام دو جشنواره ملی و جهانی فجر شدند.

خبرآنلاین: کانون کارگردانان سینمای ایران در نامه‌ای به دبیر جشنواره فیلم فجر، خواستار بازگشت جایزه اهدایی به بهترین فیلم اول و ادغام دو جشنواره ملی و جهانی فجر شدند.

۲ درخواست مهم کارگردانان از داروغه زاده

کانون کارگردانان سینمای ایران در نامه‌ای به ایراهیم داروغه‌زاده‎، دبیر سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر، دو درخواست مهم را مطرح کردند.

در این نامه آمده است: «با تبریک جهت انتخاب مجدد شما به عنوان دبیر جشنواره فیلم فجر، کانون کارگردانان سینمای ایران خواستار بازگشت بخش فیلم‌های اول به این رویداد سینمایی‌ است.

به گمان این شورا و با توجه به تعداد فیلم‌های اول تولید شده در سال‌های گذشته و برای تقویت و تشویق استعدادهای تازه سینمای ایران لازم است که با مساعدت شما این بخش دوباره به جشنواره بازگردد تا شرایط برای عرضه و دیده شدن تمام فیلمسازان فیلم اول فراهم شود.

همچنین امیدواریم که با ادغام جشنواره ملی و جشنواره جهانی فیلم فجر، دوباره شاهد یک جشنواره مقتدر با فرصتی عادلانه و یکسان به دور از گزینش و اعمال سلیقه برای همه فیلم‌های ایرانی جهت عرضه در بازار بین‌الملل باشیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج