جاباما
۷۷۸۶۲۲
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

تشکیل ستاد مقابله با تحریم در بنیاد شهید

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران از تشکیل ستاد مقابله با تحریم در این نهاد خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: نشست کمیته مدیریت عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضای این کمیته در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع بنیاد برگزار شد.

میرمرادی در این جلسه با اشاره به شرایط اقتصادی موجود گفت: موضوعی که درباره دور جدید تحریم‌های آمریکا مطرح می‌شود اتفاق جدیدی نیست و در عمل بسیاری از تحریم‌های مورد نظر آمریکا انجام شده و قرار نیست تغییر خاصی در آنها رخ دهد.

معاون بنیاد افزود: تحریم‌های اعمال‌شده توسط آمریکا موضوع جدیدی نیست و این مسئله در دوران دفاع مقدس نیز تجربه شده است. تحریم‌ها امروز با توجه به تغییرات تکنولوژیکی و تغییرات به وجود آمده در زمینه اطلاع‌رسانی و شکل‌گیری فضاهای مجازی، تنها در بخش‌هایی از نظر شکلی با آن زمان متفاوت هستند اما از نظر محتوا مانند همان زمان دفاع مقدس هستند و ما نیز باید متناسب با تغییرات برای مقابله با این تحریم ها برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به تشکیل ستاد مقابله با تحریم‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: رویکرد اصلی این ستاد حفظ اقتدار نظام، استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای حل مشکلات به‌خصوص در حوزه درمان ایثارگران و ایجاد توازن و تعادل در مسائل اجرایی است تا با حفظ آرامش و اولویت بندی زمانی تخصیص منابع خدمات رسانی به ایثارگران را همانند گذشته انجام دهیم.

میرمرادی درباره فرآیند الکترونیکی کردن خدمات و فعالیت‌ها در بنیاد گفت: همکاران ما در ادارات کل مختلف باید نیازهای خود را به سمت اجرایی شدن در فضای الکترونیکی ببرند و هر حوزه‌ای باید به تناسب کارهای خود در این زمینه فعال باشد. اصلاح و به‌روزرسانی اطلاعات در این مسیر امر مهمی است که باید به‌صورت ویژه‌ای به آن نگاه شود.

وی افزود: بنیاد در زمینه اجرای دولت الکترونیک از سازمان‌های پیشرو است و برای ادامه این روند نیاز به اصلاح برخی ساختارها و روندها احساس می‌شود. همچنین فرهنگ‌سازی و ایجاد گفتمان واحد سازمانی از دیگر شرط‌های حفظ این روند است.

در این جلسه شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۷ با محورهای مختلفی از جمله «اصلاح ساختار سازمانی»، «توسعه دولت الکترونیک»، «مدیریت سرمایه انسانی»، «شفافیت و مدیریت مالی»، «بهبود فضای کسب‌وکار و ارتقای بهره‌وری»، «ارتقاء سلامت اداری، مسئولیت‌پذیری و پاسخ‌گویی» و «استقرار نظام مدیریت عملکرد» مورد بحث قرار گرفت و حاضران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثل باقی ستادها !!!

    • بدون نام

      شما باید حرکت بنیادشهید را فقط بر اساس فرامین حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری هدایت کنید و از خودتان چیزی زیاد وکم نکنید همه چیز درست میشه بنیاد کلا دو وظیفه اصلی بر اساس اساسنامه و قوانین دارد یک ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دو رسیدگی به امور معنوی و معیشتی خانواده معظم شهدا و ایثارگران که حق بزرگی بر گردن نظام اسلامی دا رند

    • بدون نام

      اینا چه ربطی به بنیاد شهید داره برو بابا بجای این شعارهای تو خالی به وضع جانبازان رسیدگی کنید

    • نظر

      سلام ازعملکردکلیشه ای وعوامل اجرایی بنیادارومیه ناراضی هستیم چون غیرایثارگروحسودن%وبایدبه سازمان ملل،شکایت کرد%

    • سعید

      شما دزدی نکن مقابله با تحریم پیشکش

    • محمد سلطان

      بابک زنجانیهای جدید در راهند.

    • بدون نام

      یعنی چی؟؟؟؟؟اینا چه ارتباطی دارن بهم آخه؟؟؟؟

    • علی

      ستاد نمیخواد تشکیل بدید حق و حقوق عقب افتاده خانواده شهدا و جانبازان رو بدید

    • امید حیدری

      میخواستم بدونم آیا ایثار گرانی که باز نشسته شدن باید بروند یا منتفی شد واگه قرار بروند کی این اتفاق باید بیفتد.
      ممنون میشم جواب منو بدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج