۷۷۸۶۳۶
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

توصیه ایران به وزرای خارجه امارات و بحرین

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: ایران همواره حسن همجواری را از اولویت های اساسی سیاست خارجی خود قلمداد کرده و دخالت در امور داخلی سایر کشورها هیچگاه سیاست ایران نبوده و نیست.

خبرگزاری مهر: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: ایران همواره حسن همجواری را از اولویت های اساسی سیاست خارجی خود قلمداد کرده و دخالت در امور داخلی سایر کشورها هیچگاه سیاست ایران نبوده و نیست.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به ادعاهای تکراری وزرای امور خارجه بحرین و امارات در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، این اظهارات را بی ارزش، واهی و برخاسته از ذهن متوهم آنها دانست و افزود:

جمهوری اسلامی ایران همواره سیاست همسایگی همراه با احترام متقابل و حسن همجواری را از اولویت های اساسی سیاست خارجی خود قلمداد کرده و دخالت در امور داخلی سایر کشورها هیچگاه سیاست ایران نبوده و نیست.

قاسمی افزود: همنوایی وزرای خارجه بحرین، امارات و همچنین عربستان سعودی با سیاست ها و رویکردهای ضدایرانی و جنگ طلبانه رژیم صهیونیستی تنها باعث مشروعیت بخشی به جنایت ها و اختلاف افکنی های رژیم صهیونیستی و مشروعیت زدایی از خود می شود. این رویکرد اشتباه راه رسیدن به اعتماد متقابل میان کشورهای مسلمان منطقه را طولانی و دشوارتر می کند.

سخنگوی وزارت خارجه در پایان به مقامات امارات و بحرین توصیه کرد دست از پیروی های کورکورانه از سیاست های دیکته شده و خلاف منافع و مصالح کشورهای منطقه و جهان اسلام بردارند و به جای ایراد هر روزه و بی فایده اتهامات واهی و بی اساس به جمهوری اسلامی ایران، به ابتکارات و ایده های ایران برای تامین امنیت، ثبات و همکاری های منطقه ای و کاهش تنش و سوء تفاهم ها در منطقه بیاندیشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تبریز

      چرا کل دنیا دروغ میگن و ما راست میگیم؟!

    • گنک خواب دیده

      میشه بجای نصیحت کردنهای خنده دارتون،یک بار بزنینشون عربستان و بحرین رو کمتر وق بزنن

    • بدون نام

      عین جیرجیرک ورورجادو حرف میزد تحلیلگری که فحش خورش خوبه تحلیل بلد نیست

    • بدون نام

      مردم بحرین شیعه هستند و خانواده ی ال خلیفه وهابی تمام بحرینو ملک خودشون میدونن همه ی مردم بحرین مستاجر ال خلیفه اند و هیچ حقی به شهروندانشون نمیدن. مردم اعتراض کردند میگن کار ایرانه. مگه مردم بحرین گوسفندند که ساکت باشند

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        این دقیقا مشکلیه که واسه سوریه و ایرانم پیش اومده چشاتو واکن

      • متاهل بیکار

        ، بحرینی ها در بهترین شرایط مالی و امکانات قرار دارند . این ما هستیم که حتی پول نداریم بچه مون پارک ببریم . کشتین ما رو با ایدئولوژی تون

    • بدون نام

      اگر ضرب شست محکمی به این میراث داران بیابان وارد می کردیم اکنون قطعا ایران را قبله عالم می دانستند ... نه آمریکا را ....
      مرگ بر آل سعود کثیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج