۷۷۸۶۸۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

پیوس: پرسپولیس توانایی رسیدن به فینال را دارد

 پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از بهترین تیم های آسیا است و می تواند با ارایه یک بازی منطقی به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

ایرنا: فرشاد پیوس در خصوص دیدار رفت پرسپولیس و السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بی تردید این مسابقه یکی از سخت ترین دیدارهای پرسپولیس خواهد بود و آسیا شاهد برگزاری یک فینال زودهنگام است.

وی ادامه داد: السد بازیکنان بسیار بزرگی در اختیار دارد و آنها با سرمایه گذاری بسیار گسترده در لیگ قهرمانان امسال، به دنبال قهرمانی هستند.

آقای گل فوتبال ایران در دهه ۷۰ گفت: پرسپولیس در این مسابقه باید صبر و حوصله زیادی از خود نشان دهد، در غیر این صورت نمی تواند به موفقیت برسد.

وی تصریح کرد: در این دیدار چند بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس غیبت خواهند داشت و بزرگترین ضربه را پرسپولیس از غیبت برانکو در کنار زمین خواهد خورد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی دفاع راست ندارد و این مشکل بزرگی برای برانکو خواهد بود. به اعتقاد من بهترین گزینه برای بازی در این پست امید عالیشاه است.

پیوس: پرسپولیس توانایی رسیدن به فینال را دارد

مهاجم اسبق تیم فوتبال الاهلی قطر تصریح کرد: هافبک های پرسپولیس در این مسابقه وظیفه سنگینی بر عهده دارند و نباید اجازه بازی سازی به هافبک های با تجربه السد به خصوص ژاوی دهند.

وی افزود: به اعتقاد من پرسپولیس حتی با دفاع اتوبوسی هم اگر می تواند باید قطر را بهترین امتیاز ترک کند تا در تهران با حضور پرشور هواداران برای پیروزی به میدان برود.

پیوس ادامه داد: تا جایی که می دانم السد هم چند بازیکن خوب خود را به صورت کامل در اختیار ندارد. یکی از بهترین راه های گلزنی مقابل السد شوت زدن است که امیدوارم بتوانیم از این راه به گل برسیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا السد تیم با کیفیت تری نسبت به الدحیل است، اظهار داشت: اصلا اینگونه نیست و به اعتقاد من الدحیل تیم بسیار بهتری بود. تنها نقطه قوت السد تجربه بیشتر بازیکنانش است و در غیر این صورت نقاط ضعف آنها بسیار زیاد است.

پیوس خاطرنشان کرد: پرسپولیس از نظر کیفیت فنی ضعیف تر از السد نیست و مطمئن باشید اگر این بازی را بدون چند مهره تاثیرگذار پشت سر بگذاریم در دیدار برگشت حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص انتقاداتی که از برانکو مطرح می شود نیز اظهار داشت: برانکو همیشه با دست خالی برای پرسپولیس موفقیت بدست آورده اما این فصل با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقال می توانست چند بازیکن را حفظ کند.

وی ادامه داد: البته این فقط نظر من به عنوان یک پیشکسوت است و تصمیم گیرنده نهایی سرمربی تیم است. انصافا برانکو مربی بسیار موفقی بوده و توانسته با فلسفه خود افتخارات زیادی را برایمان بدست آورد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه هفته جاری دیدار رفت خود مقابل السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خواب دید خیر باشد خخخخخخخخخخخ

    • تاج. دوقهرمانی آسیا. دونایب قهرمانی و سه مقام سومی. چهارفینال آسیا

      خخخخخخخخخخخخ جوک خوبی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج