۷۷۸۸۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۷
۱۴ نظر
۵۰۰۷
پ

عنوان بسته‌های حمایتی دولت منتشر شد

در پی اعلام رییس سازمان برنامه و بودجه در خصوص تدابیر ویژه دولت برای تهیه بسته‌های پنج‌گانه حمایت از اقشار ضعیف جامعه، نماینده مردم سبزوار در مجلس نام و عنوان این بسته‌ها را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: در پی اعلام رییس سازمان برنامه و بودجه در خصوص تدابیر ویژه دولت برای تهیه بسته‌های پنج‌گانه حمایت از اقشار ضعیف جامعه، نماینده مردم سبزوار در مجلس نام و عنوان این بسته‌ها را اعلام کرد.

رمضانعلی سبحانی‌فر گفت: بسته‌های حمایتی دولت شامل یک بسته برای همه اقشار جامعه، یک بسته مختص اقشار ضعیف و کم درآمد، یک بسته برای اقشار تحت پوشش سازمان‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، یک بسته خاص اقشار حقوق‌بگیر، کارمندان و کارگران و یک بسته شامل افزایش توزیع کالای غیرنقدی از دو به چهار بار در سال می‌باشد.

عنوان بسته‌های حمایتی دولت منتشر شد

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه روز گذشته، موضوع بسته‌ها و برنامه‌های دولت برای مقابله با آثار تحریم را برای روسای سازمان برنامه و بودجه استان‌ها تشریح کرد.

آنطور که نوبخت اعلام کرد، سازمان برنامه و بودجه، بودجه سال ۱۳۹۸ را با توجه به شرایط پیش رو و تحریم‌های احتمالی برای شرایط سخت از لحاظ درآمد‌های نفتی و سایر درآمد‌ها تدوین می‌کند تا بتواند پاسخگوی هزینه‌ها به ویژه هزینه‌های اجتناب ناپذیر بوده و آن را مدیریت کند. در عین حال که شرایط مناسب و خوشبینانه را هم مد نظر داشته و در مورد آن برنامه ریزی می‌کند.

‌وی یادآور شد که دولت در شرایط موجود بسته‌های حمایتی را برای کل آحاد جامعه در نظر دارد و بسته ویژه‌ای هم برای اقشار ضعیف‌تر اجرایی خواهد شد. در عین حال که بسته‌های حمایتی از تولید و پیمانکاران نیز در دستور کار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • چزگی

      همش دروغه...باور نمیکنم...واز این صاحب سایت سخت اتقاد دارم...چرا حرف حق ونظر ات را نمگذاری..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس اسمی از بازنشستگان نیوردید ؟؟یعنی قشر ثرمتمندن؟؟؟

    • سلام سانسورچی

      خدا لعنت کنه اون مسئولی رو که از روی بی سوادی و عشق ریاست مردم رو مجدد روانه صف های دوران جنگ می کند.خدااااا لعنتشون کنه.یا رب العالمین

    • بدون نام

      بسته مو میخام بدین دیگه عمل کن

    • کارگر شرکتی

      جنگ شروع شده بسته میدن پسته هم هست گوشت چی رب چی پوشک میدن

    • بدون نام

      یک بسته استامینوفن کدین هم به من بدید لطفاً از مسخره بازیتون سردرد گرفتم.

    • بدون نام

      یک بسته هم برای همه!!! یعنی دکترا با درآمد میلیاردی وصرافا وطلافروشان ودلالان سکه وکارخونه دارا هم باید بسته حمایتی بگیرن؟!
      بسته حمایتی فقط باید شامل افراد تحت پوشش بهزیستی وکمیته امداد وبازنشستگان ومستمری بگیران وکارگران وفرهنگیان بشه که کمترین درآمد رو دارن.کارمند بانک ودارایی وشرکت نفت وکاسب وبازاری که احتیاجی به بسته غذایی ندارن اینا دارن مردم بدبخت رو یه لقمه میکنن خصوصا کاسب جماعت.

    • بدون نام

      یک کم دزدی واختلاس کمتر بکنید همه چی درست میشه

    • بدون نام

      آقا چرا به مردم صدقه گرفتن یاد می دهید اگر نمی توانیدحقشان را از زالو صفتان اقتصادی بگیرید لطفا اعلام کنید تا مردم خود چاره کار بکنند مگر مملکت فقیر است فقیر است عرضه دارید وضعیت را سر وسامان بدهید چرا ف‌‌کر میکنید ارباب ملت هسثید هر کار بخواهید انجام میدهید مگر امام راحل ورهبر انقلاب نگفتند همه خادم ملت هستید شمارا به خدا قسم نگذارید مردم بر شما خشم بگیرند بدانید بزر گترین حامی مملکت بعد از خدا ملت باشرف وصبور است قدرش را بدانید

    • بی نام

      داخل این پکیج دارو آرام بخش باندازه ای باشد که مدد جو از خوشحالی اقدام به خود کشی نکند
      مگر مردم‌‌اولا" صدقه بگیرن‌ و در ثانی مگر نیاز اساسی مردم چند بسته ماکارونی و‌تون ماهی‌وقند‌وشکر و‌چای است چرا با این روش به مردم اهانت می کنید شما صدقه سر این مردم باین منصب نایل شدید حالا چه شده وقیحانه لا مردم برخورد می کنید سیستم اقتصادی را اصلاح کنید کمتر چپاول شود بقولی یک اختلاس کم بشه مشگل ما حل میشه

    • بدون نام

      بستی چنددرمیاد دولتیش...کی میدن....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صد تمومن

    • محسن سبزواری

      اینا فقط،میگن بسته حمایتی میدن ما که کارگران ساختمانی هستیم و امار همه ما رو با کارت مهارت دارن و با این اوضاع خراب مالی و ساخت و ساز هنو نهادی پیدا نشده که از ما حمایت کنه فقط،هر جا پول میخوان بگیرن سراغ ما میان

    • عادل

      بسته تریاک بهشون بده خمار که شدند مملکت غارت کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج