۷۷۸۸۱۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

انهدام شبکه سارقان مسلح در ایرانشهر

‌فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام اعضای شبکه بزرگ سارقان مسلح که طعمه‌های خود را از طریق سایت دیوار انتخاب می‌کردند، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سردار محمد قنبری افزود: با دریافت چند مرجوعه قضائی از شهروندان مبنی بر زورگیری اموالشان توسط سارقان مسلح در شهرستان ایرانشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در یکی از این پرونده‌ها مردی جوان که اهل و ساکن استان خوزستان است در توضیح ماجرای سرقت اظهار داشت، مدتی پیش از طریق سایت واسطه گر اینترنتی قرار بود تعدادی دام زنده بخرم و تمام پس اندازم را برای سرمایه گذاری در زمینه پرورش دام جمع کرده بودم، بعد از مدتی از طریق سایت دیوار آگاهی وسوسه انگیزی را مبنی بر فروش چند رأس گاو به قیمت بسیار پایین‌تر از نرخ روز دیدم و بعد از صحبت تلفنی با فرد فروشنده مقرر شد برای خرید به شهرستان ایرانشهر مراجعه کنم.

انهدام شبکه سارقان مسلح در ایرانشهر

سردار قنبری گفت: با مراجعه به سرقرار؛ ۲ مرد جوان سوار خودرو من شدند و برای مشاهده دام‌های به یکی از مسیر‌های فرعی حاشیه شهر ایرانشهر در حرکت بودیم که در بین راه چند نفر دیگر نیز به آن‌ها ملحق شده و با ضرب و شتم و تهدید سلاح گرم دست و پایش را بسته و تلفن همراه، وجوه نقد و کارت‌های عابربانکش را به مبلغ ۸۲۰ میلیون ریال سرقت و متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر تلاش‌های خود را برای دستگیر متهمان آغاز کردند که همزمان گزارش‌های مشابه دیگر با همین شگرد به پلیس آگاهی ایرانشهر گزارش شد.

سردار قنبری عنوان کرد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی ۲ تن از متهمان را با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی شناسایی و در عملیات منسجم و ضربتی در یکی از مناطق حاشیه شهر ایرانشهر دستگیر و در بازرسی از خودرو پراید آن‌ها یک قبضه کلت کمری به همراه پنج تیر جنگی کشف کردند.

متهمان جوان که در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود در چندین مرحله بازجویی‌های علمی پلیس به سرقت‌های سریالی یک شبکه بزرگ سرقت که طعمه‌های خود را از طریق سایت دیوار از سراسر کشور به ایرانشهر می‌کشاندند، اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با اطلاعات بدست آمده ۸ عضو دیگر این شبکه بزرگ سرقت که سه تن از آن‌ها زن بود را طی چند عملیات مجزا دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۳ فقره سرقت مسلحانه از مالباختگانی از استان‌های یزد، کرمان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان با ترفند فروش دام زنده به قیمت پایین با تبلیغات در سایت‌های واسطه گر اینترنتی اعتراف کردند.

تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد در حالی که احتمال می‌رود سرقت‌های ارتکابی توسط اعضای این شبکه سرقت بیشتر از این تعداد باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج