۷۷۸۸۲۴
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

قاسمی: دلار‌های نفتی مانع مبارزه با تروریسم نشود

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: امیدواریم دلار‌های نفتی و برخی زد و بند‌های سیاسی توسط کشور‌های منطقه و برخی تفکرات افراطی، مانع مبارزه جدی با تروریسم نباشد.

خبرگزاری مهر: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری هفتگی خود که صبح امروز برگزار شد، ضمن تسلیت و محکومیت شدید حادثه تروریستی اهواز، درباره موضوع تروریسم اظهار داشت: مسئله تروریسم نیاز به اجماع جهانی برای مبازره با این پدیده شوم دارد تا این پدیده شوم که در بخش‌هایی از جهان و مطنقه ما وجود دارد، پاک شود.

وی گفت: امیدواریم دلار‌های نفتی و برخی زد و بند‌های سیاسی توسط کشور‌های منطقه و برخی تفکرات افراطی، مانع مبارزه جدی با تروریسم نباشد.

قاسمی: دلار‌های نفتی مانع مبارزه با تروریسم نشود

قاسمی افزود: از کلیه کسانی که این پدیده شوم را محکوم کردند و پیام‌های تسلیت خود را برای حادثه اهواز صادر کردند، تشکر می‌کنم و این را گام مثبتی در جهت مبارزه با تروریسم می‌دانیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص مذاکرات با اروپا در خصوص آینده برجام تصریح کرد: روند مذاکرات با اروپا و چین و روسیه پس از خروج آمریکا از برجام تاکنون همچنان ادامه دارد و بخش‌های زیادی و مکانیسم‌های مشخصی بوجود آمده و نهایتا در برخی حوزه‌ها به تفاهماتی نزدیک شده‌ایم و در برخی حوزه‌های دیگر پس از نشست وزرای خارجه در نیویورک قرار شد بر روی آن‌ها کار شود، اما بنا به دلایلی از جمله فشار‌های آمریکا بر همه کشور‌ها در خصوص عدم همکاری با ایران، نمی‌توانیم و به مصلحت هم نیست که از جزئیات تفاهمات و روند مذاکرات اطلاع دقیقی دهیم.

وی ادامه داد: کسانی که صحبت‌هایی در این رابطه دارند و جزئیاتی را از محتوای مذاکرات و نتیجه آن مطرح می‌کنند، بیشتر گمانه‌زنی است.

قاسمی در خصوص احتمال خروج ایران از برجام نیز تصریح کرد: تفاهم اولیه ما با شرکا بر این بود که اگر بخواهید ایران همچنان در برجام باشد منوط به تامین خواسته‌های ایران در قالب توافق صورت گرفته است، اما اگر به هر دلیلی طرف‌های باقیمانده نتوانند تضمین‌های لازم و مورد نیاز جمهوری اسلامی ایران را تامین کنند، ایران هم می‌تواند تصمیم مقتضی را بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نترس شما اگه ندین اونا نمیدن!

    • بدون نام

      واقعا این چی میزنه ؟!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا که دلارهای نفتی در اختیار تروریسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج