جاباما
۷۷۸۸۳۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

درخشان: السدی‌ها با الدحیل بسیار متفاوت هستند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید بازی هوشیارانه‌ای مقابل السد انجام داد و کار را با یک تساوی در زمین حریف به پایان رساند.

خبرگزاری میزان: حمید درخشان درباره بازی پرسپولیس با السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازی بسیار سختی خواهد بود و کار شاگردان برانکو مقابل السد که بازیکنان خارجی بسیار خوب و درجه یکی دارد بسیار سخت است و السد با الدحیل بسیار تفاوت دارد.

وی افزود: حریف قطری پرسپولیس در چند هفته گذشته استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست داد و این تیم را حذف کرد. باید بازی هوشیارانه‌ای مقابل السد انجام داد و کار را با یک تساوی در زمین حریف به پایان رساند و در آزادی کار السد را تمام کرد. البته تیم السد تجربه بازی در آزادی مقابل ۱۰۰ هزار تماشاگر را دارد اما باز هم می‌توان این تیم را در آزادی شکست داد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس ۳ بازیکن موثر و کلیدی خود همچون کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری و حسین ماهینی را در این بازی در اختیار ندارد و باید از جوانانی که روی در نیمکت ذخیره‌ها حضور دارند استفاده شود. بازیکنان جوان تیم هم باید نشان دهند که لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند و توانایی‌های خود را در این بازی به نمایش بگذارند.

درخشان در مورد نبود ماهینی در دفاع راست اظهار داشت: باید دید نظر کادر فنی برای جایگزینی ماهینی در این پست چیست، اما بهتر است که یکی از هافبک‌ها در این پست بازی کند.

وی در مورد عدم حضور برانکو در کنار زمین خاطرنشان کرد: غیبت برانکو در کنار زمین هم واقعا برای پرسپولیس سخت است اما این امکان وجود دارد که با استفاده از ارتباط از راه دور نکات فنی را از طریق کادر فنی به بازیکنان منتقل کرد. تصور می‌کنم بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای درخشان ، پرسپولیس رو با استقلال مقایسه میکنی ؟!! بابا این کجا و آن کجا ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج