۷۷۸۸۴۶
۱۱ نظر
۵۰۱۳
۱۱ نظر
۵۰۱۳
پ

علی ضیاء: آرات حسینی در ایران می ماند

حضور آرات حسینی در برنامه علی ضیاء و اعلام تصمیم مهاجرت او و خانواده اش، بازتاب گسترده و البته پیگیری های این مجری تلویزیون را به همراه داشت که سرانجام باعث شد این نابغه خردسال عرصه ورزش در کشور ماندنی شود.

بانی فیلم: حضور آرات حسینی در برنامه علی ضیاء و اعلام تصمیم مهاجرت او و خانواده اش، بازتاب گسترده و البته پیگیری های این مجری تلویزیون را به همراه داشت که سرانجام باعث شد این نابغه خردسال عرصه ورزش در کشور ماندنی شود.

علی ضیاء: آرات حسینی در ایران می ماند

به گزارش رسیده، سیدعلی ضیاء در این خصوص اعلام کرد: بعد از حضور آرات در برنامه ما و اعلام این موضوع از سوی پدرش که قصد مهاجرت دارند، به او گفتم فقط یک ماه به من زمان بده و بگذار رایزنی هایی داشته باشم. پس از آن برنامه با چندین نفر از رفقا تماس گرفتم و برای ماندن آرات در کشور تلاش کردم.

وی افزود: یکی از این دوستان آقای محمد اسماعیل دیده بان کارشناس خلاقیت و تیمشان بود. نتیجه رایزنی این شد که آنها اعلام کردند می توانیم اسپانسر آرات شویم. برای اینکه این اتفاق بیفتد خیلی تلاش کردیم و آن شرکت بسترهایشان را تغییر دادند تا از استعدادها حمایت کنند.

مجری و تهیه کننده «فرمول یک» یادآور شد: این شرکت بنا است از همه استعدادهای کودک و نوجوان این سرزمین حمایت کند و این موضوع سازو کاری دارد که طی یکی دو ماه آینده با راه اندازی سامانه ای، فرآیند آن را در برنامه اعلام می کنیم.

ضیاء تاکید کرد: درباره آرات نیز او تحت حمایت گروه پزشکی سلامت قرار خواهد گرفت که تمام تمرینات او را تضمین می کند. همچنین در کنار آرات و پدرش روانشناسی قرار می گیرد که به فرآیند درست تمریناتش کمک کند.

وی در پایان گفت: مسئولان آن شرکت محترم که علاقه ای به مطرح شدن نامشان ندارند دغدغه حمایت از بچه های این سرزمین را پیدا کرده اند و تا کمتر از یکی دو ماه آینده با راه اندازی سامانه، ثبت نام بچه ها شروع خواهد شد. ضمن اینکه قرار است کارشناس های مختلف به شهرها سفر و استعدادها را کشف کنند. پیشرفت این مراحل در «فرمول یک» اعلام خواهد شد.

بنا بر این گزارش، در دومین قسمت از سری جدید «فرمول یک» آرات حسینی ورزشکار خردسال نابغه و پدرش مهمان ضیاء شدند و در این برنامه از سختی های زندگی خود، از ترک کار پدر آرات برای تربیت فرزند و مضایق مالی شان تا بی توجهی به افتخارات این خردسال نابغه در عرصه های ورزشی و نبود اسپانسر و در نهایت تصمیم برای مهاجرت از ایران سخن به میان آمد‌.

روز گذشته یکشنبه ۸ مهر با گذشت یک ماه از این قسمت برنامه، آرات حسینی و پدرش با حضور در برنامه و تشکر از پیگیری های «فرمول یک» از امضای قرارداد خود با اسپانسر و ماندن در ایران خبر دادند.

همچنین کیک تولد این نابغه خردسال ورزشی نیز در برنامه بریده شد و او آرزو کرد روزی بهترین فوتبالیست دنیا شود.

ضیاء در این برنامه اعلام کرد آرات به عنوان یک سرمایه ملی در کشورش می ماند و محمد اسماعیل دیده بان کارشناس خلاقیت نیز کادوی متفاوتی به آرات داد که یک توپ فوتبال بود که صبح روز گذشته توسط همه پرسپولیسی ها در فرودگاه پیش از سفر به قطر امضا شده بود.

«فرمول یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیاء شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سرمایه ملی؟!!! مگه چیکار کرده؟نکنه اتم شکافته!!!

    • بدون نام

      گول اینا رو نخور بچتو ببر خارج

    • بدون نام

      کاش یه کم روی هوش و مغزش هم کار بشه.فقط بدن کافی نیست.

    • amir _lo

      آقا بسته ،یک مدت اون بچه که شبیه قورباغه بود هی رسانه ای کردید با اعصاب مردم بازی کردید حالا این پسر بچه .ول کنید مردم انقدر با چیزهای بیخود مردم اذیت نکنید.

    • حمید

      خداروشکر علی ضیا تمام مشکلات مملکت رو حل کرد

    • بدون نام

      به سلامتی یکی از مشکلاتمون حل شد باز جای شکرش باقیه.

    • ایرانی

      عادت کردیم فقط نق بزنیم, حالا اگه توی این اوضاع خراب مملکت, یه نفر کار خوبی انجام میده, چرا اینقدر نق میزنید

    • نور

      بگو علی ضیا تو چیکار میخوان مهاجرت کنن یا نه که میگی ۱ ماه فرصت بده ،تو همین یکماه کلی ارزش پولمون افت کرد و شرایط برای رفتن سختتر شد ،واسه چی بمونن اینجا ،آرات واقعا یه استعداد خاص تو ورزشه که باید جای خوب مرورش پیدا کنه نه اینجا که به استعدادها بها نمیدن

    • Saeid

      میلیارد هم بهت دادن برو نمون....

    • بی نام

      خدا رو شکر یکی از مشکلات مملکتمون حل شد.

    • بدون نام

      یعنی مردم هنوز هم فریب این کلاهبرداران نابغه نما را میخورند؟ راستی از اون بچه ای که تسلا در به در دنبالش بود چه خبر؟ گندش دراومد که کلاهبرداره، دیگه خبری ازش نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج