۷۷۸۸۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پورعلی‌گنجی: می‌خواهم در یوپن گلزنی هم بکنم

ملی‌پوش ایرانی تیم یوپن از عزم خود برای گلزنی در ژوپیلر لیگ بلژیک می‌گوید.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت بلژیکی، مرتضی پورعلی‌گنجی با اشاره به این که در رختکن تیم یوپن وعده گلزنی در بازی هفته نهم ژوپیلر لیگ بلژیک برابر تیم کورتریک داده بود گفت: نه، نگفته بودم که گل می‌زنم.

ملی‌پوش ایرانی تیم یوپن سپس با خنده اظهار داشت: کار نخست من در یوپن بازی در خط دفاعی و کمک به تیم است. پس از آن با تکیه بر توانمندی‌هایم اگر بتوانم گلزنی هم می‌کنم، در این صورت خوشحال خواهم بود. می‌خواهم توانمندی‌های دیگرم علاوه بر خط دفاعی را هم نشان دهم.

مرتضی پورعلی‌گنجی ادامه داد: در تیم تحت هدایت ماکلله پروسه کسب پیروزی با انسجام و مشارکت یازده بازیکن به آرامی در حال پیاده شدن است. ژوپیلر لیگ بلژیک نیازمند تمرکز زیادی است و مبارزه در هر بازی تا دقیقه ۹۰ ادامه دارد. این اتفاق خوبی برای آینده من است و می‌توانم با یادگیری در لیگ بلژیک اشتباهات خود را اصلاح کنم.

ملی‌پوش ایرانی تیم یوپن را پله‌ای برای پیشرفت و موفقیت در آینده خود می‌داند. وی گفت: تیم یوپن تاکنون به صورت کلی در بازی‌های خارج از خانه موفقیت بیشتری کسب کرده است.

حالا پس از کسب ۷ امتیاز در زمین حریفان باید به دنبال پیروزی و گلزنی در خانه باشیم. از دست‌دادن امتیازهای زیاد خانگی طبیعی نیست. باید این جنبه خود را بهبود دهیم اما نباید جمع‌آوری امتیازهای خارج از خانه را هم فراموش کنیم.

تیم یوپن در بازی خانگی برابر کورتریک ۳ بر یک پیروز شد و مرتضی پورعلی‌گنجی زننده گل نخست بود. یوپن هم‌اکنون با ۱۰ امتیاز رتبه دهم جدول رده‌بندی ژوپیلر لیگ بلژیک را در اختیار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج