۷۷۸۸۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خالقی‌فر: حیف شد فولاد را شکست ندادیم

مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تاکید کرد که خوشحالی بعد از گلش در بازی با فولاد خوزستان به‌ خاطر زنده کردن یاد مرحوم هادی نوروزی بود.

خبرگزاری تسنیم: رضا خالقی‌فر در خصوص بازی با فولاد خوزستان که با تساوی یک - یک به پایان رسید، گفت: اینکه در زمین فولاد برابر چنین تیمی مساوی کردیم نتیجه بدی نبود، ولی این یک امتیاز فقط به یک دلیل زیاد خوشحال‌کننده نبود، اینکه ما در دقیقه ۸۶ گل زدیم ولی سه دقیقه بعد گل مساوی را دریافت کردیم. ما فاصله زیادی با برد نداشتیم و حیف شد که فولاد را در زمین خودش شکست ندادیم.

وی در خصوص شادی گلش و اینکه گفته می‌شد عدد ۶ را برای کری خواندن نشان داده است، تاکید کرد: اصلا اینطور نیست، من دست‌هایم را کنار هم قرار دادم و عدد ۲ و ۴ را نشان دادم که منظورم شماره ۲۴ بود. من می‌خواستم یاد مرحوم هادی نوروزی را زنده کنم و فقط همین نیت را بابت آن خوشحالی داشتم.

مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی تبریز درباره بازی برابر پارس‌جنوبی جم در جام حذفی خاطرنشان کرد: ما در لیگ برتر دو هفته پیش آنها را شکست دادیم، اما هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد. ما در زمین حریف بازی می‌کنیم و کار آسانی نداریم، ولی هدفمان حذف پارس‌جنوبی است که امیدوارم به این هدف برسیم. ما جام حذفی را قطعاً جدی خواهیم گرفت، خوشبختانه تیم هم شرایط خوبی دارد و امیدوارم در ادامه نتایج خوبی بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج