۷۷۸۸۹۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جلالی: شاید مقابل پرسپولیس تدافعی بازی کنیم

پیکان حالا با ۱۵ امتیاز بالاتر از سایپا و تراکتور و با فاصله یک و دو امتیازی با سه تیم بالای جدول در رده چهارم هست هرچند هنوز رای نهایی نتیجه بازی این تیم برابر صنعت نفت آبادان مشخص نشده است.

ورزش سه: پیکان در سومین هفته متوالی توانست به یک برد برسد آن هم با گلی در آخرین دقایق بازی توسط عیسی آل کثیر زده شد. بعد از این برد و با توجه به اینکه تیم پیکان در جام حذفی توسط پارس جنوبی حذف شد مجید جلالی تمرینات تیمش را تا روز چهارشنبه تعطیل کرد تا سپس در فاصله دو هفته ای مانده به بازی هفته نهم برابر پرسپولیس برنامه های آماده سازی تیمش را انجام دهد.

نکته ای که درباره تیم پیکان وجود دارد این است که این تیم انگار با استراتژی هر بازی یک فینال پا به مسابقات گذاشته و نتایج اقتصادی آن ها به نوعی بیانگر همین موضوع است. مجیدجلالی با تایید این موضوع گفت:« دقیقا همینطور است و ما حتی سال گذشته هم همین استراتژی را داشتیم و برنامه مان این بود که قدم به قدم به جلو برویم.

خیلی دوست نداریم درباره آینده صحبت کنیم چون فکر می کنیم اول باید تخته سنگ ها را فتح کرد تا به بتوان به قله رسید.»

او افزود:« ما در هر بازی خیلی روی همان بازی متمرکز می شویم و سعی می کنیم تمام جزئیات بازی را ببینیم. در برخی از بازی هایی که امتیاز گرفتیم زمانی توانستیم به حریف گل بزنیم که بازیکنان تعویضی مان به زمین آمده اند.

خیلی از مواقع بازیکنان نیمکت نشین توانستند بازی را به نفع ما برگردانند، در همین بازی آخر من بازیکنی را از تیم امید به بازی آوردم آن هم در حساس ترین دقایق بازی و زمانی که ما دنبال گل بودیم. اما در آن زمان من احساس کردم خصوصیات این بازیکن به درد تیم می خورد و او را به زمین آوردم.»

سرمربی پیکان با بیان اینکه سپیدرود از نظر فنی فراتر از انتظارش بود و بازی به همین دلیل تا دقایق آخر گره خورده بود هم گفت:« ما بازی برتری به حریف داشتیم اما واقعیتش این است که سپیدرود خیلی بیشتر از انتظار ما سخت گیری می کرد. آن ها دوندگی بالا و تمرکز زیادی روی توپ داشتند و این بازی را خیلی برای ما سخت کرده بود.

سپیدورد در حال حاضر در مقطعی است که از این به بعد باید از بازی ها امتیاز بگیرد و این تیم از الان به بعد تبدیل به تیم خطرناکی خواهد شد. مقابل ما هم سپیدرود تیم خطرناکی بود و بازی را حسابی برایمان سخت کرد.»

پیکان در هفته نهم باید روز ۲۷ مهر با پرسپولیس بازی کند. این تیم فصل را به واسطه بازی های دشوار برابر استقلال و سپاهان با روش تدافعی آغاز کرد اما در بازی های بعدی با روش های تهاجمی تری به میدان رفت. جلالی در این رابطه که آیا پیکان ممکن است که برای بازی با پرسپولیس به روش دفاعی رو بیاورد گفت:« بله، خب احتمالش هست، اما همه چیز منوط به شروع تمرینات و بررسی خیلی موشکافانه ای است که حتما خواهیم داشت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش دو روز جلو بیفته
      ۱ آبان بازیه مهمیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج