۷۷۸۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ایران در فینال جام بین‌ قاره‌ای فوتبال ساحلی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی برابر امارات به فینال جام بین‌ قاره‌ای راه یافت.

ایسنا: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امشب (جمعه) در مرحله نیمه‌نهایی جام بین‌ قاره‌ای به مصاف میزبان رقابت‌ها، امارات رفت و توانست با شکست دو بر یک این تیم به فینال این رقابت‌ها راه یابد. گل‌های ایران را محمد احمدزاده در دقیقه ششم ۱۲ دقیقه سوم و محمد مختاری در دقیقه هفتم ۱۲ دقیقه سوم وارد دروازه امارات کردند. تک‌گل اماراتی‌ها را عادل در دقیقه ششم ۱۲ دقیقه سوم به ثمر رساند.

این مسابقه در ساحل جمیرای دوبی زیر نور برگزار شد و استادیوم محل برگزاری بازی مملو از جمعیت بود. هواداران ایرانی هم در میان تماشاگران به چشم می‌خوردند که تعدادشان نسبت به بازی‌های گذشته بیشتر بود.

در این جدال حساس و نفس‌گیر ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران در ۱۲ دقیقه نخست صاحب فرصت‌های گلزنی متعددی شدند اما هیچ کدام از آنها تبدیل به گل نشد. این شرایط در ۱۲ دقیقه دوم هم وجود داشت اگرچه اماراتی‌ها هم در یکی دو صحنه موقعیت خوبیرا به دست آوردند اما بازیکنان ایران آن را دفع کردند. اما نتیجه صفر بر صفر ۱۲ دقیقه سوم و پایانی را حساس‌تر و پرهیجان‌تر کرد. در شرایطی که بازیکنان ایران حملات زیادی را انجام می‌دادند و ضربات خوبی هم به سمت دروازه امارات زدند اما گل نشد، این بازیکنان امارات بودند که دقیقه ششم با ضربه سر عادل به گل رسیدند. به هنگام شروع مجدد مسابقه محمد احمدزاده با یک ضربه از راه دور کار را به تساوی کشاند و یک دقیقه بعد هم در حمله‌ای که بازیکنان تیم ایران انجام دادند، محمد مختاری با یک ضربه چکشی توپ را وارد دروازه امارات کرد.

تیم ایران در این مسابقه سه بازیکن اصلی‌اش یعنی فرید بلوک‌باشی، مسلم مسی‌گر و حسن‌ عبداللهی را بخاطر محرومیت در اختیار نداشت. اما اوکتاویو سرمربی برزیلی تیم ایران در بازی با امارات از بازیکنانی چون مصطفی کیانی، محمد مختاری، مهدی حسنی، محمد احمدزاده، علی نادری، حسینی و امیرحسین اکبری استفاده کرد.

مسابقه فینال جام بین‌قاره‌ای فردا شب (شنبه) ساعت ۲۰ (به وقت تهران) میان تیم ایران و برنده دیدار سوییس - روسیه که از ساعت ۲۰ امشب به مصاف یکدیگر می‌روند، برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج