جاباما
۷۷۸۹۳۳
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

نشست ترکیه با تروریست‌ها درباره ادلب

مقامات دستگاه‌های اطلاعاتی ترکیه نشستی را درباره توافق &#۰۳۹;ادلب&#۰۳۹; با روسیه با نمایندگان گروه‌های تروریستی برگزار کرد.

ایرنا نوشت: رسانه‌های مخالفان سوریه روز دوشنبه اعلام کردند که این نشست در یکی از شهر‌های ترکیه برگزار و نمایندگان تروریست‌ها در جریان جزئیات توافق مسکو و آنکارا درباره ایجاد منطقه حائل در خطوط تماس ارتش سوریه و این گروه‌ها در استان ادلب قرار گرفتند.

این رسانه‌ها تاکید کردند که در این نشست یکی از بند‌های توافق که بر ورود نیرو‌ها و گشتی‌های روسیه به منطقه حائل تاکید داشت، حذف شد.

نشست ترکیه با تروریست‌ها درباره ادلب

برخی رسانه‌ها در همین راستا اعلام کردند که بعضی از گروه‌های تروریستی مسلح، شماری از مقر‌های خود که در منطقه حائل قرار دارند را خالی کرده اند.

اطلاعاتی نیز از عقب نشینی گروه 'فیلق الشام' از منطقه حائل منتشر و سپس تکذیب شد.

درهمین حال 'محمد ادیب' از مسئولان دفتر رسانه‌ای گروه 'جبهه آزادیبخش ملی' که فیلق الشام زیر مجموعه آن است، عقب نشینی این گروه تروریستی را از برخی پایگاه‌های خود در جنوب و غرب 'حلب' تکذیب کرد.

رسانه‌های تروریست‌ها همچنین اعلام کردند: نشست میان گروه‌های تروریستی 'تحریرالشام' (جبهه النصره) و جبهه آزادیبخش ملی درباره منطقه حائل خالی از سلاح بدون نتیجه پایان یافت.

این نشست که دیروز به مدت پنج ساعت طول کشید، به نتیجه‌ای نرسید.

گروه‌های تروریستی نگرانی دارند در صورتی که از مواضع خود به عمق ۲۰ کیلومتر عقب نشینی کنند و توافق روسیه و ترکیه شکست بخورد مواضع و مناطق تخلیه شده آن‌ها توسط دیگر گروه‌ها اشغال شود.

'ولادیمیر پوتین' رئیس جمهوری روسیه و 'رجب طیب اردوغان' رئیس جمهوری ترکیه دوشنبه گذشته در سوچی برای ایجاد یک منطقه حائل خالی از سلاح به عمق ۱۵ تا ۲۰ کیلومتر در خطوط تماس ارتش سوریه و تروریست‌ها به توافق رسیدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک سوریه هست چرا ترکیه تصمیم میگیرد که تروریست ها کجاباشند!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رییس جمهور سوریه صلاحیت ندارد

      • بدون نام

        نمیدونم تروریست رو چجور برات تفسیر کردن ولی این گروه با داعش و جبهه‌النصره فرق داره و کل دنیا اینو میدونن و کم و بیش بهشون کمک کرده‌ن.همه رو با یه چشم نبین اینا مردمهایی بودن که روز اول برای حقوقشون تظاهرات کردن

      • باریش

        سوری ها عاشق ترکیه هستن وترکیه رو قبول دارن

    • بدون نام

      کاربر۱۶:۲۸ تو روحساب چی میگی ایناتروریست نیستن ها!!!
      حتما میخوای بگی تروریست خوبن نه!!!!!؟؟

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        داداش گلم شمام به اسراییل و امریکا معترضی و حاکمیت اونها رو بر دنیا قبول نداری و بهشون اعتراض داری . حالا جدا از اینکه حق با شماست یا اونها به نظرت درسته اونها تورو به چشم تروریست ببینن؟ شما فقط معترضی و میخای در مقابل زور وایسی اما اونها که زور دارن شمارو تروریست مینامند تا بتونن توی مخالف رو از سر راه بردارن قضیه فقط همینه خیلی ساده ست داداش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج