۷۷۸۹۴۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

انهدام باند توزیع مشروبات الکلی در هرمزگان

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در پی مسمومیت ده‌ها نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز در شهرستان بندرعباس و با اجرای طرح ضربتی مقابله با توزیع‌کنندگان در استان، یک باند تولید و توزیع مشروبات الکلی منهدم و عوامل ارتکاب جرم دستگیر و تحت تعقیب قرار گرفتند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در پی مسمومیت ده‌ها نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز در شهرستان بندرعباس و با اجرای طرح ضربتی مقابله با توزیع‌کنندگان در استان، یک باند تولید و توزیع مشروبات الکلی منهدم و عوامل ارتکاب جرم دستگیر و تحت تعقیب قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تبعات ناشی از تولید و توزیع مشروبات الکلی دست‌ساز در شهرستان بندرعباس و مسمومیت ده‌ها نفر بر اثر مصرف این مشروبات، دستورات قضایی به‌منظور برخورد قانونی و بدون اغماض با عوامل اصلی صادر و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس فرآیند تحقیقات را آغاز نموده که درنتیجه آن؛ متهمان اصلی شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفته‌اند.

انهدام باند توزیع مشروبات الکلی در هرمزگان

وی تصریح کرد: متأسفانه بر اثر این اقدام مجرمانه تاکنون تعداد ۲۳۲ نفر از شهروندان مسموم شده‌اند که حال برخی از این افراد وخیم گزارش شده و همچنین ۱۸ نفر از این افراد جان خود را ازدست‌داده‌اند.

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان افزود: درنتیجه اقدام به‌موقع دستگاه قضایی و با اجرای طرح ضربتی مقابله با توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی در شهرستان بندرعباس یک باند تولید و توزیع مشروبات الکلی شناسایی و منهدم شد و در همین راستا؛ یک کارگاه ساخت مشروبات الکلی کشف و پلمب و ۵۵ لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز نیز کشف و ضبط شده است.

وی در ادامه افزود: تاکنون هفت نفر متهم به‌عنوان عوامل اصلی تولید و فروش مشروبات الکلی شناسایی و دستگیر شده‌اند و عملیات شناسایی و دستگیری سایر متهمین ادامه دارد.

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به توقیف یازده فروند لنج مملو از مشروبات الکلی در آب‌های ساحلی استان هرمزگان طی سه ماه اخیر، از برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی استان با پدیده شوم قاچاق، تولید و توزیع مشروبات الکلی خبر داد.

اکبری تأکید کرد: با توجه به این مطلب که مصرف مشروبات الکلی از عوامل تولیدکننده جرائم خشن از قبیل: قتل و ایراد ضرب‌وجرح عمدی است؛ طی هفته‌های اخیر و در جلسات متعدد دستورات ویژه‌ای جهت برخورد قاطع با عوامل قاچاق، تولید و توزیع مشروبات الکلی به ضابطان قضایی در سطح استان هرمزگان ابلاغ شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مصرف مشروبات الکلی از عوامل تولید کننده جرائم خشن مانند قتل و......!!!!!!؟ سن فوت کرده ها و چندین زن و امار مسمویت را با کشفیات سابق لنج ها ، قاچاق، از جمله اقدامات انهدام باند که یه زن و شوهر و یک نفر داخل زندان منظورتون هست ؟! تلگرام رو یادتون رفت ! سکوت کرده ایم ولی ظاهرا .... از اسم مردم و کار خوب را جزو افتخارات میزدید در بلندگوها !! الان یه روستایی جزو مردم حساب میشه یا فریب خورده !؟؟مسئولان برای یه تصادف تو خارج از کشور که ده نفر فوت شده تسلیت میفرستند چه مسلمان یا غیر مسلمان ولو راننده مست بوده..؛ با القای انسانیت حکم میکنه همدردی کنیم !!!! کدام ساز درست هست زبان قاسمی؟!یا نگاه داخلی؟!!!!!!! این سیصد و ...عندی نفر محکوم به مرگ واعدام هستند! ؟ ؟؟ از پایه اشکال دارد و گر حکم شود مست گیرند .....،را اینجا داره پیاده میشه و کسی خبر دار نیست !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج