جاباما
۷۷۸۹۹۸
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش مهدی هاشمی به ادعای آخوندی

سید مهدی هاشمی گفت: آقای آخوندی ادعای سخیف و غیر قابل قبولی را به بنده زدند و این ادعا به نوعی بی احترامی به جامعه دانشگاهی و مدیریتی کشور است.

خبرگزاری تسنیم: سید مهدی هاشمی در گفتگو با برنامه پارک شهر رادیو تهران در پی حواشی مدرک تحصیلی خود با بیان اینکه آقای آخوندی ادعای سخیف و غیر قابل قبولی را به بنده زدند و این ادعا به نوعی بی احترامی به جامعه دانشگاهی و مدیریتی کشور است، گفت: ایشان عنوان کردند که بنده مدرک کارشناسی‌ای ارائه کردم که معتبر نیست.

من کارشناسی نداشتم بلکه کارشناسی ارشد معماری داشتم آن‌هم از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز و از دکترای خودم هم ۳ سال پیش در رشته عمران دفاع کردم. بنده نمی‌دانم که جریان چیست؟ آیا کسی این وسط شیطنتی کرده و به ایشان اطلاعات غلطی داده اند یا ایشان بر مبنای همین شیطنت و به خاطر ناراحتی که از من به دلیل استیضاحی که ایشان کردم، این مطالب را درباره مدرک تحصیلی من بیان کردند. یا واقعا خودشان تحقیق کردند و به این نتیجه رسیده‌اند.

وی در ادامه افزود: من چنینی مدرکی را چه در سوابق مجلس، چه در وزرات کشور و چه در وزارت راه و شهرداری و در سایر جا‌هایی که مسؤلیت داشته ام، ارائه نکرده ام. بروند در سوابق من بگرددند و ببینید اگر چنین مدرکی وجود دارد اعلام کنند. اگر چنین مدرکی وجود داشت خوب باید بنده در جا‌های دیگر هم از آن مدرک استفاده می‌کردم.

هاشمی با بیان اینکه طبیعی است که در آستانه نظام مهندسی زمانی که در چند استان، افراد مخالف آقای آخوندی رای آورده اند. ایشان شروع به فرافکنی و تخریب منتقدان خود کرده است، گفت: ایشان کار و زندگی خود را که مشکل مسکن و حمل و نقل و مشکل جامعه مهندسی کشور را کنار گذاشته و درآستانه استیضاح خود، روی تخریب من زوم کرده است.

مگر من چه جایگاهی داشته و دارم؟ جالب است بدانید که قبل از این موضوعات، مشاور محترم رئیس جمهور نامه‌ای را به رئیس جمهور زدند و از رد صلاحیت‌های گسترده غیرقانونی و غیراخلاقی‌های آقای آخوندی در انتخابات نظام مهندسی گلایه کردند. با این رد صلاحیت‌ها باز هم طیفی که منتخب شدند از جبهه مخالف ایشان بودند. طبیعی است که ایشان ناراحت باشند.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با گلایه از بی اخلاقی در بیان مدرک تحصیلی گفت: درباره بنده اگر هم فرض محال تخلفی صورت گرفته بود، باید اول در رسانه‌های معاند نظام مطرح شود و بعد در رسانه‌های مخالف و بعد به بنده اعلام کنند؟ اگر خدایی نکرده بنده تخلفی داشتم قاعدتا ایشان باید از طریق مراجع قضایی موضوع را پیگیری می‌کردند نه اینکه اینگونه افراد را تخریب کنند.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا در دانشگاه امام حسین درس خوانده است یا خیر، گفت: من در دانشگاه امام حسین، مدیریت خوانده ام و کارشناسی ارشد مدیرت این دانشگاه را دارم. اگر ادعای این دوستان درست باشد اگر اصل آن ارائه نشده باشد، حداقل کپی برابر اصل آن باید در سوابق من وجود داشته باشد.

به فرض درست بودن این ادعا هم تاریخ این استعلام برای سال ۹۴ است، چرا الان ارائه می‌شود؟ می‌خواهم بدانم اگر این دوستان ریگی به کفش ندارند چرا از طریق دستگاه‌های مسئول ارائه نکردند؟ فقط خواستند رسانه‌ای کنند تا آبروریزی و تخریب کنند. آقای آخوندی اگر به جای این تخریب‌ها به دنبال کار‌ها و وظایف خود بود، خیلی از مشکلات در حوزه کاری ایشان کمتر می‌شد تا مردم انقدر در سختی و تنگنا نباشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای هاشمی این جماعت ذاتشون مشگل داره .کارش هم نمیشه کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخوندی بی حساب وبی سند حرف نمیزند برو یه فکری بکن

      • رضا

        آقای هاشمی غصه نخور،فقط دعا کن اونها هم مثل شما یه روز پته شون بیفته روآب
        یادعا کن همینطور که مشت شماروبازکردن،یه روز مشت خودشون مثل شما باز بشه
        دلتون شکسته ازاینکه تورسانه ها شما رو نهی ازمنکر کردن،ولی بیا شما اونها رو امربه معروف کن
        وبهشون بگو بهتربود درخفا شما رو سرزنش میکردند،یعنی شرمنده شون کن
        یعنی خجالتشون بده ازاینکه باعث خجالت شما شدن
        تازشم بگید خدا توبه پذیره،واینجوری حرصشون بدید،و خدا هم توبه انسان گنهکار و پشیمان رو زود قبول میکنه

    • بدون نام

      خبری ممنون از چاپ

    • بدون نام

      توافق کردن دلار آمد پایین . هورااااااااااااااا

    • سرباز گمنام

      این روزها هر مدرکی بخواهی کافی پول هزینه کنی بند خودم دیپلم داشتم مدرک فوق لیسانس گرفتم هرگز سرکلاس نرفتم فقط ثبت نام کردم چند میلیون ناقابل هزینه شد مدرک راگرفتم در ایران این چیزها عادی تمام مسئولین کشور ازاین مدارک افتخاری دارند

    • بدون نام

      اگر هم ریگ به کفش داشته باشن یکی از هنرهای رئیس خودت مموتی رو زدن جای دوری نمیره

    • بدون نام

      شما ناراحت نشوید تمام مسئولین ما مدارکشان قلابی و این خیلی خوبه که خودتان پته خودتان را میریزید روی اب

    • بدون نام

      آخوندی بیمار است.

    • بدون نام

      این همان آقا نیست که با حقوق بالا با سیلی صور ت خود را سرخ ومیسازد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج