۷۷۹۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

تیتر معنادار الجزیره درباره ترامپ و آل سعود

شبکه الجزیره قطر در سایت اینترنتی خود تیترمعناداری برای اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا درباره آل سعود انتخاب کرده است.

خبرگزاری تسنیم: الجزیره برای سخنان اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره حکومت آل سعود این تیتر را انتخاب کرده است: فقط خدا می‌داند که بدون ما چه بر سر آل سعود خواهد آمد.

الجزیره افزود: ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفت: سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی چندین تریلیون دلار دارد و بدون ایالات متحده آمریکا، فقط خدا می‌داند چه بر سر پادشاهی سعودی خواهد آمد.

رئیس جمهوری آمریکا در یک تجمع انتخاباتی در ویرجینیای غربی گفته است که مفصل با ملک سلمان صحبت کرده و به وی گفته است شاید نتوانید هواپیماهایت را نگاه دارید. می‌دانید چرا؟ چون به آن‌ها حمله خواهد شد، ولی با ما که باشید، کاملا در امنیت هستید، ولی ما در مقابل آن چیزی را که باید به دست آوریم، به دست نمی‌آوریم.

تیتر معنادار الجزیره درباره ترامپ و آل سعود

الجزیره افزود ترامپ در مقابل جمعی از طرفداران حزب جمهوری‌خواه وی از اینکه کشورش از ارتش‌های کشور‌های ثروتمندی همچون عربستان، ژاپن و کره جنوبی حمایت می‌کند، گلایه و تاکید کرد این کشور‌ها باید در آینده هزینه این حمایت‌ها را بپردازند. ما از ارتش‌های آن‌ها حمایت می‌کنیم، بگذاریم بپرسم چرا از ارتش‌های این کشور‌های پولدار حمایت می‌کنیم...

ناصر الحسینی خبرنگار الجزیره در این زمینه از واشنگتن گزارش داد سخنان ترامپ در جمع هوادارانش از «جزئیات بحث‌برانگیز» پرده برداشت که به اعتقاد ناظران، این سخنان پیامی به ریاض است مبنی بر اینکه باید هزینه‌های نظامی‌اش را با خرید بیشتر تسلیحات آمریکایی افزایش دهد.

این شبکه عرب‌زبان وابسته به قطر افزود ملک سلمان بن عبدالعزیز و دونالد ترامپ تابستان سال گذشته چند توافق همکاری را در پایتخت سعودی امضا کردند، کاخ سفید از امضای ۴۶۰ میلیارد دلار توافق همکاری نظامی با ریاض خبر داده بود.

این اظهارنظر ترامپ را می‌توان در ادامه باج‌خواهی‌های آمریکا از آل سعود برای چپاول ثروت‌های ملت عربستان با ترفند نخ‌نما شده‌ای همچون ایران‌هراسی قلمداد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین صحرانورد

      سلام، خاک بر سر کسی که از خدا روبگرداند و به دشمنان خدا دل خوش کند، !!!!!درحقیقت به شیطان دل خوش کرده! !عاقبت کارش معلومه، امیدوارم، گمراهان خالی چشمشان باز شود انشاءالله، خدا پیروز هست ازین قدرت های پوشالی نترسید، اینها محکوم به فنا هستند و جایگاهشان اعماق جهنم هست، ،،،،،،بگذار حالا جولان بدن وخوش باشند، عاقبت ظالمان گذشته چه شد؟ دنیا طلبان خدا نشناس؟ پند بگیرید، برگردید شاید نجات پیدا کنید! خداوند بخشنده هست!

    • بدون نام

      خدمتی که ما به آمریکا کردیم ، هیچ کشوری نکرد .

    • بدون نام

      پیشنهادبه آل سعود:هنوزهم دیرنشده،به
      آغوش همسایگان بازگردید!ایران سالهاست
      باصداقت بهمسایگان،دست دوستی دراز
      کرده تابایکدیگرامنیت منطقه راحفظ کنند.
      این بهترازباج خواهی غربی هاست.
      حالخوددانید و میدانید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج