۷۷۹۰۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

میلان و بروز علائم بازگشت به روزهای خوب

در حالت عادی برتری ۴ بریک میلان مقابل ساسولو نباید کار بزرگی برای روسونری تلقی شود اما در روزهایی که میلان هیچ نشانه‌ای از غول ترسناک یک دهه پیش ندارد و حتی بردن تیم‌های درجه دوم را در توان خودش نمی‌بیند به سان لنگه کفشی در بیابان، غنیمت است.

سایت نود: میلان با گتوسو در اواسط فصل گذشته روند امیدوارکننده‌ای داشت و هر چند درنهایت موفق به کسب جواز صعود به لیگ قهرمانان اروپا نشد اما هواداران را راضی نگه داشت.

پیش فصل این تیم با چند خرید مفید مانند ایگواین (برخلاف فصل قبل که کمیت و نه کیفیت خریدها بالا بود) و فرجام خواهی ثمربخش برای حکم محرومیت از حضور در لیگ اروپا به خاطر رد شدن از خط قرمز قوانین بازی جوانمردانه اقتصادی، سپری شد.

میلان و بروز علائم بازگشت به روزهای خوب

روسونری فصل را خوب شروع کرد اما مصدومان فراوان همان ابتدا گریبان میلان را گرفت و تیم با چند تساوی متوالی آن هم در روزهای اوج‌گیری اینترمیلان، کام هواداران را تلخ کرد. دیگر هواداران دلیلی برای افتخار به پیروزی مقابل رم در هفته سوم نداشتند.

به امید روزهای بهتر

حالا با برتری ۴ بریک در خانه گربه سیاهی به نام ساسولو امیدها زنده شده اما مهم‌ترین سوال و مشکل، عدم تداوم است. میلان گاهی اوقات خیلی خوب ظاهر می‌شود و گاهی هم بسیار بد. وجه اشتراک هر ۲ حالت، فرصت‌های هدر رفته فراوان گلزنی است؛ آنچه خشم گتوسو را برانگیخته و او، این عامل را به عنوان دلیلی پررنگ ناکامی میلان در نتیجه‌گیری عنوان کرده.

با بازگشت مصدومان، تیم سر و شکل بهتری می‌یابد. فراموش نکنید، هنوز مشکلات مربوط به بد بازی گرفتن از بازیکنان وجود دارد. مثلا آندره سیلوا، خرید پر سر و صدای ابتدای فصل قبل با وجود درخشش‌های مقطعی هرگز در میلان آن بازیکن مورد نظر نبود و این فصل به گلزن اول سویا تبدیل شده است.

از این نمونه‌ها در میلان تضعیف شده سال‌های اخیر، فراوان به چشم می‌خورد و اگر کادر فنی باتجربه‌تری کنار گتوسو قرار بگیرد، قطع مشکل حل شده و هر بازیکن با انجام بهترین بازی ممکن، نقش مهمی در بازگرداندن دومین تیم پرافتخار فوتبال اروپا به دوران پرشکوه گذشته خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج