۷۷۹۱۳۲
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

شجاعی: چه دردی از فوتبال ایران دوا کرده‌اند؟

کاپیتان تراکتورسازی معتقد است نسبت به سیزده سال قبل که در لیگ ایران بوده‌است، هم حاشیه‌ها بیشتر شده و هم بی اخلاقی‌ها.

خبر ورزشی: مسعود شجاعی پس از سالها بازی در لیگ‌های اروپایی در بازگشت به لیگ برتر ایران با مشکل مواجه شده است. او پیرو اخراجش در بازی گذشته و همچنین اعتراضاتی که پیشتر به مدیریت ورزش کشور داشته، پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. کاپیتان تراکتورسازان نوشت:

« سلام خدمت هموطنان عزیز. هنگام بازگشت به لیگ ایران بعد از ١٣ سال، تنها چیزی که نگرانم می‌کرد مسائل حاشیه‌ای بود. برای فوتبال و موفقیت آمده‌ام و هرگز نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم، اما برای شفاف‌سازی درباره محرومیتم لازم است مطالبی را به عرض برسانم.

‎کمیته‌های انضباطی و اخلاق، چه دردی از فوتبال ایران دوا کرده‌اند؟

نسبت به سیزده سال قبل که در لیگ بودم، هم حاشیه‌ها بیشتر شده و هم بی اخلاقی‌ها. طوری که الان حاشیه فوتبال ما از متن آن بیشتر است.

آیا وجود این کمیته‌ها بر مشکلات اضافه کرده یا خیر؟ آیا کمیته اخلاق و انضباطی درباره افشاگری‌ها و مستندات فراوان فساد‌های مالی گسترده، همچنین تجاوز‌ها و هتک حرمت‌ها در مدارس فوتبال و تیم‌های پایه، کاری کرده اند که رضایت و اعتماد علاقه‌مندان به فوتبال جلب شود یا فقط شعار و نمایش دادند.

هوادار تراکتورسازی حق دارد شک کند!

درخصوص رای من، مگر چه ابهامی وجود داشته که حدود سه هفته طول کشیده که رای صادر کنند؟ هوادار حق دارد شک کند! حالا که تیم روی دور موفقیت افتاده، ناگهان رای به محرومیت می‌دهند؟ محرومیت جام حذفی چه ارتباطی به لیگ برتر دارد؟ سوال بعدی من این است که آیا ناظر بر عملکرد داور هم نظارت دارد یا فقط توجیه کننده تمام رفتار‌ها و تصمیمات داور است؟ در این سیستم چه کسی از حق بازیکن دفاع می‌کند؟

‎من صادقانه تمام وقایع رخ داده که منجر به اخراجم شد را شرح میدهم تا همه بدانند!

داور مسابقه از وقتى که بازى ٣-١ به سود ما در جریان بود، احساس کردم که ملاحظه تیم میزبان را می‌کند. در ادامه یک صحنه روی بازیکن ما خطا شد، آوانتاژ داد و من به عنوان کاپیتان براى دفاع از حق تیمم گفتم وقتی توپ به زمین ما برگشته چرا آوانتاژ دادی و یک موقعیت مناسب براى ایجاد حمله را از ما سلب کردى؟

اما داور که شاید به دلیل فشار مسابقه و گرمای هوا شرایط مساعدی نداشت، حرفى به من زد که باور و هضمش برایم سخت بود و گفت: می‌کوبم تو پیشونیت و از زمین می‌کنمت بیرون! تا بحال نه در ایران و نه اروپا ندیده بودم داور به خودش اجازه توهین بدهد. من هم در جوابش گفتم شما چقدر بی شعور هستید و این چه طرز صحبت کردنِ؟!
ایشان بلافاصله کارت قرمز را به من نشان داد و ‎این تمام ماجرا بود.

باید مى گفتم و می‌نوشتم تا مردم عزیزمان بدانند و فکر نکنند که من فحاشی کردم که هرگز تحت هیچ شرایطی این کار را نکرده و نخواهم کرد.»

شجاعی: چه دردی از فوتبال ایران دوا کرده‌اند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمت گرم جواب خوبی دادی، اینجا پر از بیشعور هست و تحملش برای ما که از اول اینحا بودیم سخت هست چه برسه به تو که 13 سال بین انسانها زندگی کردی

    • تاج. دوقهرمانی آسیا. دونایب قهرمانی و سه مقام سومی. چهارفینال آسیا

      اگ بازیکن لنگ بود داور قربون صدقشم میرفت.‌اینجا لنگ پرستن آقای شجاعی. جز لنگ تیمی نباید قهرمان بشه .میخان اختلاف جامهاشو با تاج بزرگ کم کنن

    • شیراز

      مسعود جان عالی گفتی! فامیل شجاعی لیاقتت هست. و ثابت کردی که در عمل هم شجاع هستی!

    • R

      اقا مسعود عزیز باید اینو بهت یاداوری میکردند که تو ایران مسئولین کمیته انضباطی و فدراسون فوتبال تراکتور سازی را به چشم اسرائیل میبینند.بایو مسئولین باشگاه به شما میگفتن که مسئولین پایتخت نشین با تراکتور و مردم ترک مشکل دارند باید میگفتند که همیشه بهمون ظلم میکنند باید بهتون میگفتند تو تمام بازیها تیمهای طرف مقابلمون با داور دوازده نفری بازی میکنند ما باید با دوازده نفر بازی کنیم.
      اقا مسعود جان بزار محروم کنند بزار جریمه کنند ما هم خدایی داریم ما هم مهندس زنوزی را داریم ما هم چهل میلیون ترک هوادار پورشور داریم انشالله به کوری چشم حسودها قهرمان لیگ میشیم.یاشاسین تراختور یاشاسین تورک ملتی یاشاسین مهندس زنوزی یاشاسین مسعود‌خان

    • حسین

      من موندم به اینکه خود آقای پیژن ترک است .چرا چشم دیدن موفقیت تیم ترک رو نداره. شاید هم از لابی های که در خود فدراسیون اتفاق میافته همیشه به نفع حیدری و فغانی تموم میشه . چرا که هر کاری به این دو نفر میگن . بدون کم و کسری انجام میدن و پاداش ش رو فقط در جوامع بین المللی هست میگیرن

    • بدون نام

      اقای شجاعی اینجا ایرانه هرچیزی ازش بیرون میاد ودوم اینا میخان تو رو کله کنن بخاطر بازی با تیم اسراییلی چون مافیای تندرو که قدرت داره وپول واسلحه پشت این قضیه است تازه بازی رو باتو شروع کردن

    • hamidjamali

      مسعود شجاعی بازیکن بزرگی هست و به فوتبال کشورمون کمک بسزای کرده و حقش نیست داور همچین حرف بی ادبانه ای بهش بزنه هرچند که فشار روحی و جسمانی روی داور باشه .

    • بدون نام

      وافعا باید به حال این فوتبال تاسف خورد که همچین آدمایی شدن مسئولش...واقعا کجای کارو درست کردین؟؟؟
      ...

    • بدون نام

      این شل اقا چی میگه ژست روشن فکرهای احمق ودار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج