۷۷۹۱۷۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

برای چاپ روزنامه چه تعداد درخت قطع می‌شود؟

«ساندِی» نشریه وابسته به روزنامه «نیویورک تایمز» به تازگی گزارش جالبی را در مورد میزان درخت‌های قطع شده برای چاپ خود منتشر کرده است که خواندن آن جالب به نظر می‌رسد.

روزنامه ایران: «ساندِی» نشریه وابسته به روزنامه «نیویورک تایمز» به تازگی گزارش جالبی را در مورد میزان درخت‌های قطع شده برای چاپ خود منتشر کرده است که خواندن آن جالب به نظر می‌رسد.

این روزنامه می‌گوید هر هفته برای چاپ روزنامه «ساندی» باید ۵۰۰ هزار درخت قطع شود. بر این اساس بازیافت همه نسخه‌های مربوط به یک روز «ساندی نیویورک تایمز» می‌تواند از قطع ۷۵ هزار درخت جلوگیری کند.

با این توضیح اگر تمام نسخه‌های این روزنامه پس از انتشار به‌طور کامل بازیافت شوند، سالانه از قطع بیش از ۲۵۰ میلیون درخت جلوگیری می‌شود. بر این اساس گفته شده است که اگر مردم امریکا یک‌دهم روزنامه‌هایی که خریداری می‌کنند را به چرخه بازیافت برگردانند، این امکان وجود خواهد داشت تا در طول یک سال از قطع ۲۵ میلیون درخت جلوگیری شود.

اگر شما یک درخت ۱۵ ساله در حیاط خود داشته باشید و آن را به کیسه‌های کاغذی مخصوص خرید تبدیل کنید، در مجموع می‌توانید ۷۰۰ کیسه کاغذی در اختیار داشته باشید. نکته جالب اینجاست که یک سوپرمارکت شلوغ در عرض یک ساعت بیش از ۷۰۰ کیسه مصرف می‌کند و حتی برخی از سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای بزرگ در طول یک روز بیش از ۶ میلیون کیسه مصرف می‌کنند.

به‌طور میانگین هر شهروند امریکایی در طول یک سال از کاغذ، چوب و دیگر محصولات تولید شده از ۷ درخت استفاده می‌کند. این رقم نشان می‌دهد که مردم امریکا سالانه بیش از ۲ میلیارد درخت را مصرف می‌کنند. مجموع چوب و کاغذهایی که مردم امریکا در طول یک سال دور می‌اندازند برای گرم کردن بیش از ۵۰ میلیون خانه در ۲۰ سال کفایت می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مخصوصا روزنامه مزخرف کیهان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج