۷۷۹۲۹۲
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

ذخیره‌های گمنام پرسپولیس برابر السد

ورود به ترکیب برانکو کار ساده‌ای نیست، اما استفاده از هر فرصتی ولو ۵ دقیقه‌ای می‌تواند مسیر رشد جوانان پرسپولیس را هموارتر کند

خبرورزشی: احسان حسینی، ابوالفضل درویش‌وند، شاهین عباسیان، احمد بهاروند، سعید حسین‌پور و حمیدرضا طاهرخانی ۶ ذخیره جوان و گمنام پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند. جوانانی که با سودای بزرگی امروز روی نیمکت پرسپولیس می‌نشینند و شاید هم به یکی از آنان بازی برسد اما...

استعداد برای رسیدن به موفقیت شرط مهمی است منتهای مراتب داشتن استعداد بدون استمرار در تمرینات و رعایت نظم و انضباط فایده‌ای ندارد.

بدون تلاش کردن امکان ندارد هیچ بازیکنی به موفقیت برسد. این مهم‌ترین رمز موفقیت کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال است.

مردی که می‌گوید: «می‌خواهم تا ۳۶ سالگی بازی کنم. به همین خاطر تنها و تنها تمرین می‌کنم تا هر روز بهتر شوم. می‌خواهم به بهترین بازیکن تاریخ تبدیل شوم. همیشه هدفم این بوده که در حرفه‌ام بهترین باشم. اگر این‌گونه فکر نکنید به افتخاری دست پیدا نخواهید کرد. هر روز تلاشم را در تمرینات بیشتر می‌کنم و هر روزی که می‌رسد برای من داستان نو و متفاوتی دارد.»

احسان حسینی، ابوالفضل درویش‌وند، شاهین عباسیان، احمد بهاروند، سعید حسین‌پور و حمیدرضا طاهرخانی باید این جملات رونالدو را نصب‌العین کار خود کنند. این ۶ جوان پرسپولیس باید بدانند همیشه جوان نمی‌مانند و باید هرچه بیشتر تمرین کنند تا زودتر بتوانند در ترکیب پرسپولیس به میدان بروند.

ورود به ترکیب برانکو کار ساده‌ای نیست، اما استفاده از هر فرصتی ولو ۵ دقیقه‌ای می‌تواند مسیر رشد این جوانان را هموارتر کند کما اینکه آدام همتی از یک فرصت ۱۰ دقیقه‌ای به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. امروز برانکو از آدام تعریف می‌کند و این ۶ جوان هم باید از نیمکت‌نشینی در تیم بزرگ پرسپولیس آن هم در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا نهایت بهره را ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدوارم خوب بازی کنن حداقل مساوی

    • بدون نام

      تو این یک سال جناب برانکو نمی دانست یه روز بازیکن کم میاره چرا این جوانان رو بازی نداد حداقل تجربه داشته باشن یعنی نمیشد تو هر بازی ده دقیقه یکیشون رو بازی بده این همه بازی کرد؟ هیچ بازیکن جوانی تو این سه سال پرسپولیس آموزش نداد همش بازیکن های خوب دیگر تیمها رو جذب میکنه واقعا باشگاه یعنی این تیم هیچ پشتوانه ای خودش برا خودش نمیسازه همش میگید برانکو بازیکن نداره بس کنید بابا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نداره ولی یاد میده به بعضی ها چطور تیم را برنده کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج