۷۷۹۳۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پاشازاده: شائبه تبانی در بازی‌های لیگ آغاز شد

سرمربی تیم بادران می گوید شاید تا نیم فصل در لیگ یک شائبه تبانی ایجاد شود و حرف و حدیث ها حتی از حالا شروع شود چون تیم ها قادر به سفر نیستند.

ورزش سه: مهدی پاشازاده درباره شرایط فعلی این بادران گفت: ما کمی مشکل زمان داشتیم در دو هفته ابتدایی بازی نکردیم و این موضوع ما را از به دست آوردن روند مورد نظر دور کرد. ما در همان هفته های اول ۴، ۵ جابجایی داشتیم و تمامی این اتفاقات روی تیم ما تاثیرگذار بود.

علاوه بر این ها باید بگویم بدشانسی هایی هم گریبان گیرمان شد؛ در بازی اول که بازی نکردیم، در بازی دوم توفان شد و دو بار برق استادیوم قطع شد و بازی سوم هم که با بدشانسی توپ هایم گل نشد و روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و ... هنوز هم بدشانسی هایمان ادامه دار است و در بازی قبلی مان با اینکه دو، سه موقعیت خوب داشتیم و باید سه، چهار گل به حریف می زدیم به اشتباه داور بازیکن ما را اخراج کرد در کل خدا را شکر خیلی خوب توانستیم خودمان را جمع و جور کنیم و به آینده امیدواریم.

او درباره رضایت خود از شرایط تیم گفت: تا اینجای کار شخصا راضی نیستم چون توقعم از تیم زیاد است و همیشه سعی می کنم بیشتر بخواهم و روی بازیکنان هم فشار زیادی وارد می کنم اما در مجموع باید گفت اوضاع خوب است.

پاشازاده درباره شرایط تیم های دیگر در لیگ دسته اول و بازی هفته آینده برابر خونه به خونه بابل گفت: بازی ها نشان داده که نباید هیچ تیمی را با توجه به شرایطش دست کم گرفت تیم هایی مثل نود ارومیه که در عرض دو یا سه هفته تشکیل شدند و جلوی تیم هایی مثل اکسین یا مس کرمان مساوی گرفتند.

تیم خونه به خونه هرچند قدمت آنچنانی ندارد اما ریشه دار است و طرفدار دارد و اصلا من به این تیم به عنوان تیمی که از پیش برنده باشیم نگاه نمی کنیم و حتما برای این بازی با برنامه خاص ظاهر خواهیم شد.

او درباره مشکلات ایجاد شده در تیم های حاضر در بازی ها و خروج آنها از جدول بازی ها گفت: صددرصد لیگ و تیم های دیگر را دچار مشکل می کند و توازن را به هم خواهد ریخت چه تیم هایی که بازی کردند و چه تیم هایی که بازی نداشتند. به نظرم عدم قانونمندی فوتبال این مشکلات را برای ما به وجود می آورد.

شما اگر در اروپا یک ماه قبل مدارک را ندهید، بودجه تان مشخص نباشد و قادر به ادامه کار نباشید یک رده تیم شما را پایین تر خواهد آورد و تیمی که سقوط کرده را جایگزین می کنند این اتفاق برای تیم خود ما در اتریش به وجود آمد و تیم لیگ برتری ما را فقط به دلیل عدم تامین بودجه یک رده پایین تر فرستادند عین آب خوردن. در لیگ هم هیچ مشکلی به وجود نیامد و آن تیم افتاده بود آمد بالا و کارش را انجام داد.

پاشازاده درباره مشکلات اقتصادی که گریبانگیر تیم ها شده است ادامه داد: تا قانونمند نشویم با این اوضاع اقتصادی مملکت از این دست مشکلات زیاد خواهیم داشت.

تا انتهای فصل فکر کنم تیم های بیشتری انصراف بدهند واقعا با این وضعیت هتل، سفر و خورد و خوراک واقعا تیم داری سخت است و از آن بدتر امیدوارم فاجعه نشود که حتما هم می شود و الان می گویم شاید تا نیم فصل هم شائبه تبانی ایجاد شود و حرف و حدیث ها حتی از حالا شروع شود چون تیم ها قادر به سفر نیستند و حتی پول بازیکنان را پرداخت کند.

وقتی دو تیم بیفتد دیگر برایشان مهم نیست که یک تیم دیگر بیفتد و این ها متاسفانه کمک می کند به ناامن بودن و فساد یا هر چیزی که بخواهید اسمش را بگذارد.

مدافع سابق استقلالی ها درباره وضعیت این تیم نیز گفت: استقلال با بحران شروع کرد، چند پله توانست بالا بیاید و دوباره به همان مشکل مبتلا شد و دوباره در بحران است. اینچنین تیمی اینجای جدول نباید باشد ولی اتفاقاتی که قبل از فصل افتاد این مشکلات را به وجود آورد و غیرعادی هم نیست. امیدواریم که از شرایط بد دور شود و فقط برایش دعا کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج