۷۷۹۴۰۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بازداشت ۶ نفر از اخلال‌گران جاده‌ای در گرگان

رئیس کل دادگستری گلستان از بازداشت ۶ نفر از اخلال‌گران رفت و آمد کامیون‌ها در گرگان خبر داد و گفت: این افراد می‌کوشیدند با پرتاب سنگ مانع از رفت و آمد کامیون‌هایی شوند که کالاهای مورد نیاز مردم را جابجا می‌کردند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کل دادگستری گلستان از بازداشت ۶ نفر از اخلال‌گران رفت و آمد کامیون‌ها در گرگان خبر داد و گفت: این افراد می‌کوشیدند با پرتاب سنگ مانع از رفت و آمد کامیون‌هایی شوند که کالاهای مورد نیاز مردم را جابجا می‌کردند.

«هادی هاشمیان» اظهار کرد: در این رابطه ۶ نفر دستگیر شدند و تحقیق و بررسی از این افراد در دادسرای مرکز استان در حال انجام است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: پیش‌تر اعلام کرده بودیم امنیت رانندگانی را که کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم استان را تأمین می‌کنند، برقرار و با کسانی که امنیت را بر هم بزنند برخورد می‌کنیم.

این مقام ارشد قضایی استان گفت: به دادستان‌های شهرستان‌ها اعلام کرده‌ایم با کسانی که از تردد کامیون‌ها جلوگیری یا اقدام به تخریب، ضرب و شتم و ایجاد رعب و وحشت میان رانندگان کنند، برخورد قضایی کنند.

هاشمیان یادآور شد: خوشبختانه در استان، امنیت رفت و آمد کامیون‌ها تأمین است و گزارش‌های اندکی در خصوص تعرض به رانندگان کامیون در جاده‌های استان مشاهده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکرکنم زندانهاپرشداینقدرادم میگیرین مسله روحل کنیدنه باپاک کردن بدترمیش دیروزوددارسوخت وسوزندارایناهم وطنانمون که انقلاب کردن ۸سال جنگیدن به خاطروطن وهم وطنان پس حقشون این نیس حقشون بهترین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج