۷۷۹۴۵۶
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

هیچ طرح عمرانی در سال ۹۸ حذف نمی‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه هیچ طرح و پروژه عمرانی در سال ۱۳۹۸ حذف نخواهد شد، گفت:امیدواریم با همکاری اتاق بازرگانی، میزان حضور بخش خصوصی را در روند واگذای‌ها سرعت بخشیم.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه هیچ طرح و پروژه عمرانی در سال ۱۳۹۸ حذف نخواهد شد، گفت:امیدواریم با همکاری اتاق بازرگانی، میزان حضور بخش خصوصی را در روند واگذای‌ها سرعت بخشیم.

هشتمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور به ریاست محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و با حضور معاونان و مدیران این سازمان و نمایندگان از بخش خصوصی و دستگاه‌های ستادی در محل این سازمان برگزار شد.

نوبخت در این جلسه اظهار داشت: با توجه به تصمیم سران قوا که امکان تغییر کاربری پروژه‌های عمرانی را به دولت داده است، می‌توان امیدوار بود که روند واگذاری طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در سال ۱۳۹۸ شتاب و سرعت قابل توجهی داشته باشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: بی تردید یکی از وظایف اصلی و محوری مدیران استانی سازمان برنامه و بودجه، پی‌گیری مجدانه امر خطیر واگذاری ها است و درخواست من این است که با قدرت و قوت و نیز قاطعیت قانونی و با تمام اختیار و نیرو این امر را به سامان و فرجام مناسبی برسانند.

نوبخت در مورد تأثیر بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد در بودجه سال آینده اظهار داشت: با توجه به محدود شدن منابع در بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور، می‌توان از طریق بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد، میزان قابل اعتنایی از صرفه‌جویی را در منابع محقق کرد و در هزینه‌های پرسنلی هم سامان مناسبی ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: هیچ طرح و پروژه عمرانی در سال ۱۳۹۸ حذف نخواهد شد، اما آنچه پی‌گیری و دنبال می‌شود شرایط خاص کشور است و امیدواریم با همکاری اتاق بازرگانی که نمایندگان شایسته بخش خصوصی در این نهاد حضور دارند، میزان حضور بخش خصوصی را در روند واگذای‌ها شتاب و سرعت بخشیم.

بر این اساس؛ پیش از سخنان نوبخت، محمد کردبچه مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، گزارشی از کارگروه بودجه‌ریزی عملیاتی ارایه کرد و گفت: از سال ۱۳۹۲ موضوع بودجه‌ریزی عملیاتی آغاز شده و امیدواریم با همکاری شایسته همه دستگاه‌ها بتوانیم شاهد تحقق کامل این امر مهم و حیاتی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو حرف نزن دروغگو

    • بدون نام

      مگرطرح عمرانی انجام میشد که درسال ۹۸حذف نخواهد شد مثلا چه طرحی در استان های فقیر انجام شده مثلا کشورمادارای دومین ذخیره گازی است شهرهاوروستای بدون گاز. گازدارشدند آقای نوبخت میشه اینقدر دروغ برای مردم نبافید

    • بدون نام

      باور میکنیم جناب دکتر...مگه تا بحال هرچه گفتی عین حقیقت نبوده....

    • سجاد. عربلو

      شما سر کدوم حرفتون موندید بعد که متوقف میشه میگید ا بودجه نبود ا همش تقصیر شما ملت ایرانه ا رانت خوارا دزدیدند بردند ا تقصیر دولت قبلیه ا تقصیر امریکا و اسرائیله ا خوبه امریکا شما رو تحریم میکنه دیگه کلا کار مردم و ول میکنید میگید همش تقصیر امریکاست

    • بدون نام

      .:
      چرا بخشنامه قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت در سال ۱۳۹۷ مصوبه مجلس شورای اسلامی و تٱئید شورای نگهبان، به دستگاه های اجرائی ابلاغ نمی شود؟

    • سجاد. عربلو

      نظر ما رو نشون نمیدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج