۷۷۹۵۰۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

برخورد جدی با گران فروشان در گرگان

فرماندار گرگان از برخورد جدی با گران فروشان در مرکز استان گلستان خبر داد و گفت: با نظارت بر قیمت‌ها در گرگان از گرانی کاذب جلوگیری می‌کنیم.

خبرگزاری مهر: ابوالقاسم صفوی عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه این روزها شاهد التهاب بازار هستیم و دلیل آن تبلیغات دشمنان در رسانه‌های فارسی زبان دنیا است که مردم ایران را تحریک می‌کنند تا اجناس زیادی خریداری و اتبار کنند.

وی افزود: متاسفانه این تبلیغات منفی دشمن تاثیر خود را گذاشته البته تصمیمات و نظارت نادرست ما مدیران هم به التهاب بازار کمک کرده است.

صفوی تصریح کرد: مردم گرگان و استان گلستان بدانند که در انبارهای ما تمام اجناس وجود دارد و حتی ۸۰ درصد صادرات رب یکی از شرکت‌های استان به روسیه متوقف شده است.

وی ادامه داد: به گفته سازمان صنعت، معدن و تجارت، قیمت حمل و نقل افزایشی نداشته و فشار مردم برای خرید اجناس موجب خالی شدن فروشگاه‌ها شده است.

مردم از مسئولان فروشگاه تقاضای فاکتور خرید داشته باشند

فرماندار گرگان با بیان اینکه مردم نباید منازل خود را با خرید بیش از حد اجناس پر کنند، گفت: تمهیدات لازم تا پایان سال اندیشیده شده و جای هیچ نگرانی وجود ندارد و اگر مردم شاهد افزایش قیمت اجناسی مانند رب و روغن هستند باید از مسئولان فروشگاه تقاضای فاکتور حرید داشته باشند.

صفوی افزود: اگر مسئولان فروشگاه فاکتور ارائه نکردند یا با قیمت بالایی محصولات خود را به فروش می‌رسانند، مشتریان بلافاصله با شماره ۱۲۴ تماس گرفته و این موضوع را گزارش دهند تا بازرسین ما با آنها به طور جدی برخورد کنند.

وی ادامه داد: از ظرفیت بسیج هم برای نظارت بر قیمت‌ها در گرگان استفاده خواهیم کرد تا از هر گونه گرانی کاذب در بازار گرگان جلوگیری کنیم.

صفوی تصریح کرد: از مردم خواهش می‌کنم که به تبلیغات دشمنان علیه کشور ما توجه نکنند زیرا این اجناس تولید داخل هستند که افزایش قیمت نداشتند و حتی فراوانی هم داریم.

وی یادآور شد: از مردم می‌خواهم آرامش داشته باشند و ما هم متعهد هستیم بازار را آرام نگه داریم و اجناس را به اندازه کافی در اختیار مردم قرار دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س

      شماها اگه مخالف گرانفروشی هستین پس چرا کسی که گزارش فلان مغازه رومیده بعد شماره تلفن گزارش دهنده روبه مغازه میدین...که مغازه دهرتهدیدش کنه

    • س

      شماها اگه مخالف گرانفروشی هستین پس چرا کسی که گزارش فلان مغازه رومیده بعد شماره تلفن گزارش دهنده روبه مغازه میدین...که مغازه دهرتهدیدش کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج