۷۷۹۶۲۳
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

تاکید ابطحی بر رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی

محمدعلی ابطحی در پی کاهش قیمت دلار و نقش شبکه های اجتماعی در اینستاگرام خود نوشت: نقش فضای مجازی در بالا بردن و نیز مبارزه مردمی در پایین اوردن نرخ دلار، تاکید مجدد دارد که باید دسترسی برای همه مردم به این فضا برای حل مشکلات اجتماعی خودشان همگانی شود. با رفع فیلتر و همگانی تر کردن دسترسی ها برای مردم داخل کشور، از نیروی مردم می شود استفاده کرد.

برترین ها: محمدعلی ابطحی در پی کاهش قیمت دلار و نقش شبکه های اجتماعی در اینستاگرام خود نوشت:

التهابات ملی وناگهانی و بی منطق با جان و روان مردم بازی می کند. همه درگیر آن می شوند.در رشد وحشتناک قیمت دلار و حتی در پایین آمدن آن جامعه در سطح ملی درگیر آن می شود.

به دلیل شفاف نبودن دلایل صعود و نزول، کم حرف زدن با مردم و بی احترامی نهادینه شده به افکار عمومی و شایعات دست داشتن دولت در بالا بردن قیمت دلار، بخش زیادی از جامعه همیشه باید در حال استرس بمانند.

از روانشناسان بپرسید، خواهند گفت چنین جامعه ی همیشه درگیری چه پیامد های منفی باقی میگذارد. از خود مردم برای پایین نگه داشتن ارز کمک بگیرید و با دلالان مبارزه کنید.

نقش فضای مجازی در بالا بردن و نیز مبارزه مردمی در پایین اوردن نرخ دلار، تاکید مجدد دارد که باید دسترسی برای همه مردم به این فضا برای حل مشکلات اجتماعی خودشان همگانی شود. با رفع فیلتر و همگانی تر کردن دسترسی ها برای مردم داخل کشور، از نیروی مردم می شود استفاده کرد.

برای جلب اعتماد حداقل اجناسی که سر ان در جیب دولت است را متناسب با پایین آمدن نرخ ارز کم کنید. دولت رقیب مردم در پول در آوردن نیست. حقوق بگیران مردمند.

تاکید ابطحی بر رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای ابطحی از کجا پول میگیری؟

    • بدون نام

      تو حرف نزن ...

    • سهیل

      بازهم این پسره رادور ور داشته اشتباه نکنم از اینکه به وی ارفاق کردند مزه فتنه 88 در کام وی مانده ویا باز هم از خارج اینها را هوایی کردند .

    • سهیل

      بازهم این پسره رادور ور داشته اشتباه نکنم از اینکه به وی ارفاق کردند مزه فتنه 88 در کام وی مانده ویا باز هم از خارج اینها را هوایی کردند .

    • رضا

      لطفاً ایشان را به روانپزشک معرفی کنید.

    • بدون نام

      آقای ابطحی، هماهنگی دلالان در همین شبکه های اجتماعی بود که هر جور خواستن ارزش ریال پول ملی کشور رو آوردن پایین. اون موقع چرا اظهار نظر نکردید

      پاسخ ها

      • مهران

        تا وقتی افرادی با افکار شما دوست عزیز در جامعه باشند وضع ما روز بروز بدتر هم میشه همین پیام رسانها هستند که دزدیها،اختلاسها،رانتها، محتکران را بر ملا میکنه حالا اگر سایتی هست که به بازار التهاب وارد میکنه خب اون سایت را ببندند یا فیلتر کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج