۷۷۹۶۳۲
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

نوازی: جای اضافه کردن مربی بهتر است شفر برود!

کـــــاپیتان و مربی اسبق استقلال که انتقادهایی از عملکرد این تیم داشت این‌بار تندتر از همیشه علیه مدیران باشگاه و حتی کادر فنی این تیم موضع‌گیری کرده و معتقد است نه خریدهای خوبی صورت گرفته و نه کادر فنی به اندازه هزینه‌ای که باشگاه متحمل شده، کارایی داشته است.

فرهیختگان: کـــــاپیتان و مربی اسبق استقلال که انتقادهایی از عملکرد این تیم داشت این‌بار تندتر از همیشه علیه مدیران باشگاه و حتی کادر فنی این تیم موضع‌گیری کرده و معتقد است نه خریدهای خوبی صورت گرفته و نه کادر فنی به اندازه هزینه‌ای که باشگاه متحمل شده، کارایی داشته است. گفت‌وگو با محمد نوازی که به‌تازگی و به خاطر مشکلات مالی از سرمربیگری ایرانجوان بوشهر استعفا کرده (و ظاهرا هنوز با آن موافقت نشده) را در ادامه می‌خوانید.

با گذشت یک هفته از دربی هنوز از کیفیت آن انتقاد می‌شود. این بازی را چطور ارزیابی کردید؟

بازی خوبی از آب در نیامد. هیچ بار فنی‌ای در این بازی مشاهده نشد. به‌عنوان کسی که در چندین دربی بازی کرده‌ام بی‌سابقه بوده که دو تیم هیچ موقعیت گلزنی نداشته باشند که آن‌هم به ضعف تاکتیکی تیم‌ها برمی‌گردد. برایم جای تعجب دارد شفر چگونه تصمیم می‌گیرد. او گاهی کارهایی می‌کند که همه را به تعجب وا می‌دارد. بازیکنی که خوب بازی می‌کند را از زمین بیرون می‌کشد و این کار در نوع خودش جالب است. باید قبول کنیم که استقلال از ابتدای فصل تاکنون نتایج قابل قبولی نگرفته است.

عملکرد خارجی‌های استقلال را در این مدت چطور ارزیابی کردید؟

در بین بازیکنان خارجی استقلال فقط طارق همام عملکرد خوبی داشته و دو بازیکن دیگر (نیو مایر و الحاجی گرو) یا مصدوم هستند یا عملکرد ضعیفی دارند. وقتی بازیکنی را بدون تست و رزومه به استقلال می‌آورند و بدون اینکه یک جلسه تمرین کند با او قرارداد می‌بندند، نتیجه همین می‌شود. بازیکن را با یک گل زده می‌خرند و در استقلال نیمکت‌نشین می‌کنند و مدعی هم هستند به زمان نیاز دارد در‌حالی که بازیکن خوب از همان ابتدا کیفیتش مشخص است.

کمیته فنی هم دوباره در باشگاه استقلال تشکیل شده است. فکر می‌کنید چقدر در بهبود اوضاع نقش خواهد داشت؟

امیدوارم کمیته فنی فقط برای این نباشد که برخی از قدیمی‌ها دور هم جمع شوند و هیچ کار خاصی انجام ندهند. من وقتی نفرات را دیدم به این کمیته امیدوار شدم. آنها باید یک‌ بار مثبت به تیم اضافه کنند که با حضور این نفرات قطعا این اتفاق می‌افتد.

اما خیلی‌ها می‌گویند کمیته فنی در ایران خوب جا نیفتاده و بعید است شفر از این کمیته کمک بگیرد!

اگر نیت پاک باشد این کمیته می‌تواند تاثیرگذار باشد. اگر نفرات آمده باشند به تیم کمک کنند پس نتیجه می‌گیریم. اما مواقعی هم پیش آمده که برخی به اسم عضو کمیته فنی می‌آیند و زیر پای مربی را خالی می‌کنند!

از ضعف استقلال گفتید. به نظر شما این تیم در کدام بخش با مشکل بیشتری مواجه است؟

فکر می‌کنم خط دفاع استقلال خیلی مشکل دارد. مدافعان تیم در بازی‌هایی که انجام شده عملکرد خوبی نداشتند. در‌حالی که بازیکنان خوبی جذب تیم شده‌اند و اگر کمی هماهنگ شوند می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند. البته حضور پژمان منتظری در استقلال یک نعمت است و باید از تجربه او استفاده کرد.

این روزها بحث حضور مربی جدید در استقلال شنیده می‌شود. با اضافه شدن یک عضو جدید موافقید؟

اگر قرار است برای بهبود کیفیت فنی، مربی به کادر فنی اضافه شود بهتر است سرمربی را عوض کنند. با این همه هزینه و ریخت‌و‌پاش‌هایی که صورت گرفته باید فکر اساسی برای استقلال کرد تا این تیم بتواند انتظارات را برآورده کند. استقلال باید در نیم‌فصل نتایج خوبی بگیرد تا بتواند رتبه خوبی را در لیگ کسب کند.

و سوال پایانی؛ چرا از سرمربیگری ایرانجوان بوشهر استعفا کردید؟

مشکلاتی در این تیم وجود داشت که از مدیرعامل خواستم آنها را برطرف کند. ما کمبود بازیکن داریم و همین ما را دچار مشکل کرده است. همچنین بچه‌ها مشکلات مالی دارند که باید هرچه زودتر برطرف شود. در‌غیر این صورت هیچ کار مفیدی نمی‌توانم در این تیم انجام دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      بابا برو بشین سر جات گنده تر از تو زیاده نظر بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی غیرتی بازیکنان استقلال در زمین را در ساختار و کادر فنی باشگاه بیابید. آنها حتی از توپهای به سمت دروازه هم خود را کنار میکشند.

    • بدون نام

      ما که همون پارسال گفتیم شوفر دلاله بدرد نمیخوره انا کیسه کشا هی آخر پاییز رو حواله میدادن مثل هرسال

    • بدون نام

      من نمیدونم این احمق ها رو از کجا پیدا میکنید برا مصاحبه؟ یعنی چی که مربی رو عوض کنید؟ مگه این تیم شش نا از بازیکن های فیکسش لحظه آخر نرفتن؟ الان مقصر مربیه که تا آخرین لحظه حتی جند هفته بعد از شروع لیگ نمیدونه مهاجم تیمش کیه؟ این نوازی کودن چرا قبل از اتمام لیگ مصاحبه نمیکرد که قرارداد بازیکن ها رو تمدید کنید؟ مدیر عامل تیم که میدونه این همه بازیکن بدون قرارداد داره چرا کاری واسه تمدید نکرد؟ تو کارشناسی یا دنبال به هم زدن جو تیم؟ پارسال هم میگفتین شفر مربی نیست ولی تیم رو درست کرد پس حرف نزن برو به همون تیم دسته دومیت برس احمق.

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        ببین دوست عزیزمن پرسپولیسیم امابه همه ی تیمهامنجمله تیم شمااحترام میزارم وبدون تعصب میگم.پرسپولیس اززمان بسته شدن پنجره ش 6 تابازیکن فیکسش یعنی60%درصدروازدست داده.واستقلال 4 تا.برانکوتیم نصفه نیمه شودوبارقهرمان لیگ کرده.سوپرکاپوازنفت توبازی برده وتواسیام که داره باقدرت پیش میره.تعصبتوکناربزاری وبامنطق ووجدان قضاوت کنی پرسپولیس بیشترضررکرده اماسرمربیش بااعتمادبه نفس.دانش بالاوعلم بروزش ونیمکت واقعاخالی داره ازبازیکنای بی نام ونشون فقط بادادن روحیه والبته تمرینات مدرن بیشترین استفاده رومیبره.مقصرمشکلات تیم شماسرمربیتونه.وقتی برانکوتمریناتشوباجدیت شروع کردشفربدون هیچ احساس تعهدی براکسب درامداستقلال وتمریناتشوول کردورفت گزارش وتفسیرکردن بازیای جام جهانی.خب معلومه که باتوجه به دیرشروع کردن تمرینات وچشم بسته بازیکن انتخاب کردن هنوزنتونسته ترکیب تیمشوپیداکنه. مقصرمشکلات تیم موردعلاقه ت سرمربی تونه.

    • بدون نام

      بی عشقی و بی غیرتی بازیکنان استقلال در زمین را در ساختار و کادر فنی باشگاه بیابید. آنها حتی از توپهای به سمت دروازه هم خود را کنار میکشند

    • TNT2

      اقا هی مربی عوض کنید بهترین مربی دنیا هم بیاد همینه مگه مربی جای بازیکن تو زمین بازی میکنه ؟تا تقی به توقی میخوره فقط بلدن بگن مربی و عوض کن انقدر عوض کن عمو تا جونت دربیاد. اخه ادم بی فکر به اون مغز نداشتت فشار ببار میفهمی ...یه بچه 5ساله هم میدونه استقلال مشکلش بازیکنهاش و از دست دادن بهترینتهای اونهاست مشکل مدیریتی داره باید مدیر عاملش عوض بشه تا بازیکنهاشو اینطوری از دست نده و جاشون یه مشت داغون نیاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج