۷۷۹۶۶۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آلبوم تصویری «ترانه‌های زمین» منتشر می‌شود

اردشیر کامکار نوازنده و آهنگساز، در تشریح تازه‌ترین فعالیت خود از انتشار آلبوم تصویری کنسرت سال گذشته خود با حسام‌الدین سراج و برگزاری کنسرت به خوانندگی حمیدرضا نوربخش خبرداد.

خبرگزاری مهر: اردشیر کامکار نوازنده و آهنگساز، در تشریح تازه‌ترین فعالیت خود از انتشار آلبوم تصویری کنسرت سال گذشته خود با حسام‌الدین سراج و برگزاری کنسرت به خوانندگی حمیدرضا نوربخش خبرداد.

آلبوم تصویری «ترانه‌های زمین» منتشر می‌شود

اردشیرکامکار آهنگساز و نوازنده مطرح کمانچه با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: دی ماه سال ۹۶ طی یک همکاری مشترک با یوردال توکجان نوازنده عود و اردم شمشک نوازنده باقلاما از کشور ترکیه، کنسرت «ترانه‌های زمین» را با همراهی همایون نصیری و خوانندگی حسام‌الدین سراج در تالار وزارت کشور برگزار کردیم.

در این کنسرت قطعاتی با ملودی عربی، کردی و ترکی برای اولین بار به مخاطبان ارائه شد که خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان همراه بود. با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، تصمیم داریم آلبوم تصویری این کنسرت را به زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار دهیم که هم اکنون مشغول انجام کارهایی نهایی آن هستیم.

وی درباره فعالیت دیگر خود در عرصه موسیقی گفت: برنامه‌ریزی‌هایی هم برای برگزاری یک کنسرت دیگر در تهران داریم که به نوعی ادامه مجموعه کنسرت‌های سه نفر بنده، حمیدرضا نوربخش و بهداد بابایی است که طی سال ۹۵ در قالب تورهای کنسرت در کشورهای مقدونیه، بلژیک و سوئد میزبان علاقه‌مندان موسیقی ایرانی بود.

در این کنسرت‌ها که با تمرکز بر بداهه‌نوازی ساز و آواز برگزار شد، جلوه‌هایی از موسیقی دستگاهی ایران به مخاطبان و علاقه مندان موسیقی ایرانی ارائه و در پایان آثاری به یاد زنده یاد پرویزمشکاتیان اجرا شد.

اردشیر کامکار از جمله نوازندگان صاحب‌نام موسیقی ایرانی است که طی سال‌های گذشته ضمن همکاری مستمر با گروه کامکارها، در حوزه تدریس، برگزاری کنسرت‌های پژوهشی، تالیف کتاب‌های مختلف در حوزه موسیقی ایرانی تجربه‌های متفاوتی را پشت سر گذاشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج