۷۷۹۷۱۱
۸۳ نظر
۵۴۶۷
۸۳ نظر
۵۴۶۷
پ

اعترافات هولناک زنی که شوهرش را کشت

زنی که در مرداب رابطه شیطانی و با طرح نقشه ای شوم، همسرش را با همدستی یک جوان ۲۴ ساله به قتل رسانده و جسد او را در منزل اجاره ای محل سکونت شان دفن کرده بود، با اعترافات وحشتناک، راز این قتل را در حالی فاش کرد که قاضی ویژه قتل عمد مشهد در پی احتمال وقوع جنایت در ماجرای کودک ربایی رسیدگی به این پرونده را به عهده گرفت.

خراسان نوشت: زنی که در مرداب رابطه شیطانی و با طرح نقشه ای شوم، همسرش را با همدستی یک جوان ۲۴ ساله به قتل رسانده و جسد او را در منزل اجاره ای محل سکونت شان دفن کرده بود، با اعترافات وحشتناک، راز این قتل را در حالی فاش کرد که قاضی ویژه قتل عمد مشهد در پی احتمال وقوع جنایت در ماجرای کودک ربایی رسیدگی به این پرونده را به عهده گرفت.

این زن ۲۸ ساله که در حال فراهم کردن مقدمات خروج از کشور با صدور دستورات صریحی از سوی قاضی کاظم میرزایی در چنگ قانون گرفتار شده است، روز گذشته به تشریح جزئیات این جنایت وحشتناک پرداخت و گفت: اواخر سال گذشته با مهرداد (همدست متهم) که شاگرد میوه فروشی بود، آشنا شدم و شماره تلفنم را به او دادم.

همسرم به مواد مخدر سنتی اعتیاد داشت و گاهی مرا کتک می زد! من هم با آن جوان ۲۴ ساله مشکلاتم را در میان می گذاشتم تا این که روزی مهرداد گفت با چند نفر از دوستانش هماهنگ کرده که شوهرم را به کویت ببرند و من هم خوشحال بودم که از شر او خلاص می شوم! ولی مهرداد خیلی دروغگو بود و مثل آب خوردن دروغ می گفت. این حرفش هم عملی نشد تا این که روزی همسرم مرا کتک زد و دستم شکست.

من بلافاصله با مهرداد تماس گرفتم و موضوع را به او گفتم. این گونه بود که تصمیم به قتل شوهرم گرفتیم. آن روز مهرداد برای خرید قرص برنج به پنجراه مشهد رفت ولی فروشنده از دادن قرص به او خودداری کرد. او دوباره با برداشتن کارت های شناسایی پدرش نزد فروشنده رفت و به هر طریقی بود قرص گرفت تا من آن را به همسرم بخورانم!

اعترافات هولناک زنی که شوهرش را کشت

اوایل اردیبهشت بود که هنگام عصر، قرص ها را درون داروهای گیاهی معروف به «جوشانده» ریختم. البته اول قرص را پودر کردم تا به عنوان داروی سرماخوردگی به او بدهم ولی آن قرص هیچ اثری نکرد و همسرم مدام می‌گفت: چقدر بد مزه است! گفتم پس بقیه اش را نخور! وقتی موضوع را به مهرداد گفتم، او ناراحت شد و گفت: تو عرضه نداری! حق توست که این قدر زجر بکشی! ولی دوباره زنگ زد و از من خواست طنابی برای قتل همسرم آماده کنم تا او را خفه کند!

من هم از داخل حیاط طناب پلاستیکی لباس ها را پاره کردم و به داخل خانه بردم. آن شب وقتی همسرم مواد مصرف کرد و همان جا خوابش برد، حدود ساعت یک بامداد با مهرداد تماس گرفتم. او آمد و از من خواست در همان حالت خواب، طناب را دور گردن شوهرم بیندازم تا آن را بکشد! وقتی مهرداد داخل آشپزخانه رفت، من طناب را برداشتم که دورگردن همسرم بیندازم ولی ناگهان از خواب بیدار شد!

من که ترسیده بودم طناب را پنهان کردم و گفتم: بخواب! چرا بیدار شدی؟ او گفت: کمی آب می خواهم! و خودش برای نوشیدن آب به آشپزخانه رفت که چشمش به مهرداد افتاد! در این لحظه شوهرم خشمگین به سمت من برگشت و چند تا مشت به سرم کوبید و سپس با مهرداد درگیر شد. مهرداد می گفت: من سفته از تو طلبکارم و برای صحبت درباره پول آمده ام! ولی همسرم دوید و چماقی را از روی زمین برداشت و چند ضربه به مهرداد زد!

در این هنگام مهرداد از آشپزخانه بیرون آمد و طناب را دور گردن همسرم انداخت. وقتی همسرم حالت نیمه خمیده شده بود من هم ضربه ای محکم با چوب به سرش کوبیدم که دوباره مهرداد طناب را کشید تا این که احمد (مقتول) روی شکم به زمین افتاد. به توصیه مهرداد یک سرنگ خالی برداشتم و آمپول هوا به سینه اش زدم!

در این هنگام پسر 10 ساله ام (امین) از خواب بیدار شد و این صحنه را دید که به او تشر زدم به اتاق برود! آن شب جسد را درون حمام کشاندیم ، صبح پسرم را راهی مدرسه کردم و به او گفتم پدرش خوب شده و صبح از خانه بیرون رفته است!

دچار عذاب وجدان شده بودم و از ابزارفروشی محل کلنگ و بیل خریدم تا جسد همسرم را دفن کنیم! ظهر همان روز وقتی پسرم از مدرسه بازگشت مبلغی پول به او دادم تا پسر کوچکم الیاس را به کلوب بازی های رایانه ای ببرد و همان جا ساندویچ بخورند و تا غروب بازنگردند!

متهم این پرونده جنایی در ادامه اعترافات هولناک خود اضافه کرد: با کمک مهرداد، گودالی در اتاق خواب کندیم و جسد را دفن کردیم. بعد از آن 16 روز در همان خانه ماندیم و در کنار یکدیگر زندگی می کردیم تا بتوانم پول رهن منزل را از صاحبخانه بگیرم. به همین منظور نقشه ای کشیدم و مهرداد با تلفن همسرم با صاحبخانه تماس گرفت تا پول رهن را به من بدهد!

او که خودش را به جای شوهرم جا زده بود چنین وانمود کرد که برادرش در تهران فوت کرده و او باید به تهران برود. سپس از صاحبخانه خواست که مبلغ رهن را به من بدهد! اما بعد از آن صاحبخانه پشیمان شد و گفت: این چه مراسمی است که این همه طول کشید!

هر وقت شوهرت بازگشت پول رهن را می دهم در غیر این صورت مبلغ آن را به حساب دادگستری واریز می کنم! «ز- م» افزود: من دیگر نمی توانستم در آن خانه بمانم چرا که همسایگان به ماجرا مشکوک می شدند بنابراین تصمیم گرفتم به همراه مهرداد به خارج از کشور فرار کنیم.

این گونه بود که به یک مرکز کاریابی رفتیم تا ما را به ترکیه اعزام کند ولی متصدی کاریابی می گفت: الان سایت باز نمی شود و شما باید مدتی صبر کنید!

به همین دلیل به فکر اجاره کردن یک منزل دیگر افتادیم. من مقداری از طلاهایم را فروختم و دو میلیون هم مهرداد جور کرد تا این که منزلی را در خیابان شهید چراغچی 13 رهن و اجاره کردیم! ولی برای رفتن به خارج از کشور به پول بیشتری نیاز داشتم این بود که به روستایمان در شهرستان فاروج رفتم تا زمین ارثی را بفروشم!

آن جا در پاسخ به سوال های پدرم گفتم شوهرم فردی را با میلگرد به قتل رسانده و اکنون لب مرز افغانستان است تا پول برایش بفرستم و بتواند از کشور فرار کند! با این حال مشتری برای خرید زمین پیدا نشد و من دوباره به مشهد بازگشتم! این درحالی بود که خانواده ام به اظهارات من درباره قتل مشکوک شده بودند و مدام تماس می گرفتند.

من هم دیگر به تلفن هایم پاسخ نمی دادم تا این که یک روز وقتی فرزندانم در کوچه بازی می کردند و من و مهرداد داخل خانه بودیم ناگهان پسر 10 ساله ام هراسان وارد حیاط شد و گفت: پدر بزرگ و دایی آمدند! من خیلی ترسیدم که منزل ما را پیدا کنند بلافاصله امین را برداشتم و به همراه مهرداد به پشت بام رفتیم. نردبان را هم بالا کشیدم تا کسی به پشت بام نیاید!

برادرم با دیدن الیاس او را در آغوش گرفت و پسر چهار ساله ام در منزل ما را به آن ها نشان داد. ما که از پشت بام این صحنه را می دیدیم فقط خودمان را تا صبح روز بعد مخفی کردیم که آن ها ما را نبینند! در همین حال خانواده ام پسرم را با خودشان به محل سکونت برادرم در بولوار طبرسی بردند! من که نگران بودم چند بار با تاکسی دربستی به اطراف منزل برادرم رفتم تا اگر فرزندم را دیدم او را با خودم ببرم ولی موفق نمی شدم تا این که با فروشنده مواد غذایی آشنا شدم و از او خواستم هر وقت پسرم را دید به من اطلاع بدهد. به او گفتم ماجرای خانوادگی است و نمی خواهم پسرم نزد پدرش باشد!

تا این که یک روز تماس گرفت و من به محل رفتم آن جا به خاطر این که شناسایی نشوم با ترفندی خاص از یک جوان موتورسوار خواستم پسرم را برایم بیاورد اما او می ترسید تا این که شماره تلفنم را به او دادم و مشخصات فرزندم را گفتم. او در کوچه با پسرکوچک دیگری بازی می کرد که آن جوان موتورسوار، او را نزد من آورد!

متهم این پرونده جنایی گفت: در حالی که پدرم به خاطر ربوده شدن پسرم شکایت کرده بود، اختلافاتی نیز بین من و مهرداد شکل گرفت و من به منزل یکی از دوستانم رفتم که همسرش در زندان بود! آن روز در حالت عصبانیت با گوشی به سرولب مهرداد زدم و گفتم می روم کلانتری و همه چیز را اعتراف می کنم. چرا که من نمی‌خواستم دیگر در کنار مهرداد باشم.

ولی مدارکم نزد او بود و نمی توانستم پول رهن خانه را بگیرم! تا این که روزی از منزل دوستم به مهرداد زنگ زدم. او مرا به خانه مادرش برد و چند روز در خانه مادر مهرداد بودیم اما او خیلی دروغ می گفت و من به هیچ وجه به حرف هایش اعتماد نمی کردم. می گفت: در یک باغ نگهبان می خواهند و ما به عنوان سرایدار می توانیم آن جا برویم ولی می دانستم دروغ می گوید.

بعد از این ماجرا بود که با یک راننده تاکسی آشنا شدم و برایش درد دل کردم. او هم مرا به خانه متروکه ای در اطراف روستای ده غیبی برد تا در آن جا برای مدتی زندگی کنم ولی چند روز بعد هنگامی که به همراه دو فرزندم در خانه نشسته بودم ناگهان کارآگاهان اداره جنایی آگاهی را بالای سرم دیدم و فهمیدم که همه چیز لو رفته است.

به دستور قاضی کاظم میرزایی، این زن 28 ساله با صدور قرار بازداشت موقت درحالی روانه زندان شد که محل دفن شوهرش را نیز به کارآگاهان نشان داد و جسد مقتول با تلاش نیروهای آتش نشان از زیر خاک های داخل اتاق بیرون کشیده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب شیرزنی
      ایول به تو
      خاطرخواهت شدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه مردی آرزو میکنم از این شیرزنا گیرت بیاد ک بفهمی اون شوهره بیچارش چی میکشید از دست این زن

    • بدون نام

      خاک برسر بیشعور و احمق همچی زنهایی
      من نمیدانم چرا باهمسرشان که اینهمه مدت با هم زندگی میکنند میشود دشمن ولی یه غریبه با یک سلام و علیک ساده میشه رفیق و باهاش درد دل میکنند
      کثافت آشغال حالا تحویل بگیر حتی همون مهرداد هم دیگه به پات نایستاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شوهرهاشون عملی و تن لش اند .واقعا شوهر باشید تا زنهاتون همچین نکنند.گذشت دوره ای که می گفتند زن باید بسوزه و بسازه

      • بدون نام

        در ضمن زن در این کشور بی پناهه هیچ قانونی نیست ازش حمایت کنه .اغلب شغلی هم نمی تونه داشته باشه بچه هم آسیب پذیریش رو بیشتر میکنه

      • بدون نام

        شوهرش هم عوضی بود

    • فریبا

      این زن بدبخت تو دستای اون مرد از خدا بیخبر اسیر بود و شکنجه میشد کسی بود به دادش برسه و حق و حقوقشو رسانه ای کنه؟!! تا کار به اینجا نرسه؟!! عملا زنها در این مملکت هیچ پناهی ندارن و مردها برای هر جور آزاری آزادن!! لعنت به این اخبار یه طرفه!!! پناه همه خداست!! پناه بر خدا که یار بی کسونه....

      پاسخ ها

      • سوسن

        تو هم دست کمی از اون نداری
        خب میرفت شکایت میکرد جدا میشد
        احتیاج به این همه فاحشگی نبود

      • ح

        کارایی که این کرد از یه زن بدبخت بر نمیاد. قصد ندارم از شوهر معتادش دفاع کنم. ولی این زنم یه خیانت کار اشغال بیشتر نبود

      • بدون نام

        کاربر فریبا الهی بميرم برات که بنظر میرسد که تو هم از شوهرت ظلم و ستم بسیار دیده ای، ده روز پیش در مشهد بودم اگر میدانستم برادر وار کمک تون میکردم حالا که 1300کیلومتر از مشهد دورم، ولی سعی کن نسبت به شوهرت مهربان باش، این مدت تندی کردن هم تمام میشود برایتان هم خودت هم شوهرت و بچه هات زندگی خوبی را آرزو می کنم، این را بگم که هیچ احدی مثل خودت نمی تواند شوهر را آرام کند، البته برخی از مردها چند سالی بهانه جو و بدگمان هستند یواش یواش خوب میشوند، به امید خوب شدن شوهر و زندگی تان،

      • بدون نام

        شماازکجاتشخیص دادی ک شوهرش بدبوده ها؟؟؟اون طفلی ک فوت شده نوه خاله یه منه ن معتادبوده ون دست بزن داشته خدالعنت کنه اون زنه بیشورشو دهاتی عقب مونده ۵سالی میشدک اوردش مشهدک اینجوری عوضی شددوستان لطفاالکی قضاوت نکنین احمدخدابیامرزش مردب تمام معنابوداین حرفاروهم زده چون خودشوتبرعه کنه اشغال

    • موکی

      حاک به سرت کنم چه کار کردی بد بخت.فکر بچه ها نبودی.خیلی هم در سختی باشد آدم باید این کار بکنی هم خودت وهم بچه هات بیچاره کردی

    • بدون نام

      زن فاسد هر دفعه با یکی آشنا میشده میرفته

      ذات زن با خیانت آمیخته هست




      برادران عزیز هنگام ازدواج دنبال زنان عفیف و پاک باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخخ
        دو کلمه از مادر عروس

      • parisa.a

        چقد تهمت به همه براتون راحت شده همه زنا خیانتکارن نه؟خجالت نمیکشی تو؟ ارههه همه مردا عفیفن چیزی از صیغه هم نمیدونن ....

      • بدون نام

        وقتی شوهر عملی و کثافت باشه باید هم زن از بی پناهی و بیچارگی با هر کی از راه برسه درد دل کنه

      • دروغگو

        10/44تو هم خودت توهم زدی اول که میگی همه زنها خیانت در خونشان است، بعد فاصله زدی که مثلاً طرف نبینه، نوشتی یک دختر با عفاف عفیف بگیرید!!! این اضداد گویی یعنی چی،؟؟؟ این توهین به همه دختران، زنان و مادران چه معنی دارد،!؟؟؟، الا اینکه تو خودت یک بیماری، که به سختی نفس میکشی، من خودم در همه عمر به هیچ دختر یا زن و مادر دیگری حرفی نزده و نمی زنم چون مادر خود را دوست دارم، چرا باید به دیگران توهین کنم،!!! شما لطف کن اگر امکان دارد برای خودت که روح و روانت آسوده بشه، تصور کن همه از خودت بهتر هستن، اون وقت است که صیقل میخوری و پاک میشی و پاک می بینی، ما ها از کجا میدانیم این نوشته یا خبر صحت دارد یا خیر، خرد ورزی و عقلانی و عقلانی فکر کردن خیلی آسان تر از بدبینی است، خلاصه ببخشید که من بخاطر وجود خودتان میگم،

    • بهزاد

      زنان در همه جا و همه حال مظلوم واقع شدن.لعنت به مردهای بی غیرت که دختر مردمو که هزار آرزو و امید داره میارن بدبخت میکنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلومه که تو زنی .پس پسر مردم بدبخت نیست.؟

      • بهزاد

        من پسر هستم، اگه من زنم توام معتادی که از معتاد حمایت میکنی.
        اگه با زن درست رفتار کنی دنیارو بهشت میکنه.با استثناها کاری ندارم

      • asasasas

        بهزاد تو همون بهزاد جنی هستی که با جن ها میپریدی کلی متن برات گذاشتم خوندیشون

      • س

        زنیکه هرزه حتی آخر عمری بهش آبم نداده چون خودش اعتراف کرده که آب خواسته ملعونه نداده مرد بدبخت خودش رفته اب بخوره

      • حشمت الله آزادبخت

        کاربر10/45 لعنت خدا برتو بی عرضه معلومه ادم زن ذلیلی هستی زنه چندبارخیانت کرده البته واسه کسی مثل تو مهم نیست حیف از این هوا که تنفس میکنی وجدانا تویکی نظرنده ولی یه خاصیت خوب داری خدائی باعث خنده مردمی کم هنری نیست

      • منوچهرولیپور

        بهزاد معلومه زنی ولی ... تو هم شوهرت رو بکش چون معلومه واست مهم نیست تو ادم با جراتی هستی تو میتونی

      • بهزاد

        مردی که عیاشی کنه و مواد بکشه نباید انتظار داشته باشه که زنش هیچ کاری نکنه.مرد عیاش پایبند به هیچ اصولی نیست.

      • nastaran

        لایک دمت گرم

      • nastaran

        لایک دمت گرم ، اما موافق کارای کثیف این خانم نیستم

      • دروغگو

        کاربر بهزاد با اینکه اصلا دوست ندارم به میان حرف کسی بدوم یا خودم را در حد موعظه دیگران نمی بینم، و هم راضی نیستم یک نفر را چه زن و یا مرد بی جهت و بیخودی از خود برنجانم و یا خاطر و ذهن آنان را بیازارم ولی نکته مبهم سرکار که نوشتی دختر مردم!!! برایم نامفهوم و گنگ بود، حال اگر گفته مرا بد نمی پنداری دختر مردم که نوشتی کی بوده!!!؟؟؟آیا منظورتان از دختر مردم همان همسر طرف است؟؟؟ اگر منظور و غرض گفته شما همان همسر طرف باشد باید بگم که اولاً دختر نیست و دیگر زن شده است حتی اگر نه ساله باشد،دوم اینکه اگر لفظ همسرش را بکار میبردید هم جمله ای زیبا می نوشتی و هم مفهوم را بهتر و رسا تر می رساند، امید است که در درگیری های خانوادگی بیشتر دقت بفرمایید تا مثل این ماجرا نشود، میدانم که میدانید من از روی غرض ورزی یا کینه توزی نگفته و ننوشته ام،

      • بدون نام

        دروغگوی عزیز
        تو دو خط هم می تونستی منظورتو برسونی

      • بهزاد

        کاربر دروغگو بکار بردن لفظ دختر اشاره به روزی خواستگاری هست که بعضی مردهای بی غیرت میرن دختر مردمو میارن بدبخت میکنن.

    • بدون نام

      تو اگر به فکر بچه ها بودی پدرشون رو نمی کشتی.
      خوب بچه ها رو هم ول می کردی گم می‌شدی خاک تو سرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پدر معتاد برای بچه چه کارآیی داره .البته که نباید می کشت ولی نه بخاطر بچه ها بخاطر خودش که اینطور گیر نیافته! باید طلاق رو آسون کنند و برای چنین زنهایی شغل ایجاد کنند.بچه ها رو هم باید به مادر بدهند

      • دروغگو

        کاربر محترم بهزاد، شما چون هم جنس او بودید جهت پیشگیری که از درمان بهتره، به روزهای پیشین رفتید ببخشید ولی کاربر عزیز و محترم 12/03مرا ببخشید، عادت ندارم سربسته بصورت سر مگو چیزی بنویسم که اعصاب خوانندگان عزیز و ارجمند را خدای ناکرده بیازارم، از این جهت است شفاف و صادقانه و مودبانه میگم، من احساس میکنم همه عزیزان روبرو ی من نشستند و باهم صحبت یا درد دل می کنیم ببخشید که گاها طولانی میشه، شماها بزرگوارید و منتظر کم سواد،

    • بدون نام

      این زن شیطان تو جلدش نرفته بوده .بلکه خود شیطان بوده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

      • بدون نام

        شماها حتی در موضوعات ساده تر هم زن رو شیطان می دونید چون در مغر ناقصتون نهادینه شده که زن شیطانه ولی زن آدمیزاده و آستانه تحملی داره .قوانین باید از زنها حمایت کنه

    • بدون نام

      (⊙_⊙)

      پاسخ ها

      • محمد

        توپدرداشتی برادرداشتی کتکت میزدمیرفتی خونی پدرت نه هرچندروزبایکی می رفتی حال می کردی بایداعدام بشه زن شیطان سفت خاک برسرت

    • بدون نام

      اینجا ایران هست صدای ماروازافغانستان میشنویدازاون موقعی که اینها زیادترشدن مشکلات منلکت هم زیادترشدچراقبلا اینجورنبودبابیکارکردن فقر وحضرت علی ع فقربیادایمان میرهرجامیری میبینی افاغنه اشغال کردن ازماست برماست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کم عقل

      • بدون نام

        باشه بابا فهمیدیم تو با افغانیا مشکل داری سر جدت دست بردار من نمیگم افغانستانیا تو ایران باشن اما آخه چرا هر چیز بی ربطیو ربطش میدی به اون

    • حشیم شاتوتیان

      ظاهرا نگارنده از بیانات این زن خیلی متعجب شده ! ! ! ! !

    • سایه

      تویی که نوشتی ذات زن با خیانت آمیخته تو خیلی غلط میکنی اینجورمیگی شاید زنای نزدیک تو اینجورن.خیلی زنا هستن شوهرشون هزار تا بلا سرشون میاره به رو خودشون نمیارن.وبه خاطر بچه هاشون تحمل میکنن.تک وتوک هم پیدا میشه مثل این خانم فاسد که طاقت نداره دلیل نمیشه وقتی از میلیونها زن یکی اینکارو میکنی بگید همه زنها متاسفم واسه طرز تفکر ابلهانه بعضیا

      پاسخ ها

      • منصور

        افرین به تو سایه خانم با نظرت موافقم هنوز ایران متاسفانه خیلی هارو داریم شعورشون تا این حده زن مرد میگم هنوز زن مرد میکنن بابا همه انسانیم یکی بد کنه میخوان شخصیت همه رو زیر سوال میبرن انصاف نیست

      • بدون نام

        چراز نها باید خودشون رو تباه کنند؟ قاتون باید از زن حمایت کنه و زن جدا بشه .نه اینکه بسازه و بسوزه.چرا مردها رو هیچ وقت به سوختن و ساختن تشویق نمی کنید؟

      • بدون نام

        تفکر ابلهانه اونه که میگه زن باید بسوزه و بسازه .

    • ناشناس

      بابا زنه با همه ریخته روهم رحمم نکرده.بستنی فروش و شاگرد میوه فروشی و راننده ماشین.خب مشخصه اشکال از کیه

    • بدون نام

      خاک برست کثیف بد فطرت به تو هم می گویند مادر
      تف به تو که نام زنها را خراب کردی
      این هرزه را اعدام کنید

    • saeedeh

      من فقط حیرانم بچه هاش چقد اسکل بودن.نمیگفتن بابا چی شده؟؟اصلا این قضیه مشکوکه .باور پذیر نیس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه ها از ترس هیچی نگفتن ! کسیکه آدم میکشه یعنی بیرحم یعنی هیچی ندار.

    • بدون نام

      این خبر بود یا رمان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببشتر مثل انشاء بچه دبستانیا بود

    • بدون نام

      اخر عاقبت فساد همینه....دنیا و اخرتت رو به لجن کشیدی....یه چیزی هم یاد گرفتن بیشتر زنها حتی اگه ایراد از خودش باشه باز میگه شوهرم معتاد بود.....فعلا اول عذابته صبر عذاب جهنم رو هم ببینی.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردها همه بی گناه همه بی تقصیر

    • رز

      دمش گرم بذار ی دفعه نرها مجازات شن طعم خیانتو بچشن بدون که خانمها هم میتونن خوب کار کردی پرچم بالا حقشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه مدت نبودی نگرانت شده بودیم.م
        ...

    • زهرا

      همیشه پای یک مرد درمیان ست چرا وقتی کتک خورد ودستش شکست کسی چیزی نگفت انتقام گرفته کاره خوبی کرده دیگه دوره ظلم شما مردها تموم شده پرویی کنید کتکه آدم نشید قبرستان مستقیم روتونو کم کنید تمام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تگردستش شکسته بودچطورکمک کردشوهرش رابکشه درست بخون دروغ زنکه واضح است

      • parisa.a

        موافقم بات
        دیگه کارمون به جایی رسیده میان از یه مرتیکه معتاد که دستش رو زنش بلند شده دفاع میکنن
        پ.ن : اون زنم لجنی بیش نیست ولیییی شاید اگه شوهرش باهاش مهربون بود اینطور نمیشد...

    • بدون نام

      واعجبا این شیطان زن نمامی گویدشوهرم دستم راشکست به مهردلدگفتم واوراکشتیم وچطورطناب انداختم وچطورضربه زدم نادان بادست شکسته چطورااین کارهاراکردی امثالتو بعدازمردن جهنم راهم به گندمی کشید

    • بدون نام

      اگه شوهر این زن بداخلاق بوده دلیلی نمیشه بره دنبال یه نفر دیگه میتونست شکایت کنه جدا بشه.نه دنبال هوس باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم ولی روند طلاق بسیار سخته

        طوری که بسیاری دچار طلاق عاطفی هستند و تک و توکی هم که زمینه ی بزهکاری دارن این ماجراها براشون پیش میاد

    • بدون نام

      تمام مردها خيانت ميكنن حتي بهترين مرد پس حقش بوده

    • بدون نام

      واقعا هر گره یی سر راهت اونمده با فاحشگی خواسته مشکلتو حل کنی .کتک زدن شوهوتم شاید دروغ باشه مهرداد خالی بند بود تو دورغ گو که خانواده خودت قبول نداشتن ، حالم بهم خورد از این کثیفی

    • یک هموطن

      هیچ توجیهی نداره . این جرم هیچ توجیهی نداره
      توبگو روزی ده بار زنش رو کتک میزد . خرجی نمی‌داد. بد عنق بود. بداخلاق بود. بیکار بود. بد بود. ... نمیدونم هرچی که بود. اینها همش راه کار داره . گفتم کار این زن که چه عرض کنم کار این جنایت کار هیچ توجیهی ندارد . ولی این وسط دلم فقط و فقط و فقط برای بچه‌ها میسوزه و بس

    • کرمانشاه

      بنظر من کسیکه میتونه کسی رو بکشه دیگه هیچی در دنیا درست نداره .این زن شیطان واقعی بوده

    • بدون نام

      زن فاسد هرزه ی کثیف تف بهت بیاد پست فطرت خائن .چه آتیشی گرفته بودی که میرفتی با بقال سر کوچه دوست شدی؟؟؟؟تو اگر شرف داشتی خانواده ی خوبی داشتی که ای سرگذشتت نبود الهی که هم تو این دنیا هم آخرت گرفتار عذاب سخت خداوند بشی.چرا جوون مردم را بیرحمانه کشتی؟؟

    • بدون نام

      اینهمه حرف بیخود زد که چی بگه
      شما چرا چاپ میکنی

    • بدون نام

      هیچوقت هیچکسی وقضاوت نکنید
      شاید اگر خودشما درجایگاه اون زن بودید ازاوبدترمیکردید

    • رها

      خاک تو سر این چنین زنی وقتی پای گناه میاد وسط مسلما این خیانتها وجنایتها پیش میاد

      پاسخ ها

      • بهزاد

        چه زن شیطان صفتی قتل خیلی مذمومه
        ای ماده گرگ بی حیا.
        کاربرمحترم بااسم من کامنت نده عزیزم.

        بده بخدا.

      • بهزاد

        ای پسرک نابخرد خجالت نمیکشی با اسم من کامنت میذاری و میخوای منو ضدزن نشون بدی؟من قدمت چندساله دارم توو خبر داغ و همه منو میشناسن و نمیتونی با این نظرات منو بد کنی.همه میدونن من همچین نظری نمیذارم.چنین سناریویی قبلا اجرا شده بود اما شکست خورد پس ای نادان بی عقل تلاش بیهوده ننمای

    • بدون نام

      خانواده این زن هم طرد ش کرده بودن و احتمالا اعتیاد شوهرش هم دروغ باشه ویا پیشنهاد خودش بوده ! سراسر حرفاش عجیب وحشتناک!!!! قضاوت نمیخواد چون کامل چاپ بشه یه دفتر چهل برگ میشه ؛ در پیک و تاکسی و بقال و میوه فروش و شماره موبایل اول میداده! بعد از محل دفن ،اون محل اجاره یی جدید! خونه دوست مطلقه ش! رفتن خونه مادر همدست! دست اخر با کمک راننده تاکسی به خونه متروکه ..!مختصر چاپ شده و مال دو روز نیست ..! شش ماه پیش جنایت و ...

    • 7

      این خانم اون موقع که دستش شکست باید میرفت پزشکی قانونی شکایت میکرد مهریه شم میزاشت اجرا دیه هم میگرفت به خانوادشم میگفت نه اینکه شوهرشو بکشه به گفته خودش زمین هم داشته اونو میفروخت برا خودش زندگی میکرد هرقدر همسر ادم بد باشه هیچ توجیحی برای خیانت وجود نداره

    • بدون نام

      به نظر من که همه زن ها ی چهره شیطانی دارن در بعضی ها ضعیف تره در بعضیا قوی تر ...در بیشترشون هم مخفیه...باید ازشون ترسید

      پاسخ ها

      • parisa.a

        عزیزم اره از ما بترس میخوریمت
        همههه جنگ های جهانم کار ما بوده اصلا میدونستی هیتلر زن بوده؟خیلی جالبه نه؟ لطف کن هیچوقت ازدواج نکن تو یکی

    • رهگذر

      توروخداانقدازاون خدابیامرزبدنگین اون نوه خاله ی منه اونی ک ب قتل رسیده خدابیامرز مردی واس خودش مردب تمام معنااینک گفته شوهرم معتاده دروغه یااینک کتکش میزده اون خیلی زنشوبچه هاشودوس داشت اصلانبایداین زنه دهاتی واحمقشومیاوردمشهدایناروستازندگی میکردن بعد۵سالی هست ک اومدن مشهدک اینجوری این بلاروسراین جوونه نازنین دراورددلم کبابه واس احمدخدابیامرز

      پاسخ ها

      • بی نام

        پسر عمه دوست داشتیمونمو کشتش جذاشم مبینه

    • بدون نام

      شوهره بیچارش با وجود هرزه بودن زنش و کثافت کاریاش بازم زن و بچه هاشو عاشقانه دوس داشت فقط بخاطر زندگیش با زنش میساخت ولی اونم حسابی شورشو دراورده بود دیگه لعنت ب این زن بی پدر ک پدرش یه بار زیر گوشش نزد ک نرو دنبال این کارا تازه افتخارهم میکرد ب وجود این دختره کثافت‌ خدا از پدرش هم نگذره ک نفرین هفتاد و دوملت پشتشه ک همچین بلایی سر دخترش بیاد ولی بیچاره مقتول ک بی گناه کشته شد

    • بدون نام

      بیچاره احمد روحش ۱۶ روز توی اون خونه کنار اون دوتا قاتل کثافت عذاب کشید

    • بی نام

      ایشالا اعدامش کنن تا نسل هرچی به اینجور کسافد بیشهور از روی زمین جمع بشه خیلی ... پسرعمه عزیز روحت شاد

    • فرهاد

      ماشالله به این زن دمش گرم خوب کاری کرد

    • negin

      کار خوبی کرده یک معتادو از رو زمین پاک کرده با افتخارم میرم بالای دار افرین به تو شیرزن مرد اگر مرد باشه زن دنبال یه نر دگ نمیره من جای اون بودم اسید روش میریختم پودر میشد خلاص.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج