۷۷۹۷۱۴
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

آمار مسمومان الکلی بندرعباس به ۲۵۰ نفر رسید

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس به ۲۵۰ نفر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس به ۲۵۰ نفر خبر داد.

دکتر فاطمه نوروزیان، با اعلام این خبر افزود: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در حال حاضر به ۲۵۰ نفر رسیده است که ۱۰ نفر از این تعداد به خانم‌ها تعلق دارد.

وی با بیان اینکه حال برخی از این افراد وخیم است، تصریح کرد: متأسفانه ۲۰ نفر از این تعداد جان خود را از دست داده‌ و ۶ نفر بدحال هستند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: ‌تاکنون ۱۳۱ نفر از این افراد دیالیز شده‌اند و ۲۱۳ نفر ترخیص شده اند و ۳۷ نفر در بستری به سر می برند.

نوروزیان در پایان اضافه کرد: گروه سنی افراد مسموم شده ۱۷ تا ۵۰ سال است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من از پیش و قبل از هر چیز از برادران و خواهران، زنان و مردان و دختران و پسران، پدربزرگ و مادر بزرگ ها، و کارمندان و کارگران حتی حیوانات خانگی و وحشی پوزش میخوام و خواهشمندم بجز نوشیدنی های مطمئن و سالم بخورید و مسموم ها را ننوشید اما پیام این خبر را که خیلی مانور داده شده نفهمیدم، که موضوع به این سادگی چرا این همه برای اون سر و دست می شکنند

      پاسخ ها

      • دروغگو

        سرکار خانم دکتر نوروزتان لطفاً بفرمایید که 19نفر از مسمومین به خانمها تعلق دارند یعنی چی؟؟؟ آیا منظورتان 10نفر از مسمومین خانم هستند!!!؟؟؟؟ چون به نظر میاد همه 250نفر دکتر جان همه به خانم ها تعلق داشتند، اما حالا دیگه نمی دانیم چرا برخی از این موضوع فرار میکنند، بدون شک این همه روزی متعلق به خانما بوده اند این حرف بر کسی پوشیده نیست اما گفته شما که 10نفر فقط متعلق به خانمها هستند جای سوال بسیار دارد، بنظر میاد اگر بدتان نمی آید اول یک مقداری وقت جهت آموزش فارسی و ریشه یابی این نفرات بگذارید بعد آن را رسانه ای بفرمایید، چون بدون شک این تعداد و بقیه را هم خانمها زاییده و مربوط به آنها بوده اند!!!!

    • بدون نام

      خوب به جهنم کور میشدن نمیخوردن برترینها خیلی خبرهای آشغالی میزاری .اینم تقصیر آمریکاااااااست

    • بدون نام

      تو این ماه محرم ماه عزا از امام حسین ع خجالت نمیکشین؟؟؟خاک تو سرتون خااااااک ای به جهنم که کور شدید ای به جهنم .ایقد بخورید تا جونتون در بیاد

      پاسخ ها

      • علیرضا محتشمی

        ضعف اعتقادات وایمان دلیل اصلی معضلات اجتماعی درجامعه اسلامی بوده وجای تاسف است در نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد فسق وفجور به این شکل هستیم تمامی دستگاه های فرهنگی و خانواده ها در قبال این مسئله مسئولند واین نشان از عدم عمل به فریضه امربه معروف ونهی از منکر در سطح اجتماع هستیم خداوند عاقبت مارا ختم به خیر فرماید انشا الله

      • مهرداد

        به اعصاب خودت مسلط باش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج