۷۷۹۷۵۱
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

ترخیص ۱۰ هزار حلقه لاستیک وارداتی طی ۲ روز

گمرک ایران اعلام کرد: روز گذشته ۵۰۰۰ حلقه لاستیک از گمرک شهید رجایی بندر عباس بارگیری شد و امروز نیز ۵۰۰۰ حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین ترخیص و بارگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: با کاهش تعرفه واردات لاستیک خوودرو‌های سنگین از ۲۶ درصد به ۵ درصد از سوی هیات وزیران تمامی واردکنندگان لاستیک به گمرکات مراجعه و در حال ترخیص کالا‌های خود هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن این کالا‌ها در کشور توزیع شود.

بنابراین گزارش؛ علاوه بر ۱۰۰۰۰ حلقه، بر اساس اطلاعات سامانه جامع گمرکی که رصد اطلاعات تجارت خارجی را به لحظه فراهم کرده است، تعداد ۲۰۰۰۰ حلقه دیگر انواع لاستیک خودرو‌های سنگین نیز به گمرک شهید رجایی بندر عباس اظهار شده است که در مرحله اخذ مجوز استاندارد و پرداخت حقوق ورودی است و پیش بینی می‌شود تا آخر این هفته بارگیری و جهت توزیع به بازار عرضه شود.

به گفته مسئولان گمرک شهید رجایی بندر عباس محموله‌های لاستیک سبک و سنگین که ترخیص می‌شوند همگی از ارز دولتی استفاده کرده‌اند.

این گزارش می‌افزاید؛ رئیس کل گمرک ایران به گمرکات کشور اعلام کرده است تمامی تسهیلات گمرکی از جمله ترخیص نسیه و درصدی را جهت آسان سازی فرآیند ترخیص محموله‌های لاستیک به واردکنندگان این کالا ارائه نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      ای وای بر اقتصادی که معطل کالاهای ترخیصی از گمرک خود باشد!!!!فکر کنم مسئولین در توجیه اقدامات خود علاقه وافری به مطالعه تاریخ زمین پیش از پیدایش دارند!!!!

    • امیر

      عوام فریبی،نیرنگ،خیانت،کثافت،والا هر عقل سلیمی میدونه یه کشتی از مثلا چین بیاد ایران حداقل قک ماه طول میکشه هالا ده روز کامیونداران خوابیدن ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج