۷۷۹۷۵۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بی محلی پوگبا و الکسیس به مورینیو

روزنامه‌ی انگلیسی سان گزارش داد که پل پوگبا و ژوزه مورینیو پیش از شروع دیدار تیمهای منچستریونایتد و والنسیا در هفته‌ی دوم چمپیونزلیگ، در تونل ورود بازیکنان به زمین با هم دست نداده‌اند.

ورزش سه: تصاویر ویدیویی منتشر شده توسط سان نشان می‌دهد که مورینیو پیش از شروع بازی درتونل مشغول صحبت کردن با کریس اسمالینگ، اریک بیلی، لوک شاو و سرجیو رومرو است. دست ندادن پوگبا با مورینیو در همین لحظات اتفاق می‌افتد. علاوه بر پوگبا، الکسیس سانچز هم از کنار سرمربی‌اش عبور می‌کند بدون اینکه مثل سایرین با او دست بدهد. به نظر می‌رسد تنش در رختکن یونایتد روز به روز شدت بیشتری پیدا می‌کند.

دست ندادن پوگبا و سانچز با سرمربی‌شان مورینیو در حالی اتفاق می‌افتد که چند روزی است درگیری آنها با مورینیو علنی شده و به یکی از جنجالی‌ترین خبرهای رسانه‌های ورزشی تبدیل شده است.

قبل از ورود بازیکنان یونایتد به زمین، مورینیو در تصاویر منتشر شده در حالی که کنار بازیکنانش ایستاده به تصویر کشیده شده است. پوگبا اما بلافاصله کنار سایر هم‌تیمی‌هایش که در کنار مورینیو ایستاده‌اند قرار نمی‌گیرد بلکه از جمع آنها فاصله گرفته و جفری کوندوگبیا مدافع فرانسوی والنسیا را در آغوش می‌گیرد.

در تصاویر منتشرشده مشخص است که پوگبا و سانچز بدون اینکه به مورینیو توجه کنند یا با او دست بدهند از کنارش گذشته و وارد زمین چمن استادیوم اولدترافورد می‌شوند. اما این در حالی است که روملو لوکاکو که هیچ دعوا و درگیری علنی‌ای با مورینیو نداشته هم در ادامه‌ی تصویرها بدون دست دادن با او وارد زمین می‌شود.

این در حالی است که پیشتر روزنامه‌ی سان مدعی شده بود پوگبای ۲۵ساله اعلام کرده در صورتی که مورینیو از این تیم اخراج نشود، او در اولین فرصت اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

از سوی دیگر طاقت مورینیو از انتقادهای دائمی الکسیس سانچز به او و تاکتیک‌هایش طاق شده و آقای خاص معتقد است این ستاره‌ی شیلیایی که هفته‌ای ۵۰۵هزار پوند دستمزد می‌گیرد چندان به کارش نمی‌آید.

بی محلی پوگبا و الکسیس به مورینیو

بی محلی پوگبا و الکسیس به مورینیو

بی محلی پوگبا و الکسیس به مورینیو

بی محلی پوگبا و الکسیس به مورینیو

بی محلی پوگبا و الکسیس به مورینیو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج