۷۷۹۷۵۶
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

نامه آیت الله علوی گرگانی به روحانی

مرجع تقلید شیعیان در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار توجه بیشتر مسئولان به مسائل اقتصادی شد و گفت: آنچه که بنده را نگران کرده عدم توجه کافی به مقوله رفع نیاز اقشار آسیب‌پذیر و عدم تحرک جدی مسئولان در این زمینه است.

خبرگزاری تسنیم: مرجع تقلید شیعیان در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار توجه بیشتر مسئولان به مسائل اقتصادی شد و گفت: آنچه که بنده را نگران کرده عدم توجه کافی به مقوله رفع نیاز اقشار آسیب‌پذیر و عدم تحرک جدی مسئولان در این زمینه است.

متن نامه آیت‌الله علوی گرگانی به رئیس‌جمهور در رابطه با مشکلات اقتصادی و معیشت به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی حضور محترم جناب حجةالاسلام و المسلمین آقای روحانی ریاست محترم جمهور

سلام‌علیکم

همان‌گونه که حضرتعالی می‌دانید، مشکلات اقتصادی مردم به‌واسطه رکود حاکم بر بازار و عدم فعالیت کامل واحدهای تولیدی همچنین برخی مشکلات بانکی و افزایش سالیانه مالیات و مسائل دیگر موجب سنگینی بر دوش مردم مخصوصاً قشر ضعیف و متوسط جامعه شده است. گر چه بخشی از این فشارها نیز ناشی از فشارهای بین‌المللی و تحریم‌های ناجوانمردانه است و همگان نیز اذعان به آن دارند، لکن این موضوع مسبوق به سابقه نیز بوده است و مردم آن را قبلاً هم تجربه کرده‌اند.

امروز آنچه که بنده را نگران کرده و از آن احساس خطر می‌کنم، عدم توجه کافی به مقوله رفع نیاز اقشار آسیب‌پذیر و عدم تحرک جدی مسئولان در این زمینه و یا بعضاً اقدامات غیر مؤثر مسئولان در هر سه قوه است. اقتصاد، معیشت و حمایت از تولیدگران داخلی و بخش خصوصی در حال حاضر جزو اولویت‌های زندگی مردم و جوانان است.

مسئله قیمت ارز و سکه و افزایش غیرمنطقی و نامتعادل آن، همچنین کمبود برخی کالاها در پاره‌ای اوقات و عدم نظارت دقیق بر بازار و قیمت‌ها زندگی همه مردم را درگیر کرده است و حتی تولیدکنندگان محترم نیز از کمی تحرک در جبران آن شکایت دارند.

اینجانب از شما و مسئولان محترم اقتصادی می‌خواهم که تا دیر نشده و اعتماد مردم به طور کامل سلب نشده است، با کمک گرفتن از کارشناسان دلسوز و متعهد و میدان دادن به جوانان نخبه و پرکار و انقلابی و خوش‌ذوق اقدامی جدی و عملی برای کم کردن مشکلات مردم گرفته شود. طبیعی است که نمی‌توان برخی مشکلات را به طور سریع و ضرب‌الاجلی حل نمود، لکن مردم باید احساس کنند که مسئولان اراده جدی برای حل مشکلات دارند و پرکار و خوش‌فکر هستند که این خود ایجاد نوعی اعتماد عمومی به مسئولان محترم در همه رده‌ها است.

اینجانب از همه کارشناسان دلسوز و متعهد و رؤسای قوای دیگر نیز می‌خواهم تمام تلاش خود را برای کمک به دولت محترم به کار بسته تا با هم‌فکری و هماهنگی همدیگر و اتخاذ راهبردهای صحیح و عالمانه از این گذرگاه‌های سخت با توفیق الهی عبور کنیم.

ضمناً از احزاب و جریان‌های سیاسی نیز می‌خواهم مناقشات سیاسی و حاشیه‌ای را کنار گذاشته و در خط مستقیم اسلام و انقلاب با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کرده و کمک دولت باشند و همگان در قوای سه‌گانه توکل به خدا را فراموش نکرده و به نیروهای مردمی مخصوصاً جوانان نخبه و خوب و فهیم این مرز و بوم اعتماد داشته باشند.

در پایان امیدوارم خداوند شر دشمنان اسلام و انقلاب مخصوصاً استکبار جهانی را به خودشان برگرداند و فرج حقیقی را هر چه زودتر محقق بگرداند. والسلام علی من اتبع الهدی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش حرف حرف حرف

    • شهرام

      خدا خیرتون بده . حرف مردم که ارزشی برای دولتمردان نداره . شاید به حرف شما اعتنا کنن .

    • بدون نام

      پس وظیفه دولت چیه؟
      باید به وظایف خود عمل کنه واز حقوق ملت دفاع کنه
      ولی متاسفانه میبینیم که دولت داره برعکس عمل میکنه و به مردم خیانت میکنه و به ثروتمندان خدمت میکنه
      نمونه بارزش میتوان در بازار خودرو و سکه و ارز مشاهده نمود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج