۷۷۹۷۸۷
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

برای صادق، فرشاد و وحید که بدموقع رفتند

در پرسپولیس جای هیچکدام‌تان خالی نبود

پرسپولیس بدون اینکه جای خالی جدا شده‌های خودش را احساس کند، با درخشش بازیکنان جایگزین توانست غول قطری را در دوحه زمین‌گیر کند تا نشان دهد این باشگاه به هیچ اسمی وابسته نیست.

ایلنا: پرسپولیس شب گذشته موفق شد در شرایطی که کمتر کسی فکرش را می‌کرد، با وجود تعداد غایبان زیاد و استفاده از بازیکنان کم تجربه، بی‌تجربه و در پست‌های غیر تخصصی در قطر تیم قدرتمند السد را شکست داده و در یک قدمی صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

سرخپوشان فصل خود را با سختی‌های بیشماری آغاز کرده و محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی، مشکلات مالی، پرونده بدهی‌های بیشمار که این تیم را در آستانه محرومیت‌های سنگین‌تر قرار داده بود و... شاید خوشبین‌ترین هوادار این تیم را نسبت به وضعیت سرخ‌های پایتخت در فصل جدید نا امید کرده بود ولی برانکو با اعتقاد راسخ به بازیکنانش با وجود کمبودها کار خودش را شروع و مثل همیشه پر قدرت ادامه داد و تا اینجای کار نتایجی فراتر از انتظار گرفته است.

در پرسپولیس جای هیچکدام‌تان خالی نبود

در این شرایط کمترین انتظاری که از بازیکنان پرسپولیس می‌رفت، ماندن در کنار تیم حداقل تا نیم فصل بود که این باشگاه پنجره‌اش باز شده و بتواند به جای آنها نفرات دیگری جذب کند و در همین شرایط بود که بازیکنانی مثل بیرانوند، انصاری و کامیابی‌نیا با وجود داشتن پیشنهاد در تیم ماندنی شدند ولی چند بازیکن دیگر از جمله صادق محرمی، وحید امیری و فرشاد احمدزاده ساز جدایی کوک کرده و سر از کشورهای دیگر برای ادامه فوتبالشان در آوردند.

جدایی این 3 مهره کلیدی پرسپولیس را بیش از پیش در شرایط سخت و بحرانی قرار داد و کار برانکو را برای آماده‌سازی تیمش در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا دشوارتر کرد.

شاید بیشترین نمود کمبود بازیکن در اردوی سرخپوشان را شب گذشته و در جریان بازی با السد دیدیم. جایی که آدام همتی در ترکیب اولیه حضور داشت، سیامک نعمتی مهاجم، دفاع راست شده بود و احسان علوان‌زاده و سعید حسین‌پور گزینه‌های تعویضی برانکو بودند ولی همه این تغییرات عجیب و ریسکی و میدان دادن به اسامی کمتر شناخته شده در نهایت منجر به پیروزی یک بر صفر سرخپوشان در قطر و قرار گرفتنشان در یک قدمی صعود به فینال آسیا شد تا ثابت شود جای هیچ بازیکنی که پرسپولیس را در شرایط سخت تنها گذاشته در این تیم خالی نیست.

بدون شک پرسپولیس با حضور محرمی، امیری، احمدزاده، مسلمان، طارمی و رضاییان قدرتی مضاعف در این مقطع حساس داشت ولی کار با ارزش پرسپولیس موفقیت بدون این افراد است.

سیامک نعمتی در پست غیر تخصصی دفاع راست به میدان رفت و در جایی که صادق محرمی باید جانشین ماهینی مصدوم می‌شد، مهاجم این تیم جور کمبود بازیکن را کشید و عملکرد خوبی هم با مهار یکی از خطرناک‌ترین بازیکنان حریف از خودش به نمایش گذاشت.

آدام همتی جوان در این بازی وینگر راست پرسپولیس بود تا تغییرات خط هافبک سرخپوشان در نبود کامیابی‌نیا در نهایت به حضور این بازیکن جوان در پستی برسد که فرشاد احمدزاده باید در آن بازی می‌کرد.

مصدومیت عالیشاه در نیمه دوم بازی که منجر به ورود سعید حسین‌پور به زمین شد دقیقا در جایی اتفاق افتاد که سرخپوشان وحید امیری را از دست داده بودند و فشردگی بازی‌ها و کمبود بازیکن در پرسپولیس منجر به مصدومیت عالیشاه شد و حالا دست برانکو برای دیدارهای پیش رو خالی‌تر از همیشه است.

بدون شک پیروزی با حضور نفرات اعلام شده آسان‌تر به دست می‌آمد ولی بزرگی کار سرخپوشانی که در شرایط سخت کنار تیم ماندند چشمگیر تر است و اگر این روند فوق‌العاده به صعود سرخپوشان به فینال و حتی قهرمانی در آسیا منجر شود، تنها حسرتی ابدی برای جدا شده‌ها به همراه خواهد داشت که 6 ماه زودتر لژیونر شدن را به حضور در این موفقیت تاریخی و جاودانه شدن در تاریخ باشگاه ترجیح دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح

      وقتی ستاره ای مث بوفون با یوونتوس میره سری b حق داره از تعصب و هوادار حرف بزنه

      نه این احمق های پولکی غلط می کنن از تعصب و عشق به هوادار و تیم حرف بزنن

    • بدون نام

      فقط باید راه برگشت نداشته باشن

    • پرویز

      زمانیکه یوونتوس به دلیل تبانی به دسته پایین تر سقوط کرد هیچ یک از بازیکنان کلیدی این تیم را ترک نکردند و حالا چند سالی است این یووه قدرتمند در لیگ ایتالیا و باشگاههای اروپا ظاهر می شود حرفه ای گری یعنی تنها نگذاشتن تیم در شرایط بحرانی

    • بدون نام

      نویسنده مسلمان و رضاییان با پای خکدشوم نرفتن که
      برانکو مسلمان رو تو بازی نمیاورد وگرنه اون مجبور نبود بره ذوب آهن
      ولی اون احمدزاده بی شعوره خیلی

    • نیکmard

      تمام کسانی که روزی با گردنکشی پرسپولیس را رها کردن به کمتر از دوسال نرسید که به غلط کردن افتادن و نفهمیدن اسمها میان و میرن ولی این پرسپولیس هست که می ماند از شماره هفت جاودان علی پروین که بزرگتر نداریم اما چرا جاودانه شد چون تنها کسانیکه کنارش ماندند جاودانه شدند و میشوند
      نمونه ای از کسانی که در اوج خود رهایش کردند آنهم گردن کشانه:
      جوادکاظمیان .رامین رضاییان.محمد نوری.
      و...

    • ایرانی.

      طارمی که کثیف ترین ومنفررترین بود.رضاییان که خیانتشوهیچوقت نمیتونه جبران کنه.احمدزاده.امیری ومحرمی نامردترین وکثیفترین افرادی بودن که به یمن بازی درپرسپولیس شناخته شدن وهمه ی وجدان وشرفشونوبه پول فروختن.امامحسن مسلمان شایدباکمکاری وحاشیه مجبوربه ترک تیم شداماهمچنان دوسش داریم چون شایدحاضربودرایگان هم بمونه امابرانکوارامش تیموبهرچچیزی ارجح میدونه.

    • بدون نام

      تو بزار اول بره فینال بعد هم دوتا بازی با تیمهای شرق آسیا تو فینال برگزار بکنه وقهرمان بشه بعد جام وحسرت رو به رخ جداشدگان بکش بابا هنوز چیزی نشده بابا آگه قهرمان آسیا بشه چند نفر رو اعدام میکنین؟

      پاسخ ها

      • س

        شما فعلا پمادو بمال تا یه فکر اساسی برا سوزشت بکنیم....

      • محند

        شما که دو ساله تررررر میزنید اسدقلالی فینال هم نره تا اینجا کاری کرده کارستون

      • مهدی سرخ

        مطمعن باش،ما الانم با شرایطی،که تیم داره اینکه قهرمان اسیاست در حد قهرمان جهان برامون با ارزشه.و شک نکن سر شما کیسه کشا که تو یه جام چارجانبه اونم تو امجدیه اول شدین و دفعه دوم توـشش تیم نابود اول شدین و اگه واقعا قهرمان اسیا بودین همون سال به دسته دو و سه سقوط نمیکردین رو دونه دونه سراتون میکنیم که الکی و پز،توخالی،ندید.

    • مهدی سرخ

      در تمام عمرم به بیشرفی،و کثیفی محرمی.فرشاد احمد زاده و خصوصا اشغالی،مثل وحید امیری،که به باشگاه قول داده بود میمونه و تا چشمم به دلار ده هزارتومنی افتاد فلنگو بست ندیدم.ایشالا که پاش،رو بخورن هر سه مخصوصا امیری،و محرمی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج