۷۷۹۷۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی تاتنهام - بارسلونا

تاتنهام و بارسلونا، امشب در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورزش سه: تاتنهام و بارسلونا، امشب در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. حساس ترین دیدار امشب لیگ قهرمانان، در انگلیس و بین دو غول اسپانیایی و انگلیسی برگزار خواهد شد.

بارسلونا که در ابتدای فصل از مدعیان تمام جام‌ها به شمار می‌رفت و تمرکزش را روی قهرمانی اروپا گذاشته بود، در سه بازی اخیر خود به پیروزی دست پیدا نکرده و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. آنها در خانه مقابل خیرونا به تساوی دست پیدا کردند، مقابل لگانس متحمل شکست شدند و در دیگر دیدار خانگی خود، مقابل اتلتیک بیلبائو به تساوی ۱-۱ رسیدند.

همین موضوع باعث شده تا صحبت از کنار گذاشتن والورده، سرمربی موفق این تیم نیز به میان بیاید ولی بازی امروز می‌تواند نقشی تعیین کننده در ادامه حضور والورده در این تیم ایفا کند. سرمربی اسپانیایی فصل گذشته با بارسلونا قهرمان لالیگا و کوپا دل ری شد و این فصل نیز هم امتیاز با رئال مادرید، به صدرنشینی در لیگ اسپانیا ادامه می‌دهد.

پیش بازی تاتنهام - بارسلونا

در آن سو تاتنهام که سه شکست پیاپی به ثبت رسانده بود، در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر و جام اتحادیه موفق شده به پیروزی برسد و در حال حاضر در رده چهارم لیگ قرار گرفته است. شاگردان پوچتینو در دیدار اول خود در چمپیونزلیگ امسال، مقابل اینتر با نتیجه 2-1 شکست خوردند و شروع ضعیفی داشتند.

این در حالیست که بارسا در دیدار اول اروپایی خود، 4-0 آیندهوون را در هم کوبیده است. با این حال تاتنهام با فرم خوبی پا به این دیدار می‌گذارد و در شرایط بهتری نسبت به حریف پا به این دیدار خانگی خواهد گذاشت.

دو تیم تا به حال دو بار به مصاف یکدیگر رفته اند که یک بازی به جام تابستانی ICC تعلق داشت که بارسا موفق شد در ضربات پنالتی تاتنهام را شکست دهد و دیگر بازی به سال 2009 باز می‌گردد، جایی که دو تیم در دیداری دوستانه مقابل هم قرار گرفتند و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

تاتنهام با لشکری از مصودمین برای این بازی آماده خواهد شد. دله الی، یان فرتونگن، موسی دمبله، سرژ اوریه و کریستین اریکسن به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود و حضور مایکل ورم هنوز مشخص نیست. در آن سو، سرخی روبرتو به علت مصدومیت و ساموئل اومتیتی به علت محرومیت نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند.

ترکیب احتمالی

پیش بازی تاتنهام - بارسلونا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج