۷۷۹۸۱۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نعمتی؛ چندمین چندپُسته برانکو؟

سیامک نعمتی در بازی مقابل السد عملکرد بسیار خوبی داشت و نشان داد در آینده هم می تواند دفاع راست باشد.

ورزش سه: مهم ترین نگرانی برانکو در بازی با السد، جای خالی یک بازیکن تخصصی در پست دفاع راست بود. البته آن ها هیچ بازیکن باتجربه ای را هم روی نیمکت نداشتند اما فقدان یک دفاع راست تخصصی باعث شد تا هواداران پرسپولیس پس از دربی ۸۸ یک اضطراب و دلهره سراسری را تجربه کنند.

اما انتخاب برانکو برای این پست نه شاهین عباسیان جوان بود و نه آدام همتی کم تجربه؛ او سیامک نعمتی را پس از چند فصل بازی در پست مهاجم سایه و هافبک کناری به پست دفاع راست برد و نعمتی هم به خوبی پاسخ اعتماد برانکو ایوانکوویچ را داد.

نعمتی در دفاع مستحکم ظاهر شد و در حمله یاور هم تیمی های کم تعدادش بود. او که این فصل ستاره بی چون و چرای تیمش بوده، ثابت کرد می تواند در پست های مختلف نیز بازی کند.

در این سال ها برانکو بازیکنان مختلفی چون فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، احمد نوراللهی، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، محمد انصاری، رامین رضاییان و... را در پست هایی غیر از پست تخصصی شان به کار گرفت و به خوبی هر تهدید را به فرصتی برای ساخت بازیکنی جدید در آن پست تبدیل کرد.

همین حالا در تیم پرسپولیس اگر بازیکنی مصدوم یا اخراج شود، مهره های داخل زمین می توانند با تغییر پست و تغییر تاکتیک چینش خود را عوض کرده و جای خالی بازیکن غایب را پر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی.

      برانکوواقعایک مربی کاربلد.مدرن وهنرمنده. وباصلطاح عامه ازدسته مربیانیه که ازچوب ستاره میسازه.برخلاف تصورغلط خیلیااصلانم ترسونیست.برانکودیشب برای جایگزینی عالیشاه مجبوربودتعویض انجام بده امااوردن دوبازیکن فوق العاده کم تجریه که حتی تجربه یکدقیقه بازی درلیگ ومقابل حتی ضعیف ترین تیمهارونداشتن اونم درزمین تیمی بسیارخطرناک مثل السدخط بطلانی بودبرنظرات غلط.برانکوبراحتی میتونست ورالهی وعلیپورروتاسوت پایان بازی درزمین نگهداره امابدون کمترین ترس واسترس اون تعویضهای جالبوانجام داد.هرمربی جای برانکوبودوتیمش اردوپنجره نقل وانتقالات محروم بودو6نفربازیکن فیکسش(طارمی.رضاییان.مسلمان.محرمی.امیری واحمدزاده)بانامردی دستشوتوپوست گردومیزاشتن زمین واسمانوبهم میریخت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج