۷۷۹۸۱۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

وزیر دفاع: مواضع تروریست‌ها منهدم شد

وزیر دفاع با بیان اینکه کسانی که علیه امنیت کشورمان اقدامی می‌کنند باید منتظر پاسخی سخت و کوبنده باشند، گفت: موشک‌های سپاه پاسداران با دقت بالا به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

خبرگزاری مهر: امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص پاسخ موشکی سپاه به تروریست‌های حادثه اهواز، گفت: همانطور که خواست مردم عزیز ایران هم در این بود و رهبری معظم انقلاب و همچنین تک تک فرماندهان نیروهای مسلح بر این موضوع تأکید کردند، بلافاصله شورای عالی امنیت ملی درخصوص حمله به مواضع تروریست‌ها تصمیم‌گیری کرد و برادران عزیز ما در سپاه پاسداران این مصوبه را با دقت، قدرت و به موقع اجرا کردند.

وی افزود: همان طور که از ابتدا گفته شده بود کسانی که علیه امنیت کشور عزیزمان اقدام می‌کنند باید منتظر پاسخی سخت و کوبنده باشند و تروریست‌ها همواره باید منتظر انتقام‌های سخت و غافلگیرکننده ایران باشند.

وزیر دفاع تصریح کرد: با اقدام اخیر برادران ما در سپاه مرحله ای از پاسخ به تروریست‌ها داده شد و یقینا آمران و طراحان حمله تروریستی در اهواز باید منتظر اقدامات بعدی ما باشند.

امیرحاتمی در پایان تصریح کرد: کسی نباید به خود اجازه بدهد که علیه امنیت مردم ایران اقدامی کند و حتما باید بداند که با هر اقدامی پاسخ درخوری را از سوی ایران دریافت خواهد کرد. شکرخدا امروز موشک هایی که در صنایع دفاعی کشور ساخته می شود به خوبی توسط نیروهای مسلح به کارگیری شده و تمام نتایجی که ما در آزمایش های میدانی گرفته بودیم، در یک عملیات واقعی نتایج آن به منصه ظهور رسید و همان طور که انتظار داشتیم موشک ها با دقت به اهداف خود اصابت کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • توحیدی

      خداراهمه تروریستها کشته شدند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج