جاباما
۷۷۹۸۲۲
۱۵ نظر
۵۰۱۴
۱۵ نظر
۵۰۱۴
پ

واعظی: نرخ ارز از ۷ هزار تومان هم کمتر است

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: قیمت ارز از آنچه در سامانه نیما با نرخ ۷ هزار و ۲۰۰ تومان ارائه می‌شود هم کمتر است.

خبرگزاری مهر: رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: قیمت ارز از آنچه در سامانه نیما با نرخ ۷ هزار و ۲۰۰ تومان ارائه می‌شود هم کمتر است.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالیم اختیارات واگذار شده به بانک مرکزی در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا و همکاری بقیه دستگاه ها، در بازار تاثیر گذاشته است. امیدواریم تلاش شود که بازار روال عادی خود را داشته باشد.

وی افزود: قیمت ارز اصلا این ارقام نیست؛ قیمت ارز از آنچه در سامانه نیما با نرخ ۷ هزار و ۲۰۰ تومان ارائه می‌شود هم کمتر است. مردم باید در کارهایی سرمایه گذاری کنند که ماندگار و خطر کمی داشته باشد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: باید تلاش شود که بازار روال خود را داشته باشد؛ امیدواریم اینکه دلال‌ها بخواهند یک روز از مردم دلار بخرند و روز دیگر دلار بفروشند یا میان خود نگه دارند، اتفاق نیافتد.

وی افزود: در بالا و پایین شدن قیمت ارز در یک بازار کوچک -که علنا یک تا یک و نیم درصد ارز کل کشور است- آن کسی که ضرر می‌کند، مردم و کسی که سود می کند، دلال‌های بازار هستند.

واعظی تصریح کرد: تلاش دولت بر این است که بازار را کنترل کند تا روند کاهش نرخ ارز ادامه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قل قلی

      به مرگ میگیرند تا به تب راضی باشند

    • بدون نام

      دلار بیشتر از هزار تومن نمی ارزه
      مردم با صف بستن برای خرید دلار به دولت اجازه دادند قیمت ارزش رو ببره بالا!
      الان هم خود دولت با پایین اومدنش مخالفه چون می خواد بازم مردم رو تیغ بزنه و دلارهای خودش رو به قیمتهای بالاتر به مردم بفروشه و بازم فردا همون دلارها رو به قیمت ارزونتر از مردم بخره!
      بیچاره مردمان ما خیلی ساده و بدبخت هستند
      به جای اینکه برن با پولشون کار کنن باهاش دلار می خرن
      حقشونه از این هم بدبخت و بدبخت تر بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قیمت دلار اینجوری مشخص نمیشه ... مگه سر زمینه که هزار تومن نمیرزه ... دلار ارز مرجع هست و فاکتورهای خاصی باعث بالا رفتن یا پایین اومدنش میشه .. با این اقتصاد داغون هزار تومن میرزه ؟؟؟؟؟؟ اگر خودت بودی با این عدد میفروختی ؟؟؟؟

      • بدون نام

        اصلا نمی خریدم که بفروشم
        میخریدم هم ۹۹۹ تومان می خریدم هزار تومان می فروختم

      • دروغگو

        جناب واعظی عزیز و ارجمند، والا بخدا اگر مردم غیرت داشته باشند دلار را پانصد تومان که سهل است یکصد تومان هم نمی خرند بجز آنان که دانشجو یا مریضی دارند، و اگر بانک مرکزی اجازه بدهد هیچ کس دلار احتیاج ندارد اما کاری که بانک مرکزی انجام میدهد اسراییل غاصب صهیونیستی هم انجام نمی دهد بانک مرکزی مردم ساده لوح را به خرید دلار تشویق میکند تا مثل ونزوئلا پنج شش صفر از ریال حذف بشه، حالا که دولت قصد معامله پایاپای دارد آخه دلار را میخواهند چکار کنند؟؟؟ و خود را ندانسته در صف بانک مرکزی و دشمنان مردم ایران قرار می دهند غافل از اینکه هرگاه به ریال مان تلنگری بزنند تصور کن با چماق سر خود را شکسته اند، در آینده که دلار از زندگی مردم حذف شد آنگاه متوجه میشوند که چه ظلمی بخود کرده اند، این جماعت طبع بز دارند، اگر گله ای یک بز آن به دره ای بیفتد بقیه بدون فکر پشت سر آن بز تا آخرین شان به دره سقوط میکنند،

    • بدون نام

      شما غلط کردید ...

    • بدون نام

      برادر واعظي ،از قديم ميگن بي مايه فتيره، تا بانك مركزي روزي ده ميليون دلار تزريق ارز نداشته باشه قيمت همينه .
      فقط يك راه داره تزريق بانك مركزي

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فدات بانک مرکزی چطور ارز ب بانک ها و صرافی تزریق کنه وقتی دلار رو ناموس خودش میدونه

    • بی نام

      مردم شریف لطف کنند و قیمت ندهند خدا را شکر دولتمردان ما اگر انصاف ندارند در عوض دستی در بازار دارند و سعی در کشف قیمت که منافع وابستگان دچار آسیب جدی نشود خواهند کرد از این که بگذریم کارشان راه افتاد هر چه خودرو انبار کرده بودن پیش فروش کردن ومعادل قیمت تمام شده آن پول گرفتن و بی نیاز به تسهیلات بانکی و سود به بانکها شدن و با افزایش هفتاد در صدی‌ بی خیال شورای رقابت شدن و چپاول کردن شرکت های خصو لتی هم بی بهره از این سیاست گذاری نشدن اجناس باد کرده در انبارها را به چند برابر قیمت با چراغ خاموش سازمان بظاهر حمایت از مصرف کننده به خلق الله غالب کردن دولت هم اگر به آقای نوبخت بعنوان رییس سازمان بی برنامه برنخورد برای بد بخت کرون مردم از تفاوت فروش نرخ ارز خزانه را پر کرد وباعث شادی روح دکتر سیف و بقای عمر دکتر عبدالناصر کاسب همتی گردید انشالله عمر ملت شریف بر قرار تا سال 1400خوش باشید

    • بدون نام

      شما همینشم دست مردم نمیدید .فقط دروغ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلار کدا از چرخه اقتصاد خارج کنید همین بلا سر ترکیه هم آمد ولی ترکیه اقتصاددان با تبحر داشت وهیچ اتفاق خاصی نیفتاد یاد بگیرید

    • کامبیز

      به تبخیروامید بگو

    • سعیدا

      به والله از دستشون در رفته حالا دارن موج سواری میکنن که مثلا ما باعث شدیم ارز ارزون بشه الانم دارن زور میزنن از 12000 تومان هم پایین نیاد دارن ملتو میچاپند

    • بدون نام

      یعنی ۴۲۰۰اقای جهانگیری باد هوا بود همه این طوفان ها این بود که شما دلار رازیر۷۰۰۰تومان مثلا ۶۹۹۰تومان قرار بدهید بابا شماها شیطان را درس میدهید شیطان پیش شما باید لنگ بیاندازد

    • هادی

      امروز رییس دفتر دولت جوک خوبی تعریف کرد ماخندیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج