۷۷۹۸۴۰
۱۴ نظر
۵۰۰۷
۱۴ نظر
۵۰۰۷
پ

آیت الله همدانی: مبادا FATF مانند برجام شود

یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه مبادا FATF مانند برجام شود و وکلای مردم باید در خانه ملت مراقب باشند گفت: در این میان حوزه علمیه نیز وظیفه دارد که بیدار بوده و با تمام قوا با این قرارداد مخالفت کند.

خبرگزاری فارس: آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به اینکه حوزه علمیه باید همیشه نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی جامعه توجه داشته باشد، بیان کرد: نظام ما یک نظام اسلامی است و نمی توانیم نسبت به مسائل این نظام بی توجه باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وجود مسائلی در سکه، دلار، خودرو و... در جامعه اضطراب ایجاد کرده است، افزود: مردم می گویند نظام را شما به وجود آوردید و باید نسبت به مسائل آن نظارت داشته باشید.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود به در دستور کار بودن بررسی قراردادFATF از سوی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: این قرارداد که بررسی آن در دستور کار مجلس قرار گرفته یکی از قراردادهای عبری، عربی و غربی است.

وی با اشاره به مفاد این قرارداد یادآور شد: از طریق این قرارداد می خواهند برای مقابله با تروریسم قواعدی وضع کنند و همه در این خصوص هم پیمان شوند ولی اختیار را به دست تحریم کنندگان ما و حامیان صهیونیست ها می دهند.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: هم پیمانان در این قرارداد اسرائیل کودک کش و عربستان سعودی را تروریست ندانسته ولی حزب الله لبنان را تروریست قلمداد می‌کنند؛ چنین قراردادهایی با هدف جلوگیری از پیشرفت نظام اسلامی پیگیری می شود.

این مرجع تقلید تصریح کرد: مبادا FATF مانند برجام شود ، وکلای مردم باید در خانه ملت مراقب باشند؛ در این میان حوزه علمیه نیز وظیفه دارد که بیدار بوده و با تمام قوا با این قرارداد مخالفت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برجام و اف اي تي اف ذاتا خوب و مفيده بودند و هستند و چيزي كه خوبه بد نميشه .

      ولي وقتي كه طرف مقابل به اين پيمان ها پايبند نباشد خدشه اي وارد به انها نيست مشكل طرف مقابل است

      پس بهتره نگيد اين مثل اون نشه و مغلطه نكنيد چون ذاتا هر دوشون خوب هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر برجام بد بود پس چرا رهبر گفتند حفظ شود؟

    • بدون نام

      آقای آیت الله شما بهتره به بانکها حکم اسلامی کنید که سود بانکی که همان نزول و ربا هست لغو کنید کجا رفته مسلمانی چرا حرام نمی کنید چرا عکس العمل قاطع نشون نمیدید کجا رفته مسلمانی خواهش میکنم نظرم بزارید

    • ببری

      درود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برجام برای مردم و کشور دستاورد بزرگی بود برای شماها نمیدانم برجام نتیجه زحمت تیم دیپلماسی بود که گندکاریهای دولت احموی نزاد را پاک کرد

    • بدون نام

      اگر شماها مثل قضیه برجام سنگ اندازی نکنید مشکلی پیش نمیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا

    • بدون نام

      قرار داد FATF اگر برای جلوگیری از تقویت مالی تروریسم میباشد و اینکه کشور ما برعلیه تروریست میباشد چرا نباید قبول کنیم مگر کشور ما پولی به تروریست میدهد که بخواهد هراسی داشته باشد .. در ضمن وقتی تمام کشورهای دنیا عضو هستند چرا ما بهانه بدهیم دستشون ..اتفاقا باید خودمون پیش قدم باشیم تا دنیا بداند که ایران هم برعلیه تروریست میباشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالی

      • بدون نام

        درسته

    • بدون نام

      جالب اینجاست که فقط ایران و کره شمالی عضو پیمان اف ای تی اف نیستند

    • بدون نام

      نه مثل برجام نمیشه بلکه بدتر از آن خواهد شد برای مردم و کشور وباید ضمن شفاف سازی اسامی افرادی که پیگیر آن به شدت هستند در آیند ضمن پاسخگو بودن برای خسارات وارده محاکمه شوند تا کسی به خود اجازه ندهد با سرنوشت مردم و کشور بازی شود

    • خ

      ای اف تی وای دیگه چه ؟

    • بدون نام

      امریکا ومتحدانش اول تروریسم راتعریف کنندبعدبهانه بیاورند.کشتن مردم یمن دفاع ازحقوق بشراما کشتن یک سگ اسراییلی یاسعودی تروریسم است.کشتن یه کودک اصفهانی دراهوازیایک سربازبی دفاع دررژه دفاع ازحقوق بشراماکشتن داعشیها تروریسم است .این است مخالفت بااف ای تی اف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج