۷۷۹۹۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نوری: بازیکنان استقلال عصبی بازی می‌کنند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازیکنان استقلال شرایط روحی مناسبی ندارند و عصبی بازی می‌کنند.

خبرگزاری میزان: محمد نوری در رابطه با دیدار این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی در نیمه اول سرد و بی‌روح بود. فلسفه بیرون ماندن روح‌الله باقری چیست چون این بازیکن آماده‌ترین و سرحال‌ترین مهاجم حال حاضر استقلال است. دیدید زمانی که او به زمین آمد، توانست با فشار و دوندگی بالایش گل پیروزی بخش تیم را هم بزند.

وی افزود: نیمکت‌نشینی تبریزی هم جای سؤال دارد. به هرحال به الحاجی گرو زیاد بازی دادند، اما نتوانست هیچ وقت خودش را اثبات کرده و خودی نشان دهد. او بازیکنی است که پشت به دروازه بازی می‌کند و راه گلزنی را تقریباً گم کرده است.

نوری تصریح کرد: استقلال در نیمه اول خوب ظاهر نشد و تیم نفت مسجد سلیمان را دست کم گرفته بود. شفر در این بازی در ترکیب اولیه به جوان‌ها اعتماد کرده بود. صیاد منش در نیمه اول خوب بازی کرد و فکر می‌کنم آینده خوبی دارد.

پیشکسوت استقلال در مورد عملکرد این تیم در نیمه دوم گفت: در این نیمه استقلال کمی به خودش آمد و توانست میانه میدانرا در دست گیرد. مالکیت توپ هم از آن آبی‌ها بود ضمن اینکه فرشید اسماعیلی هم در نیمه دوم مثمرثمر بازی کرد.

وی در رابطه با نوع بازی استقلال گقت: در کل استقلال با طراوت بازی نمی‌کند و این تیم بازی‌های فصل گذشته خود را انجام نمی‌دهد. ما نباید بازی با نفت مسجد سلیمان را به وقت اضافه بکشانیم. این تیم، تیمی نبود که در این بازی بتواند به ما گل بزند اما استقلال یک بازی سخت و نفس‌گیر با نفتی‌ها انجام داد و در وقت اضافه توانست یک بر صفر ببرد.

نوری تاکید کرد: استقلال با این نوع فوتبال بازی کردنش در آینده به مشکل می‌خورد. امیدواریم تا تا بازی چند روز دیگر با همین نفت مسجد سلیمان ریکاوری خوبی انجام دهد و از نظر روحی و روانی آماده این بازی شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اخراج وریا غفوری تصریح کرد: وریا با روز‌های اوج خودش فاصله دارد و این موضوع باعث شده کمی عصبی بازی کند و در این بازی هم به همین دلیل اخراج شد. بازیکنان استقلال از نظر روحی و روانی شرایط خوبی ندارند و خیلی در زمین عصبی هستند چه در بازی با السد که چشمی اخراج شد و چه این بازی که وریا اخراج شد. شفر باید از نظر روحی و روانی با بازیکنان کار کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان پیشکسوت دلسوز استقلال پیشنهاد می‌کنم یک دکتر روانپزشک کنار تیم بیاورند تا مشکل روحی و روانی بازیکنان برطرف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج