۷۷۹۹۰۸
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

معرفی سرفیس پرو ۶؛ قدرمندتر و در رنگ مشکی مات

بالاخره مایکروسافت خانواده محصولات سخت افزاری خود یعنی سرفیس‌ها را به روز کرد. مشخصا محصول اصلی و متمرکز آن‌ها سرفیس پرو ۶ (Surface Pro ۶) است.

وب‌سایت ترنجی - سینا عطایی: بالاخره مایکروسافت خانواده محصولات سخت افزاری خود یعنی سرفیس ها را به روز کرد. مشخصا محصول اصلی و متمرکز آن ها سرفیس پرو ۶ (Surface Pro ۶) است. در بامداد چهارشنبه ۱۱ مهرماه سرفیس پرو ۶ رسما معرفی شد و می توان آن را اینطور توصیف کرد: "قدرمندتر و در رنگ مشکی مات".

معرفی سرفیس پرو ۶؛ قدرمندتر و در رنگ مشکی مات

تبلت جدید مایکروسافت سرفیس پرو 6 (Surface Pro 6) با وزن 770 گرم و نمایشگر 12.3 اینجی می تواند تا 13.5 ساعت عمر باتری به شما بدهد که از یک روز کاری بسیار شلوغ هم فراتر است! حافظه رم تا 16 گیگابایت و حافظه داخلی تا 1 ترابایت از نوع SSD خواهد بود.

هر چند که طراحی ظاهری سرفیس پرو 6 با نسل های پیشین تفاوت زیادی ندارد اما طراحی آن دستخوش تغییر شده است. رنگ مشکی مات سرفیس پرو 6 می تواند جذاب ترین تغییر برای نسل جدید باشد، البته از نظر ظاهری!

عمر باتری سرفیس پرو 6 خیلی خوب است.

معرفی سرفیس پرو ۶؛ قدرمندتر و در رنگ مشکی مات

نمایشگر سرفیس پرو ۶ با چگالی تصویر ۲۶۷PPi و بهترین کنتراستی که تا کنون مایکروسافت عرضه کرده همراه شده است. متاسفانه پورت Type C در این تبلت ۲۰۱۸ مایکروسافت حضور ندارد ولی خب خوشبختانه شاهد حضور پورت تمام سایز USB هستیم. قیمت سرفیس پرو ۶ برابر ۸۹۹ دلار برای مدل پایه است که ارزان ترنی سرفیس پرو در تاریخ خواهد بود و برای این قیمت یک چیپست Core i۵ نصیب شما می شود. عرضه سرفیس پرو ۶ از ۲۴ مهرماه خواهد بود.

همچنین مقایسه های مفصلی از بالاتر بودن توان و بهتر بودن نمایشگر سرفیس پرو ۶ نسبت به مک بوک ایر ۱۳ می شود، باید گفت که مک بوک ایر ۱۳ خیلی وقت است به روز نشده مایکروسافت!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج