۷۷۹۹۹۵
۱۴ نظر
۵۰۱۱
۱۴ نظر
۵۰۱۱
پ

مخدر «شیشه» نایاب شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: بیشترین کشفیات موادمخدر استان تریاک، گل، هروئین، حشیش و کمترین مواد شیشه است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: بیشترین کشفیات موادمخدر استان تریاک، گل، هروئین، حشیش و کمترین مواد شیشه است.

سرهنگ هادی قزوینه چهارشنبه ۱۱ مهر در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان، اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال، ۴ هزار و ۵۵۷ عملیات در حوزه مبارزه با موادمخدر انجام شده که ۳۴ مورد از این عملیات‌ها در حوزه فرااستانی و با مشارکت سایر استان‌ها انجام شده است.

وی افزود: محموله‌هایی که در استان‌های مجاور قصد جابجایی داشته، ۳ هزار و ۶۸۵ کیلوگرم موادمخدر بوده که سنگین‌ترین آن محموله‌ای در شهرستان آشتیان اراک به وزن ۱۳۰۶ کیلو کشف و ضبط شد که قرار بود این میزان در سه استان همدان، کرمانشاه و اراک تقسیم شود که سهم همدان ۱۶۷۹ کیلو بوده است.

قزوینه بیان کرد: برای برخورد با خرده‌فروشان، جمع‌آوری معتادان متجاهر، کنترل محورهای مواصلاتی و امحای کشت خشخاش و شاهدانه و ارتقاء سهم امنیت اجتماعی، ۶۰۱ طرح در استان همدان اجرا شده که ۶۶۳ طرح موضوعی موادمخدر بوده است.

وی تأکید کرد: برای کنترل محورهای مواصلاتی به علت شرایط جغرافیایی، ۱۹۹ طرح در سطح استان به منظور ناامن کردن مسیرهای مواصلاتی استان برای قاچاقچیان موادمخدر انجام شده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان با بیان اینکه ۲۹ طرح مبارزه با کشت خشخاش و شاهدانه و ۱۰ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی حاصل شده است، درباره کشفیات مبارزه با موادمخدر نیز گفت: ۴ هزار و ۱۶۰ کیلو تریاک و ۵۸۰ گرم انواع موادمخدر کشف شده که نسبت به سال قبل، ۸ درصد رشد داشته است.

وی عنوان کرد: ماده مخدر شیشه به علت تحولات منطقه، شرایط اقتصادی، اقداماتی که در مرزها انجام گرفته شاهد کاهش شدید در عرضه و تقاضا آن در بازار موادمخدر هستیم و می‌توان گفت، نایاب شده است.

قزوینه با بیان اینکه طی ۶ ماهه نخست امسال ۶ قبضه سلاح سنگین کشف شده است، خاطرنشان کرد: ۱۳۱ دستگاه موتورسیکلت و خودرو در جریان کشف موادمخدر از قاچاقچیان ضبط شده است.

وی افزود: کشف ۴۰۸ کیلو مواد پیش‌ساز، انهدام ۳۰۵ باند تهیه و توزیع موادمخدر و دستگیری ۵ هزار و ۷۱۷ نفر که ۴ هزار و ۳۰۷ نفر از این تعداد، نگهدارنده، قاچاقچی و توزیع‌کننده بودند، از دیگر اقدامات این حوزه بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان با بیان اینکه ۱۴۱۰ نفر معتاد با همکاری بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان قضا جمع‌آوری و ساماندهی شدند، درباره اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری نیز گفت: ۴۹۷ برنامه در ۶ ماهه نخست امسال انجام شده که جامعه هدف ما اداره‌کل آموزش و پرورش بوده است.

وی افزود: ۳۴ هزار و ۶۷۶ نفر در آموزش و پرورش تحت آموزش‌های مشاوره چهره به چهره در موضوع موادمخدر قرار گرفتند و ۲۰ هزار بروشور توسط پلیس موادمخدر توزیع شده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان جمع‌آوری معتادان متجاهر را یکی از دغدغه‌های مسئولان عنوان و تصریح کرد: این مسأله در ۶ ماهه دوم سال نیز به صورت مستمر، هفتگی و روزانه و با توجه به نیازمندی‌های سطح استان انجام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدوارم تمام مخدرها کلا نابود بشن

    • بدون نام

      به خاطر دلار احتکارش کردن نامردا خخخ
      حالا جدا از شوخی
      الان اینکه مخدر شیشه کامیاب شده به ما چه ربطی داره!

    • مصطفی

      خدارو شکر

    • بدون نام

      چرا گل میخرین؟ خودتون بکارید خب!

    • بدون نام

      خدا لعنتشون کنه شیشه رو هم احتکار کردن از مسئولین تقاظا دارم هر چه سریعتر انبارشو پیدا کنن و بین مردم با دلار ۴۲۰۰ پخش کنن

    • سعید

      چه بری جهنم چه اینجور موادی بزنی

    • مریم

      بهتررررررر

    • بدون نام

      خدارو شکر

    • شیرزادی موزرم

      خداروشکر کاش تمام موادها کمیاب بشن

    • بدون نام

      آخی چقدرخبربدی. برترینها حالا اینم خبری بود که نشردادی.حالا میشه یه خبری هم پیداکنی که جایگزینش چیه؟

    • بدون نام

      احتمالا شیشه هم احتکار شده!!!

    • بدون نام

      به جهنم

    • بدون نام

      ای وای این دیگه پوشک بچه ورب گوجه نیستا کالای ظروری مردم مسولان توجه لازمو انجام بدهند غفلت موجب پشیمانیست

    • منهی

      می گویند یکی از دغدغه های دولت ومسئولان جمع آوری معتادان متجاهر است وجا ومکان کم دارند .پیشنهاد می شود که دردشت کویر یک جایگاه ومکانی وسیع درست کنند واین افراد را بدون استثاء به این مکان ببرند ودرآنجا شهری بوجود آورند به نام شهر معتادان متجاهر .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج