۷۸۰۰۴۲
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

شفر؛ ۹۰ دقیقه تا خروج کامل استقلال از بحران

سرمربی استقلال ۹۰ دقیقه پیش رو دارد تا تیمش را به طور کامل از بحران نتایج اول فصل خارج کند.

ورزش سه: استقلال فصل را خوب شروع نکرده است و امتیازهای بازی های ابتدایی را از دست داده است اما در بازی های اخیر پیشرفت در بازی این تیم محسوس بوده است.

آبی ها در بازی با پرسپولیسی که در بهترین فرم آمادگی قرار دارد بازی خوبی انجام داد و در بازی با نفت مسجد سلیمان هرچند آبی ها در طول ۹۰ دقیقه نتوانستند دروازه حریف را باز کنند اما روند مثبت این تیم کاملا مشخص بود.

از همه مهمتر اینکه شفر دیگر اصراری به بازی دادن به ستاره ها ندارد و بازی دادن به بازیکنی مثل الهیار صیادمنش و نیمکت نشین کردن مرتضی تبریزی که در بازی های قبلی به هیچ عنوان نمایش خوبی نداشت، نشان داد که اسم ها برایش مهم نیستند و قصد دارد هر طور که هست شرایط آبی ها را تغییر بدهد.

حالا شفر بعد از پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان در جام حذفی ۹۰ دقیقه دیگر برابر همین تیم این بار در لیگ برتر پیش رو دارد که با پیروزی در آن می تواند تیمش را به طور کامل از بحران اول فصل خارج کند.

استقلال در حال حاضر بیشتر از مشکل تاکتیکی با مشکل روحی روبرو است و به نظر پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان می تواند این شرایط را به طور کامل تغییر بدهد.

عکس:رضا سعیدی پور

شفر؛ ۹۰ دقیقه تا خروج کامل استقلال از بحران

شفر؛ ۹۰ دقیقه تا خروج کامل استقلال از بحران

شفر؛ ۹۰ دقیقه تا خروج کامل استقلال از بحران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیخیال...
      یکی می‌ره با یه لشکر مصدوم و محروم و پنجره بسته تو امارات گرون ترین تیم آسیا رو می بره. یکی هم با لشکری از بازیکنانی میلیاردی تو مسجد سلیمان یه تیم رو می‌بره که کل بودجه اش با یکی از نیمکت نشینای بدرد نخورش مساویه.

      پاسخ ها

      • hm@

        همین پرسپولیس که این همه از محرومیتش صحبت میکنن 80درصد تیم اصلی سال قبلش روداشت ومحرومیتی که ناشی ازجعل بازی مدیرانش بود به ترکیب اصلیش ضربه ای وارد نکرده تازه عالیشاه ونورالهی هم اضافه شدن واثرش البته درادامه لیگ مشخص میشه.. ولی استقلال بامدیران تحمیلی هرچی مصدوم روازکل لیگ جمع کرده که درمان کنه وتوهربازی نصف تیمش تغییر میکنه .اگه به ثبات تیمی برسه هیچ تیمی جلودارش نیست به شرطی که پایان فصل همه چی ازنو شروع نشه مثل هرسال...

    • بدون نام

      چرت و پرت ننویس , تمام ایراد در نحوه چینش بازیکنان در زمین توسط همین شفر هستش , گند زده به تیم , هر مربی داخلی دیگه هم که بود بهتر از این نتیجه می گرفت

    • بدون نام

      واقعا عجیبه...این شفر چرا اینجوری شده...همه جای دنیا تیم که بازی را برده یک مهاجم سرعتی میارند که با ضد حمله هم فشار از تیم برداشته بشه و هم اینه به گل بعدی برسند ولی شفر دقیقا برعکس عمل کرد ...واقعا حیف تکنیک و سرعت قائدی که شفر داره اون را هدر میدهم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج