۷۸۰۱۰۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

۲۰ میلیون تومان برای ربودن تاجر کاغذ

۴ مهر وکیل جوانی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از ربوده شدن موکلش خبر داد. او گفت: موکلم که تاجر کاغذ است خانه را به قصد محل کارش ترک کرده اما توسط مردان ناشناسی ربوده شده است. آدم ربایان از ما درخواست ۶۰۰ میلیون تومان کرده‌اند.

روزنامه ایران نوشت: ۴ مهر وکیل جوانی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از ربوده شدن موکلش خبر داد. او گفت: موکلم که تاجر کاغذ است خانه را به قصد محل کارش ترک کرده اما توسط مردان ناشناسی ربوده شده است. آدم ربایان از ما درخواست ۶۰۰ میلیون تومان کرده‌اند.

هنوز ساعاتی از شکایت وکیل جوان نگذشته بود که او خبر آزادی تاجر کاغذ را به پلیس داد و گفت: آدم ربایان موکلم را در بیرون شهر رها کرده و گریخته‌اند.

دین ترتیب تحقیقات به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای دستگیری متهمان ادامه یافت.در تحقیقات صورت گرفته،

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران موفق شدند دو نفر از مردانی که تاجر کاغذ را ربوده بودند شناسایی و دستگیر کنند.

یکی از متهمان در تحقیقات گفت: بچه‌ام مریض است و مشکل شدید مالی داشتم. چند وقت قبل یکی از دوستانم به نام حجت به سراغم آمد و پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای داد. او گفت برای مردی به نام شاهین کار می‌کند که از یک تاجر کاغذ پول طلب دارد و حکم جلب تاجر را گرفته است.

اگر بتوانم این مرد را پیدا کنم و او را به باغ متروکه شاهین ببرم ۱۰ میلیون تومان به من خواهد داد. پیشنهاد وسوسه‌کننده حجت باعث شد تا قبول کنم و به همراه دوست دیگرم که قرار شد به او هم ۱۰ میلیون تومان بدهند این کار را انجام دادیم.روز حادثه با همدستی دوستم، تاجر کاغذ را که قصد داشت سوار ماشین شاسی بلند بنزش شود ربودیم و به باغ متروکه بردیم. در آنجا فهمیدیم که قضیه حکم جلب دروغ بوده و بدهی در کار نبوده است.

پشیمان شدم اما چون به پول نیاز داشتم اعتراضی نکردم و برای همین به پیشنهاد شاهین با خانواده تاجر کاغذ تماس گرفتیم و درخواست ۶۰۰ میلیون تومان کردیم. بعد از ساعتی شاهین رفت و هنوز از رفتن او لحظاتی نگذشته بود که حجت به ما خبر داد خانواده تاجر میانسال به پلیس خبر داده‌اند. ما هم که ترسیده بودیم و می‌دانستیم خیلی زود لو می‌رویم او را رها کردیم.

با اعتراف دو مرد جوان، بازپرس سهرابی دستور بازداشت دو متهم فراری را صادر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرجان

      خاک
      شما که اینقدر ترسو هستید
      چرا از این غلطها کردید
      این کارها از ادمهای معمولی و ترسو بر نمیاد
      خاک بر سر مسئولین مملکت که با این گرونی کمر مردم شکستند
      اگر وضع مملکت همینجور پیش بره روزی میرسه که دزدان با چماق مغازه های خوراک خالی میکنند

      پاسخ ها

      • دروغگو

        آخه شما که جربزه این کار را نداشتید چرا دست به چنین کاری زده اید؟؟؟ من نمیخوام بگم که ادمربایی خوب است، ولی کاری که با ترس شروع شود با لرز پایان می پذیرد، البته به آن تاجر شوکی را وارد نموده اید ولی خودتان دست خالی در رفته اید جای هم خوشحالی و هم تاسف دارد، چون پول خورده اون با این گرونی و کاغذ میلیاردی بوده، اگر فقط بیست و چهار ساعت صبر میکردید به نون و نوایی میرسیدید بعدی حبس طولانی هم نصیبتان میشد ولی حالا فقط سهم شما همان حبس طولانی است،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج